Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Pierwszy teledysk SOXSO - MADNESS

Pierwszy teledysk SOXSO - MADNESS

Warszawa, Polska

Cześć! Nazywam się Adrian Szczepaniak, jestem założycielem grupy filmowej Emotionpicture oraz głównym autorem scenariusza i reżyserem w teledysku SOXSO do utworu MADNESS. Jestem absolwentem szkoły filmowej PWSFTviT w Łodzi (specjalizacja montaż filmowy), obecnie kończę studia magisterskie w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie z animacji komputerowej. Mam na swoim dorobku montażowym oraz z zakresu efektów specjalnych i animacji, liczne produkcje krótkometrażowych filmów fabularnych (np. \"MAŁY PALEC\", \"PRZEDTEM, POTEM\"), a także produkcje TV i spoty reklamowe.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

5355 PLN z 5200 PLN

50 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

102%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.08.2016.

Pierwszy teledysk zespołu SOXSO - ‘Madness’

O projekcie

AKTULNOŚCI

Ruszyliśmy z realizacją! Zobaczcie krótkie video:


PISZĄ O NAS

 

Chcemy stworzyć teledysk do utworu
"Madness" wspólnie z Wami!

Klip będzie niósł ważny społeczny przekaz związany z uzależnieniem od telefonów komórkowych.

Chcemy wprowadzić nowy trend w polskich teledyskach i pokazać że połączenie filmu aktorskiego z animacją ma olbrzymi potencjał! 

Wesprzyjcie projekt i elektryzującą muzykę SOXSO!

 

Zdjęcia odbędą się w drugiej połowie lipca 2016 w Warszawie.

PROJEKTTeledysk to niecodzienna hybryda filmu fabularnego, animacji i teledysku Adriana Szczepaniaka. Realizowany film jest jednocześnie jego projektem dyplomowym z animacji w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

IDEA

W teledysku poruszamy bardzo powszechny i uniwersalny problem jakim jest społeczne uzależnienie od technologii, głównie od telefonów komórkowych – smartfonów (tzw. fonoholizm).

Chcielibysmy poprzez ten klip w nietypowy sposób ukazać do jakich skrajnych sytuacji mogą doprwadzić nas telefony. Sceny w filmie ujęte byłby w sposób abstrakcyjny, a czasem nawet surrealistyczny. Najlepszym sposobem  na pokazanie tego jest wykorzystanie na pewnym etapie animacji. Dlatego też videoklip łączyłby ze sobą 2 rzeczywistości: normalny film aktorski oraz animacją komputerową 2D. Część aktorska będzie zrealizowana w technice slowmotion.

Obie te rzeczywistości w przemyślany sposób przenikałyby się w fabule teledysku.

Poniżej przedstawiamy pełną wersję teasera, któy zrealizowaliśmy wspólnymi siłami na potrzebę tego klipu:

KONSTRUCKJA FILMU

Klip zaczyna się jako normalny film aktorski, w środku zamienia się w animację i na końcu z powrotem staje się filmem aktorskim. Tak jak na poniższym schemacie:

HISTORIA W TELEDYSKU

Historia opowiedziana przez ukazanie równolegle kilku bohaterów. Każdy z nich jest inny, ale wszystkich łączy jedno: przywiązanie do telefonu komórkowego.

Sytuacje w których bohaterowie  się znajdują wydają się z pozoru zwyczajne, codzienne, ale szybko przeradzają się w coraz to większą abstrakcję.  Zmianę w zachowaniu inicjuje alegoryczna postać Losu, która ma wyraźny wpływ na resztę postaci. Wszyscy stopniowo wpadają w wir swoich technologicznych fetyszów, zatracają się w nich kompletnie, aż do przesady.


W połowie klipu bohateoriwe zauważają, że trzymane przez nich telefony zaczynają ich zmieniać  w postacie animowane. Tutaj zaczyna się animacja. Postacie zostają wciągnięte w ciąg surrealistycznych scen przedstawiających  min.tunel smartfonów, obraz rentgenowski  wyniszczonego przez technologię organizmu, projekcję tego co dzieje się w ich głowach  oraz inne odrealione wizje z pogranicza technologii i psychodelii. Śledzimy tą podróż, aż do momentu kiedy podpięte kablami ciało postaci decyduje odciąć się od sieci.

Oto uproszczony animatik przedstawiający wizje animacji:


STYLISTYKA ANIMACJI
 Chcemy  zastosować stylistykę 2D podobną do umieszczonych poniżej referencji:

Animacja ma tworzyć jeden ciąg, strumień zmieniającej się akcji.

