Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Natalia Moskal

Natalia Moskal

Warszawa

Natalia Moskal jest 23 letnią wokalistką i autorką tekstów pochodzącą z Lublina tworzącą szeroko pojętą muzykę elektroniczną. W swojej twórczości kładzie duży nacisk na różnorodność i uważa, że kontrast jest dużą zaletą. Artystka podkreśla, że nie jest osobą skupioną na jednej stylistyce, jednej estetyce czy też jednej pasji. Zajmuję się wieloma rzeczami, nie tylko muzyką, co stara się ukazać w swojej twórczości - „można powiedzieć, że jestem tam ja i moje alter ego” – mówi.
W 2014 roku artystka rozpoczęła współpracę z Bartoszem Dziedzicem. Kompozytorem i producentem płyt takich artystów jak Monika Brodka („Granda”) czy Artur Rojek („Składam się z ciągłych powtórzeń”). Obecnie przygotowuje materiał na płytę wraz z Łukaszem Maronem – DJ i producentem. Natomiast w listopadzie planuje wydać swój debiutancki album.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

570 PLN z 10000 PLN

16 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 24.10.2016.

Projekt teledysku interaktywnego - Natalia Moskal

O projekcie

  

Cel projektu:

Celem naszego projektu jest zebranie środków na realizację profesjonalnego teledysku do singla Natalii Moskal pt. "Better  Man" będącego zapowiedzią debiutanckiego albumu, który ukaże się w listopadzie 2016 roku.  Forma teledysku będzie nieco nietypowa, ponieważ złamie klasyczny schemat widz - odbiorca. Odbiorca będzie miał możliwość podejmowania decyzji w trakcie trwania teledysku dzięki czemu będzie miał wpływ na efekt końcowy dzieła. Ponadto cały projekt będzie pewnego rodzaju eventem reżyserskim, bo weźmie w nim udział aż 3 reżyserów, a każdy z nich będzie miał w nim swój twórczy udział.  Jednak zanim Wam opowiemy na czym  dokładnie polega forma teledysku interaktywnego, parę słów o artystce i jej twórczości.

Premierę teledysku zaplanowaliśmy na 8 listopada 2016 roku, natomiast zdjęcia odbędą się 24-26 października.

                                  

O artystce:

Nazywam się Natalia Moskal i jestem 23 letnią wokalistką i autorką tekstów pochodzącą z Lublina (obecnie mieszkam w Warszawie) tworzącą szeroko pojętą muzykę elektroniczną. W swojej twórczości kłądę duży nacisk na różnorodność i uważam, że kontrast jest dużą zaletą. Nie jestem osobą skupioną na jednej stylistyce, jednej estetyce czy też jednej pasji. Zajmuję się wieloma rzeczami, nie tylko muzyką, co staram się ukazać w swojej twórczości - można powiedzieć, że jestem tam ja i moje alter ego.

W 2014 roku rozpoczęłam współpracę z Bartoszem Dziedzicem. Kompozytorem i producentem płyt takich artystów jak Monika Brodka („Granda”) czy Artur Rojek („Składam się z ciągłych powtórzeń”). Obecnie przygotowuję materiał na płytę wraz z Łukaszem Maronem – DJ i producentem. Natomiast w listopadzie planuję wydać swój debiutancki album. Utwór „Foreign Stranger” był moim pierwszym singielem, bardzo osobistą piosenką w nowoczesnej aranżacji. Jest to utwór promujący pierwszą EPkę, zatytułowaną „Anguana” wyprodukowany przez Marka Dziedzica i Łukasza Marona. Następnym singlem z EPki był utwór „Was dwóch” z którym wystąpiłam w Dzień Dobry TVN, „Pytaniu na śniadanie” w TVP oraz w programie „Halo Polonia”.

Treść wszystkich tekstów piosenek wynikają z moich doświadczeń. Teksty w języku angielskim piszę osobiście, a polskie pisze Zuzia Wrońska z zespołu „Ballady i romanse” i Radek Łukasiewicz z zespołu „Pustki”.

