Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

stereomaik

stereomaik

Mikołów

Absolwent anglistyki Uniwerystetu Śląskiego, z zawodu specjalista ds. rozwiązań informatycznych. Posiada spore doświadczenie w świecie gier, zdobyte między innymi dzięki tworzeniu artykułów dla dużych polskich portali.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

261 PLN z 9000 PLN

13 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.01.2013.

DAFUQ - gra wideo

O projekcie

Informacje w języku polskim poniżej. Dlaczego? Polakom łatwiej się tu będzie połapać.

ENGLISH

DAFUQ is this?
DAFUQ is our upcoming RPG title which aims to constantly surprise you. Jed Eye, the protagonist, is a young, yet well-trained archer. His family situation makes him somewhat different from his peers. His father is a mad scientist while his mother – a witch. Dangerous as it may seem, the mix is quite useful – the weird couple use their skills to create some kick-ass arrows for their son.

The arrows differ in power, from simple tricks like setting stuff on fire to opening the gates to another dimensions. Imagine what would happen if such a powerful weapon landed in the wrong hands. In DAFUQ it gets even worse – due to a series of unfortunate events, the arrows land… everywhere. As in „parallel universes” everywhere. The only solution is to get them back before anyone gets hurt. Or shortly after that.

DAFUQ will contain an enormous number of quests filled with almost historical events, allowing Jed to recreate the past – did you know he was responsible for signing the Declaration od Independence? Well, now you do.
As an RPG title DAFUQ will contain many long and interesting missions to complete, experience levels to unlock as well as a vast world to explore.  The title itself has not been chosen at random – the main goal will be to surprise you over and over with sudden plot twists and a great deal of weirdness.

Hope you like it!

Technical data

The first steps we undertake will lead to Android platform. What’s next? Well, that’s really up to you. If your support exceeds our expectations, we will be able to reach much wider audience. Should it happen, we will ask you about the order od further actions. Among the likely platforms there are OUYA, Xbox LIVE Arcade, PC, WP8, and if your REALLY surprise us with the donations – iOS and Mac.

Every dollar brings us closer to make the dream happen. What’s more, we don’t really settle for coversions. Each gaming device will be made in such a way that no gamer will feel less important.

Why crowdfunding?

We’ve got a lot of ideas as well as skills needed to complete the game. What we lack are licenses. Quite a number of them in fact. Pleas keep in mind that we need to pay a small fee to receive the money. And that it has to be collected in full.

Why help us?

- there are prizes
- we can show the world how serious the gaming scene is
- you can help independent developers… well… develop.
- you can have your own quest!
- you will have our graditude :)

Why not KickStarter?

1. We do not have an American bank account which is a requirement
2. The Polish tax system is way too complicated for us to decide to use a non-Polish crowdfunding platform

Why not Zoidberg?

We really considered him and we would totally vote. But the connection is too weak to choose him over our project.

Follow us!


Devblog: http://ingame.com.pl

Instructions on how to help: CLICK HERE!

 

WERSJA POLSKA

 

Czym jest DAFUQ?
DAFUQ to gra RPG, której głównym celem jest ciągłe zaskakiwanie gracza. Główny bohater, Jed Eye, jest młodym, acz świetnie wytrenowanym łucznikiem. Od równieśników odróżnia go jednak głównie sytucaja rodzinna. Ojciec Jeda jest bowiem szalonym naukowcem, matka z kolei – czarownicą. Takie połączenie, choć z pewnością stanowi mieszankę wybuchową, ma ogromny wpływ na możliwości otwierające się przed bohaterem.

Rodzice tworzą dla niego strzały, nadając im przy tym unikalne właściwości, od zwykłego podpalania aż po manipulację czasem i przestrzenią oraz otwieranie wrót do równoległych wymiarów. Pomyślcie, co by się stało, gdyby tak potężny arsenał wpadł w niepowołane ręce?

W DAFUQ jest jeszcze gorzej – na skutek pechowego wydarzenia, strzały trafiają... wszędzie. Jedynym rozwiązaniem jest więc podróż przez różne wszechświaty i wyzbieranie potencjalnie niebezpiecznej amunicji. Wydarzenie jest jednak tylko wstępem do znacznie większej przygody – nie spodziewajcie się zatem zwykłego chodzenia i zbierania swoich zgub.  

DAFUQ zawierać będzie ogromną liczbę zróżnicowanych questów, przepełnionych nawiązaniami do znanych miejsc oraz wydarzeń historycznych, na które będziemy mieli bezpośredni wpływ. Ci, którzy czytali komiksy z Asteriksem wiedzą, o co chodzi :)

Informacje techniczne


DAFUQ będzie grą RPG w pełnym znaczeniu tego słowa – z długimi, interesującymi misjami, poziomami doświadcznia, odblokowującymi nowe możliwości oraz z wielkim, otwartym światem.
  Spore doświadczenie redaktorskie pozwala mi na dostrzeganie zaniedbań popełnianych przez wielu twórców. Obiecujemy, że nawet, jeśli DAFUQ nie będzie wolne od błędów, nigdy nie wynikną one z syndromu ‘a, nie chce mi się, może nie zauważą’ :)  

Tytuł produkcji nie jest przypadkowy – naszym celem nadrzędnym jest ciągłe zaskakiwanie Was dzięki nagłym zwrotom fabularnym oraz ogromnej dawce ‘dziwności’.  

Pierwszą platformą, na jaką ukaże się gra, jest Android. Nie chcemy jednak na tym poprzestać. Naszym marzeniem jest wydanie gry na Xbox LIVE Arcade. Każda kolejna złotówka przybliża nas również do dotarcia do użytkowników innych platform. Obiecujemy przy tym, że nigdy nie będzie mowy o zwykłej konwersji – grę zawsze będziemy dostosowywać w taki sposób, by nikt nie poczuł się potraktowany gorzej od innych graczy. Planujemy dwie wersje językowe – polską oraz angielską. Tu również nie ma mowy o kompromisach. Jeśli jakiś dowcip językowy (od których pękać będzie produkcja) wymagał będzie innej sceny, zostanie ona w całości zmieniona. Polacy, w ramach podziękowania za wsparcie, liczyć mogą również na dodatkowe bonusy, niedostępne w wersji angielskiej.



Po co ta zbiórka?

Mamy pomysły oraz umiejętności potrzebne do stworzenia gry. Brakuje nam jednak wielu licencji. Zgodnie z tym, co napisaliśmy powyżej, jeśli zebrane środki przekroczą nasze oczekiwania, DAFUQ ukazywać się będzie na kolejnych platformach. Warto również pamiętać, że nie wszystkie fundusze zebrane na portalu trafią w nasze ręce.

Dlaczego warto nas wspomóc?

- mamy nagrody
- możemy udowodnić amerykanom, jak potężna jest polska scena gamingowa
- możemy dołożyć kolejną cegiełkę do rozwoju polskiego rynku gier
- można mieć własnego questa!
- nasza wdzięczność będzie bezgraniczna :)


Śledź nas w Internecie


Zobacz, jak piszą o nas portale branżowe:


 

 

Zapraszamy do odwiedzania devbloga: http://ingame.com.pl/devblog  

Oraz śledzenia nas na facebooku: http://www.facebook.com/INgame.portal

 

 

 

Pokażmy siłę polskiego gamingu!

 


Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.01.2013 00:12