Inspiracja  późnymi latami 80-mi. i wczesnymi 90-mi, doprowadziła do zupełnie nowego zjawiskana scenie muzycznej w Katowicach. Priorytetem w ich twórczości jest  wykorzystanie syntetyzatorów analogowych, które można usłyszeć wyraźnie w ich pierwszym singlu: NOISE WASH.

Natalia Ptak
Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów. Jedna z największych nadziei polskiej sceny alternatywnej 2015 roku. Obdarzona ciekawą barwą i niespotykaną, niemalże ośmio-oktawową skalą głosu. W maju 2014 roku wydała debiutancką epkę "K.A.", która odbiła się szerokim echem w mediach. Podczas jesiennego tournée po całej Polsce, zyskała rzeszę wiernych fanów.

Maciej Sawoch
roducent i kompozytor. Współtwórca debiutanckiej płyty Nataszy Ptakovej "K.A." oraz albumu "SKIN EP" duetu JÓGA. Współpracował z muzykami z Kanady czy USA.    Jego dużym znakiem rozpoznawczym jest otwartość na brzmienia oraz umiejętność łączenia ze sobą wielu gatunków muzycznych.

 

28 kwiettnia 2016  pojawił się ich trzeci singiel pt.:"Dissonance"

Warto też wspomnieć, że dosłownie przed chwilą, bo 29 czerwca SOXSO wystąpiło pierwszy raz na Openerze! Pozdrawiamy szczęśliwców, którzy mieli przyjmność posłuchać ich nigdzie jeszcze nie publikowanych najnowszych kawałków z nadchodzącej płyty na żywo!

 

WSPIERAJĄ NAS

 

 

 

  

Czyli nasz budżet. Potrzebujemy Waszej pomocy żeby zebrać pieniądze na sfinansowanie następujących elementów produkcji:

 

Udało nam się zebrać młodych, zdolnych aktorów pracujących w filmie i teatrze:

  Adam Serowaniec
 Absolwent warszawskiej Akademii Teatralnej. Na scenie     Teatru  Collegium Nobilium wystąpił w przedstawieniach: ZABAWIE JAK NIGDY W. Saroyan w reż. W. Komasy, ZABAWIE S. Mrożka w reż. A. Seniuk oraz PRZYPADKACH PANA JOURDAIN Moliera w reż. W. Śmigasiewicza. Zagrał także w filmieA. Barańskiego KSIĘSTWO oraz w FALKLANDY w reż. W. Kostrzewskiego. W Och - Teatrze miał swój debiut teatralny. Można go zobaczyć w spektaklu G. Linehana TRZEBA ZABIĆ STARSZĄ PANIĄ w reż. C. Żaka, ZEMSTA A. Fredry w reż. W. Śmigasiewicza, MAYDAY 2 R. Cooneya w reż. K. Jandy oraz ŚNIE NOCY LETNIEJ W. Szekspira w reż. B. Suchockiej w Teatrze Ateneum, w Teatrze Kamienica - w spektaklu MY, DZIECI Z DWORCA ZOO.

  Angelika Kurowska
 Absolwentka warszawskiej Akademii Teatralnej; jej rolami dyplomowymi były Lucylla w reżyserskiej wariacji na temat „Mieszczanina szlachcicem” zatytułowanej „Przypadki pana Jourdain” (reż. W. Śmigasiewicz) i Mary L. w adaptacji „Zabawy jak nigdy” wg Williama Saroyana (reż. W. Komasa). Na deskach Bagateli zadebiutowała w rolach córek głównych bohaterów:  w przeboju „Mayday 2” i w adaptacji „Układu” E. Kazana (reż. M. Kotański). Występuje w popularnych serialach telewizyjnych, pracuje w dubbingu i ma na koncie szereg ról w Teatrze Polskiego Radia, który w 2014 wyróżnionił ją nagrodą Arete w kategorii debiutu aktorskiego na antenie Radiowej Jedynki.

 Maksymilian Michasiow
Absolwent Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im.: J. Giedroycia w Warszawie. Aktor filmowy i teatralny. W swoim dorobu filmowym ma min.: SŁUŻBY SPECJALNE (rola: Syn Mordochlapa), reż.: Patryk Vega; TROPICAL ISLAND (rola: Rudy), reż.: Filip Hillesland; KSIĘSTWO (rola: Utopek), reż.: A.Barański.