O utworze:

"Better Man" to autorski utwór utrzymany w szeroko pojętej stylistyce electro popu. Autorka tekstu jest Natalia Moskal, a kompozycja powstała przy współpracy z Łukaszem Maronem (Kiano) tak samo, jak pozostałe utwory które znajda sie na debiutanckim albumie, który ukaże sie w listopadzie. Wyraźna inspiracja muzyka lat 80 i 90 to znak charakterystyczny produkcji Łukasza Marona (zespół Flemings, Tulipany). Utwór jest jednak nowoczesny, "świeży" i opowiada o relacjach międzyludzkich, niekoniecznie tylko tych kobieta-mężczyzna. Każdy odbiorca może tak na prawdę zinterpretować słowa bazując na własnych doświadczeniach. Podobne brzmienie jest charakterystyczne np dla zespołu Years&Years.

                                     

Łukasz Maron – młody DJ i producent poruszający sie głownie w muzyce elektronicznej. Zakochany w głębokich i nudiscowych brzmieniach z zamiłowaniem do lat 80 i 90. Połowa duetu Flemings, obecnie pracuje z Natalia nad debiutanckim albumem.

Opis projektu:

Pomysł na teledysk interaktywny powstał w trakcie Festiwalu Filmowego „Dwa Brzegi”, gdzie Natalia zagrała gościnnie swój koncert. Adam Walkowski (nasz spec od interaktywności) poprowadził tam wykład na temat filmów interaktywnych… i tak się zaczęło...

Z pewnością część z Was jeszcze się nie spotkała z tego typu formą filmową dlatego też krótko wyjaśnimy o co w tym wszystkim chodzi.

Interaktywna forma filmu to fuzja wielu mediów.  Bazą pozostaje obraz i dźwięk. Nadbudową czy rozszerzeniem tej bazy jest warstwa interaktywna, która dzięki dostępnym urządzeniom pozwala zaangażować w film kolejny zmysł widza – dotyk. Jednocześnie ta interaktywna nadbudowa pozwala kierować przebiegiem filmu, wejść w dialog z autorem scenariusza – za pomocą kliknięcia, dotyku, głosu. Interakcje zmieniają oczywiście odbiór treści. Fabuła filmu interaktywnego może stać się nieliniowa czyli zmieniać się pod wpływem działań widza i prowadzić do różnych zakończeń.

Teledysk będzie się opierał na historiach trzech różnych związków z perspektywy jednej sypialni, która będzie ich świadkiem.

Najważniejsze sytuacje z życia każdej pary będą rozgrywać się na oczach widza, lecz to właśnie widz będzie wybierał w jakim kierunku potoczą się dalsze losy związku. W ten sposób każdy sam będzie mógł zdecydować jak by się zachował w najważniejszych/przełomowych momentach.

Pomysł na teledysk wziął się z obserwacji, że w każdym związku istnieją pewne uniwersalne elementy oraz powtarzalne etapy – cykliczność miłości. Jednak jednocześnie każdy związek jest na swój sposób wyjątkowy, indywidualny, i osobisty, co będziemy chcieli pokazać poprzez wprowadzenie interaktywności.

Dzięki dramaturgii interaktywnej będziecie mogli wczuć się w bohaterów oraz podejmować decyzje, które bezpośrednio zaważą na dalszym losie par. Jeżeli bohater pokłóci się ze swoim partnerem/partnerką, otrzymaci możliwość wyboru np. o tym czy pomiędzy bohaterami dojdzie do porozumienia czy też nie. Tak więc to od Was będzie zależało jaką podejmą decyzję i jak potoczy się dalsza historia pary.

Nasza ekipa:

Tak jak wspomnieliśmy wyżej w realizacji teledysku weźmie udział trzech reżyserów: Filip Hillesland,  Lulu Zubczyńska oraz Monika Majorek. Kierownikiem produkcji będzie Izabela Stupa-Chybowska, producentem oraz fotografem na planie Paulina Kinicka, a za producentem wykonawczym Natalia Moskal. Finalizacją i dopieszczeniem teledysku zajmie się nasz specjalista od interaktywności Adam Walkowski.

                                    

Lulu Zubczyńska – studentka reżyserii w Warszawskiej Szkole Filmowej, absolwentka wiedzy o kulturze w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, wokalistka w zespole elektropopowym Divines, na co dzień naprzemiennie reżyserka teledysków i dokumentalistka, po godzinach fotografka i pasjonatka wiedzy filmowej. Autorka wykładu „Video killed the radio star” o historii wideoklipów na tegorocznym festiwalu Filmowym Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. Stale szuka gwiazdy, której mogłaby być reinkarnacją, ale daty wciąż nie pasują.

