Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Damian Karolewski

Damian Karolewski

Rembertów, Warszawa, Poland

Napisz wiadomość do Projektodawcy

Ekipa Projektu

Marcin Świetlik

Marcin Świetlik

Sara Kołodziejak

Sara Kołodziejak

Warszawa, Polska

Wojciech Kubik

Wojciech Kubik

Warsaw, Poland

Daniel Kowalewski

Daniel Kowalewski

Warsaw, Poland

Kosma Rabiega

Kosma Rabiega

Warszawa, Polska


1642 PLN z 20000 PLN

34 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

8%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 18.10.2017.

Akademicka Liga E-Sportowa - Academic League of Games

This project is also available in english version. Click here to change language.

O projekcie

Cześć wszystkim! 

Celem naszego projektu jest rozpowszechnianie, profesjonalizacja oraz zrównanie eSportu ze sportem tradycyjnym (na poziomie akademickim). Obecnie eSport jest coraz bardziej dostrzegany w Polsce i na świecie, o czym świadczyć może chociażby nowelizacja ustawy o sporcie czy liczne głosy na temat ewentualnego wprowadzenia eSportu na Igrzyska Olimpijskie! 

Nasz pomysł kierujemy do jednej z największych grup graczy w Polsce - studentów. Inicjatywa stworzona została przez studentów Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie, przy wsparciu władz tej uczelni. 

Krótko o samym projekcie

Głównym założeniem projektu jest organizacja i zarządzanie zawodami ligowymi rozgrywanymi w gry najpopularniejsze gry online, w których współzawodniczyły będą ze sobą drużyny składające się ze studentów - reprezantantów swoich uczelni.

W październiku 2016r. zaczynaliśmy projekt 11-osobowym zespołem składającym się ze studentów Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie (WIT). Po czasie dołaczyły do nas nowe osoby - studenci z innych uczelni. W tej chwili nasz team liczy 15 osób studiujących różne kierunki i specjalizacje - graficy, informatycy, filmowcy. Jesteśmy różni, ale łączy nas jedno - pasja i zainterestowanie eSportem. Wszycy ciężko pracujemy - często łącząc prace etatową i/lub studia - aby projekt jakim jest ALoG udał się tak, jak sobie założyliśmy. Chcemy na dłużej zagościć w eSportowym świecie i trochę w nim namieszać ;).

Oto jak widzimy strukturę komunikacji pomiędzy ALoG a uczelniami oraz jaka jest proponowana struktura na uczelniach:

 

 

Damian Karolewski

 

Kosma Rabiega

 

Sara Kołodziejak

 

Wojciech Kubik

Karol Kisz

 

Julia Gatty

 


W naszym teamie są również:

Paula Krygowska - grafika, marketing
Filip Gońda - grafika, marketing
Łukasz Krawczyk - postprodukcja, grafika
Radosław Misiewicz - redaktor, grafika
Mateusz Głuszek - grafika 3D
Daniel "Daisuke" Kowalewski - redaktor
Adam Maj - redaktor, social media
Patryk Szulc - produkcja filowa, postprodukcja
Marcin Świetlik - pozyskiwanie partnerów, PR

W październiku 2016 r. spotkaliśmy się z naszym zespołem po raz pierwszy. Od tego czasu pracowaliśmy powoli, z dużą dokładnością i nie wychodziliśmy z projektem na zewnątrz. W czerwcu zorganizowaliśmy pierwszy turniej mający na celu wyłonić reprezentantów do sekcji eSportowej Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie — liczba uczestników turnieju liczyła 60 osób, a pula nagród opiewała na blisko 6 tys. zł. Dodatkowo organizowaliśmy mniejsze turnieje w Hearthstone w ramach „karczemnych bójek” z pulą nagród 1000 zł. Obecnie jesteśmy w fazie testów portalu do zarządzania ligami. Po zakończeniu testów technicznie będziemy gotowi do startu ligi. Jednak zanim to nastąpi — musimy zebrać fundusze, aby docenić (również w postaci nagród) najlepszych zawodników i drużyny. Zależy nam na tym, aby udział w lidze dał im oprócz masy zabawy, sportowych emocji i studenckiej rywalizacji również nagrody materialne, aby dodatkowo zmotywować naszych graczy oraz rozpalić emocje kibiców. Chcemy, aby łącza pula w sezonie pilotażowym opiewała na kwotę pomiędzy 40 a 50 tys. zł. Jak widzicie - 20 tys. zł. to 40 do 50% całej kwoty, jaką potrzebujemy na same nagrody dla uczestników.

Wszystko, co zbierzemy do progu 50 tys. zł, przeznaczymy na nagrody dla uczestników. Jeśli przekroczymy tę kwotę — resztę przeznaczymy na rozwój TV ALoG na portalu „YouTube” oraz na podniesienie jakości rozgrywek.



Wiemy, jak duża jest siła społeczności, wiemy, jaka jest siła graczy. Chcemy zbudować coś znaczącego, coś, co będzie miało wpływ na polską scenę eSportową, na życie studenckie, coś, co najlepszym da możliwości rozwoju w kierunku profesjonalnego eSportu.
Na wczesnym etapie, grupie studentów ciężko pozyskać odpowiednie fundusze na tak duże przedsięwzięcie. Innym problemem jest — dla jeszcze wielu potencjalnych partnerów — sponsorów — nieznany rynek, jakim jest rynek sportów elektronicznych. Dla tego zgłaszamy się do was — społeczności portalu polakpotrafi.pl, do graczy, do ludzi chcących wspierać pomysłowość i przedsiębiorczość młodych ludzi o wsparcie i dołożenie ważnej cegiełki w budowie polskiej sceny eSportowej.


Przewidywany czas wysyłania nagród zależy od rodzaju nagrody.
Podziękowania na social media odbędą się raz w tygodniu, pozostałe nagrody będą rozsyłane po zakończeniu akcji finansowania społecznościowego.

Media o Twoim projekcie:

Wrześniowy przegląd crowdfundingu.

startooy.pro | 2017-09-13

Zbiórek na polskich stronach crowdfundingowych jest dużo i przybywa, a ponieważ jest to jedna z ciekawszych form finansowania młodych projektów i bardzo ją w STARTOOY. lubimy, przeszukaliśmy wszystkie największe polskie portale i wybraliśmy, naszym zdaniem, najbardziej warte zainwestowania.

Academic League of Games – profesjonalna liga e-sportowa dla studentów i szkół wyższych.

gry.interia.pl | 2017-08-30

Academic League of Games (ALoG) jest organizatorem lig e-sportowych przeznaczonych dla szkół wyższych w Polsce. Misją organizacji jest utworzenie sekcji e-sportowych na każdej uczeni wyższej, co pozwoli na późniejsze uczestnictwo reprezentacji szkół w lidze. Dzięki temu e-sport będzie mógł być trakt

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 18.10.2017 18:06