 

 

 

Katarzyna Ptasińska

 

Studiowała aktorstwo na PWSFTViT im. Leona Schillera w Łodzi. Ukończyła Historię na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie kontynuuje naukę w Instytucie Kultury Polskiej UW na specjalizacji teatr w kulturze. Jej debiutem scenicznym była rola Kessi w spektaklu My, dzieci z dworca ZOO w Teatrze Kamienica w Warszawie. Szerszej publiczności znana jest jako Ala Kozłowska z serialu M jak miłość. Do filmów z jej udziałem należą m.in.: Nina 25, Pył, Jeszcze raz, Ewangelia, Lalka, Na wieży Babel, Święto zmarłych. Współpracę z Krakowskim Teatrem VARIETE rozpoczęła Legalną Blondynką, która była jej debiutem musicalowym. Zagrała również  m.in Marylin Monroe i Irenę Kwiatkowską w "Variete Film Show", obecnie przygotowuję się do roli Judy w spektaklu "Dziewczyna z Plakatu" w Teatrze Variete w Krakowie.

Anna Matysiak

 

 Absolwentka aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia w Warszawie. W latach 1999-2005 uczęszczała do Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Jako tancerka występowała na deskach Teatru Wielkiego w Warszawie oraz w Teatrze Muzycznym Roma, a także w wielu projektach tanecznych, z którymi była m.in. w Chinach i Niemczech. Wystąpiła również jako solistka w spektaklu tanecznym "Delta 12” stworzonym przez wybitnego francuskiego choreografa Thierry’ego Vergera.Anna od 10 lat prowadzi też warsztaty taneczne, od roku na stałe związana jest z Warsztatową Akademią Musicalową gdzie prowadzi zajęcia z tańca współczesnego.Na małym ekranie zadebiutowała w serialu muzyczno-tanecznym "Tancerze" (TVP2) w roli Luizy, w filmie natomiast w świetnie przyjętej przez publiczność i krytykę komedii romantycznej "Listy do M." jako Majka. W swoim dorobku aktorskim Ania ma także role teatralne, występowała m.in/ w Teatrze Rampa w „Awanturze w Piekle” czy w Teatrze Imka w „Królu Dramatu”. Ania wystąpiła także gościnnie w serialach m.in w "Lekarzach", "Przepisie na Życie", "Hotelu 52", "Misji Afganistan", "Komisarzu Alexie”, „Prawie Agaty”, „Na dobre i na złe” czy „Bodo”. Zagrała także w filmie pt. "Oszukane", gdzie wcieliła się w postać Kingi. Ostatnim spektaklem teatralnym w którym można było zobaczyć Anię jest musical „Zorro” w reżyserii Tomasza Dutkiewicza w Teatrze Komedia. Natomiast najnowszą produkcją kinową z udziałem Ani jest hit zimy - "Listy do M2”.  Od trzech lat gra także Ramonę w serialu „Klan".

Hiroaki Murakami
Absolwen Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie.  Aktor filmowy i teatralny. Wystąpił min. w takich filmach jak:  "ostatni klaps", "Syberiada Polska", "Disco Polo", "Pod mocnym Aniołem". Znany jest również z serialu "M jak miłość".

 

 

Mieszko Barglik
Absolwent szkoły aktorskiej w Krakowie.
Wystąpił min. w takich filmach jak:  "Carte Blanche", reż. Jacek Lusiński; "Oszukane", reż. Marcin Solarz; "Złe zabawy", reż. Agata Elsner. Znany również z serialów takich jak min.: "Ojciec Mateusz", "Przyjaciółki", "M jak miłość".

 

 

 

 

 

 

Adrian Szczepaniak- reżyser
Główny pomysłodawca, autor scenariusza i reżyser teledysku, montażysta i animato. Jest absolwentem szkoły filmowej PWSFTviT w Łodzi (specjalizacja montaż filmowy), obecnie kończy studia magisterskie w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie z animacji komputerowej. W swoim dorobu montażowym oraz z zakresu efektów specjlanych Adrian może wymienić takie produkcje jak.: - „THIS MUST BE THE ritual” - krótkometrażowy film fab.reż. Robin Lipo -  „MAŁY PALEC” - film fabularny z cyklu „30minut – STUDIO MUNKA”, reż. Tomasz Cichoń - „PRZEDTEM, POTEM” –film fabularny z cyklu „30minut – STUDIO MUNKA”, reż. Edyta Sewruk - "RAJ", krótkometrażowy film fabularny, reż. Wojciech Dudzicza.