                                       

Filip Hillesland -  Reżyser i scenarzysta z polsko-norweskimi korzeniami. Jego film po pierwszym roku Tropical Island był pokazywany na różnych festiwalach m.in. był nominowany w konkursie Młodego Kina na 40. Festiwalu Filmowym w Gdyni. Jego kolejny film TOAST trafil m.in. do tegorocznych selekcji festiwalów takich jak ShortFest w Palm Springs, 41. Festivalu w Gdyni czy Polskiego Festiwalu Filmowego w Los Angeles. Filip był także uczestnikiem pierwszego Polsko-Amerykańskiego Forum dla młodych filmowców 2016. Obecnie pracuje tworząc teledyski, reklamy, rozwija fabularny film przygodowy-fantasy oraz przygotowuje swój film dyplomowy w Warszawskiej Szkole Filmowej. Robiąc filmy wychodzi z założenia, że każda historia ma swoje indywidualne wymagania, dlatego jest otwarty na różne gatunki.

                                                    

Monika Majorek - Reżyser, scenarzysta. Zanim znalazła się w branży filmowej, studiowała Dziennikarstwo i komunikację społeczną, ze specjalizacją telewizyjno-radiową. Obecnie kończy studia reżyserskie w Warszawskiej Szkole Filmowej. Pracowała przy wielu produkcjach filmowych, w tym m.in. przy serialu telewizyjnym “Przypadki Cezarego P.” jako asystent reżysera. Jej pierwszy film krótkometrażowy “Inka” był nominowany na takich festiwalach filmowych jak Palm Springs ShortFest 2015 lub T-Mobile Nowe Horyzonty 2015. Został również uhonorowany wyróżnieniem Coup de Coeur w ramach Cannes Short Film Corner 2015.  Jej kolejny film, „Pierwsze”, otrzymał nagrodę Panavision w ramach I Polsko-Amerykańskiego Forum Młodego Kina 2016 i jest nominowany na tegorocznym 41. Festiwalu Filmowym w Gdyni.

Adam Walkowski - Programista, przedsiębiorca i niezależny filmowiec. Od 6 lat rozwija różnego rodzaju projekty internetowe, współautor technologii tworzenia filmów interaktywnych o nazwie Deligic. Zadebiutował zrealizowaną z własnych środków pełnometrażową komedią "Student Break". Od 2012 r. prowadzi firmę technologiczną InventCore oferującą narzędzia i usługi dla twórców filmów interaktywnych. Od 3 lat organizator sekcji plenerów filmowych Film Spring Open Sławomira Idziaka o nazwie Grupa Dramaturgii Interaktywnej, gdzie prowadzi warsztaty dla filmowców i realizuje eksperymentalne projekty.

                                             

Izabela Stupa-Chybowska - studentka reżyserii która odkryła swoje powołanie w produkcji ,jak sama mówi „ Jak sama czegoś nie załatwię to lepiej załatwione nie będzie! ". Wyznawczyni  teorii „nie ma rzeczy niemożliwych, jedyną barierą jesteśmy my sami”. Producentka krótkich form filmowych. Brała udział w międzynarodowych warsztatach i wymianach kulturalnych w Berlinie i Grenoble czego owocem są krótkometrażowe filmy bądź spektakle teatralne. Swoją przygodę ze sztuką zaczynała od muzyki i aktorstwa w Warszawskim Teatrze Prochownia oraz Teatrze Staromiejskim. Na swoim koncie ma wiele spektakli zagranych min. w Sali Kongresowej, Teatrze Syrena czy Scenie na Wodzie w Łazienkach Królewskich. 

                                       

Paulina Kinicka – Fotograf, manager muzyczny, producent. Absolwentka wydziału psychologii UW, pasjonatka sztuki filmowej i nauki, miłośniczka zwierząt oraz podróży. W 2014 roku zorganizowała własną wystawę zdjęć pod tytułem „Bezruch” w Warszawskiej klubokawiarni Chłodna 25. Od dwóch lat organizuje Warszawską inicjatywę naukową „Młodzi Wykładają” mającą na celu popularyzację nauki oraz umożliwienie rozpowszechniania wiedzy młodym naukowcom oraz pasjonatom z różnych dziedzin. Od wielu lat interesuje się fotografią, a inspiracją dla jej zdjęć od zawsze były podróże. Fotografia jest dla niej aktem ciągłego poszukiwania niepowtarzalnych momentów pozwalających lepiej zrozumieć mnogość i różnorodność naszego wszechświata. Szuka w niej inspiracji do życia i refleksji. Czarno - biała fotografia jest dla niej zbalansowaną czystą formą, dzięki której zdjęcia stają się bardziej przejrzyste. 

Budżet:

Zebrane fundusze obejmą pokrycie kosztów związanych z realizacją prawie całego projektu. Przygotowaliśmy dla Was, najrzetelniej jak to na ten moment możliwe, listę wydatków niezbędnych do stworzenia naszego interaktywnego teledysku.

  • Zdjęcia (reżyserzy, operatorzy, sprzęt filmowy, oświetlenie planu) ~ 4000zł
  • Produkcja (wynajęcie planów, aktorów, transport, rekwizyty, podatek, koszty kampanii) ~ 3000 zł
  • Stylizacja (make-up, stylizacja, fryzjer, stroje) ~ 1000 zł
  • Obraz (montaż, kolor, korekcja, montaż interaktywny) ~ 2000 zł

Razem: około 10 000

Progi realizacji:

Jeśli dzięki Wam uda nam się uzbierać:

 100%  Stworzymy profesjonalny teledysk interaktywny!

 130%  Zainwestujemy w profesjonalnych aktorów, lepszy sprzęt i światło!

 150%  Przeznaczymy pieniądze, które zostały na wydanie fizycznych wersji naszego albumu w najlepszej jakości.

 170%  Wynajmiemy sale w kinie i zorganizujemy oficjalną premierę teledysku w Warszawie wraz z bankietem.

 <200%  Jeśli jakimś cudem dzięki Wam uda się nam uzbierać dwukrotność lub więcej zbieranej przez nas kwoty to przeznaczymy pozostałe pieniądze na stworzenie teledysku do drugiego singla z płyty!

Dlaczego crowdfunding?

Dlatego ze crowdfunding to finansowanie społecznościowe, a nasz projekt również jest społecznościowy. Co oznacza, że każda osoba wspierająca nasz projekt będzie w niego bezpośrednio zaangażowana i będzie miała bezpośredni wpływ na to czy klip powstanie i jak

______________________________________________________________________________

Jeśli spodobał Wam się projekt i zechcielibyście nas wesprzeć inaczej niż finansowo, powiedzcie o naszym projekcie swoim znajomym!

Tutaj możecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat Natalii Moskal:

                               

Wszelkie pytania prosimy kierować na mail: nataliamoskal.manager@gmail.com

Patroni medialni

 

Media o Twoim projekcie:

Projekt teledysku interaktywnego – Natalia Moskal

muzykoholicy.com | 2016-09-30

Celem projektu jest zebranie środków na realizację profesjonalnego teledysku do singla Natalii Moskal pt. „Better Man” będącego zapowiedzią debiutanckiego albumu, który ukaże się w listopadzie 2016 roku.

Stwórz electro popowy teledysk Natalii Moskal "Better Man"

irka.com.pl | 2016-09-22

Wokalistka Natalia Moskal uruchomiła akcję crowdfundingową na portalu Polak Potrafi zbierając w ten sposób fundusze na zrealizowanie interaktywnego teledysku. Klip powstanie do piosenki „Better Man”, która będzie promować debiutancką płytę wokalistki. Album ukaże się 8 listopada.

Natalia Moskal na portalu Polak Potrafi!

www.wywrota.pl | 2016-09-21

Wokalistka Natalia Moskal uruchomiła akcję crowdfundingową na portalu Polak Potrafi zbierając w ten sposób fundusze na zrealizowanie interaktywnego teledysku. Klip powstanie do piosenki „Better Man”, która będzie promować debiutancką płytę wokalistki. Album ukaże się 8 listopada.

Natalia Moskal na portalu Polak Potrafi

biznes-music.pl | 2016-09-20

Wokalistka Natalia Moskal uruchomiła akcję crowdfundingową na portalu Polak Potrafi zbierając w ten sposób fundusze na zrealizowanie interaktywnego teledysku. Klip powstanie do piosenki „Better Man”, która będzie promować debiutancką płytę wokalistki. Album ukaże się 8 listopada.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 24.10.2016 09:09