Elwira Nowicka - II reżyser
Reżyser krótkometrażowego  filmu pt. „58/52” oraz teledysku „Machaj głową” Bartka Szymborskiego. Montazystka i muzyk.

 

 

 

Szymon Kurzawa - autor zdjęć

Absolwent katowickiej szkoły filmowej. Autor zdjęć do wielu  filmów, teledysków i reklam. Autor zdjęć do tytułów takich jak "Jutro cię usłyszę" reż. Julia Popkiewicz, "Zasady gry" i "Karol" reż. Krzysztof Komander.  Współpracował również min. przy filmach "Matka" reż. Lee Mackintosh Jones oraz "Szczękościsk" reż. Kordian Kądziela.

 

 

 

Katarzyna Ewa Żak - operator
Studentka III Roku Realizacji Obrazu na Wydziale Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego. Autorka zdjęć do filmów "Straż nocna" oraz "Przed obrazem". Pracowała również przy takich filmach jak „Konstruktor” w reż. Piotra Dylewskiego, „Otwarcie” w reż. Piotra Adamskiego oraz „Zaburzenie” w reż. Juliana Tałandziewicza.

Klara Służewska i Lena Firak - kostiumy
Pracowały min. przy takich filmach jak "Hiking Trip" i "This must be the ritual" reż. Robin Lipo, "A to feler" reż. Mo Tan.

 

 

Karolina Adamczyk - fotosy, oświetlenie
Absolwentka fotografii na Wydziale Operatorskim PWSFTViT w Łodzi. Specjalizuje się w fotografii portretowej.

 

 

 

 

Anna Włodarczyk - scenograf
Pracowała jako II scenograf przy takich filmach jak: „MOJE CÓRKI KROWY” w reż. Kingi Dębskiej; „KAMIENIE NA SZANIEC” w reż. Roberta Glińskiego; „HEAVY MENTAL” w reż. Sebastiana Buttnego.

Weronika Michałowicz - kierownik planu
Pracowała min. przy teledysku  At The Lake - live again. 

 

 

 

 

 Sebastian Szczepaniak - grafik warsztatowy, malarz
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.  Jego główny obszar działań: grafika warsztatowa, wklęsłodruk -  grupa zaawansowanych technik trawionych na  metalu w kwasie. Uprawia  również  rysunek, fotografię i  malarstwo. Zajmuje się grafiką projektową, plakatem oraz sztuką performance.

 

 

Przygotowaliśmy dla Was świetne nagrody za Wasze wsparcie, od gadżetów z planu po możliwośc wystąpienia w teledysku, spójrzcie:

DLACZEGO CROWDFUNDING?

Dlatego, że wierzymy w ludzi! Chcemy dotrzeć do wszystkich, którzy cenią sobie dobrą muzykę, nieszablonowe produkcje i wiedzą jak trudno jest zrobić coś samemu. Poza tym chcemy żeby każdy mógł mieć wkład w powstanie tego niecodziennego klipu. Wierzymy że marzenia możemy spełniać  wspólnie i że w "kupie siła"!  Mamy nadzieję dotrzeć również i przede wszystkim do fanów twórczości SOXSO. Czy nie uwarzacie że zespół zasługuje na taki teledysk? My jesteśmy tego bardziej niż pewni. Zatem do dzieła, nawet najmniesza kwota ma znaczenie!

DLACZEGO CHCEMY STWORZYĆ TEN FILM?

  • Żeby wesprzeć młody, debiutujący, dobrze zapowiadający się zespół jakim jest SOXSO,
  • Żeby zrobić coś świeżego, wysokiej klasy teledysk o niecodziennej formie,
  • Żeby przemycić ważny społeczny przekaz: NIE DAJMY SIĘ ZWARIOWAĆ TELEFONOM KOMÓRKOWYM! Nie oznacza to żeby ich całkowicie nie używać, chodzi jednak o to, żeby nie zatracić się w korzystaniu z tych urządzeń i nie dopuścić do sytuacji, żeby miały one negatywny wpływ na nasze życie i relacje z bliskimi. Fonoholizm, czyli uzależnienie od telefonów, to niestety bagatelizowany problem XXI wieku. Z Waszą pomocą mamy szanse zrobić klip, który będzie uświadamiał ludziom, że czasem warto "zrobić się offline" i zadać sobie pytanie: „Czy mogę jeszcze chociaż pół dnia wytrzymać bez telefonu?”.

klipmadness@gmail.com

511 051 463

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

PATRONI MEDIALNI

         

 

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.08.2016 15:03