Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

KrzysztofBobnis

KrzysztofBobnis

Wrocław

Jestem programistą z Wrocławia. Urodziłem się w 1986 roku. Skończyłem Politechnikę Wrocławską, wydział Informatyki i Zarządzania, kierunek Informatyka. Obecnie zajmuję się tworzeniem własnych gier. Wcześniej pracowałem przy grach społecznościowych, systemach bankowych.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

2316 PLN z 8000 PLN

61 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

28%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 10.03.2015.

Finger of God

O projekcie

Aktualizacja: dodaliśmy nowy filmik promocyjny. Stary filmik znajdziedzie poniżej

 

"Od dawna staram się wspierać młodych twórców i rodzimy rynek indie. Wierzyłem w Igora Hardego, Michała Marcinkowskiego, Nikodema Szewczyka czy Sosa - dziś to wielkokrotnie nagradzana czołówka małych-wielkich niezależnych. Małych, bo tworzących często w skali mikro, wielkich - bo osiągających efekt makro. Do tej grupy z pełną świadomością dopisuję właśnie Krzyśka Bobnisa. Dlaczego? Ten facet bezczelnie uzależnił mnie od swojej gry. Finger of God daje mi tak dziką przyjemność, że nie mogę oderwać się od smartfona. A dodam, że jeszcze wczoraj granie na komórce było dla mnie, starego pecetowca, czystą abstrakcją. Wesprzyjcie Krzyśka, bo naprawdę warto, a produkt jest w tak zaawansowanej fazie rozwoju, że w żadnym wypadku nie płacicie w ciemno!"

Marcin M. Drews
dziennikarz, twórca gier, publicysta Antyweb i redaktor naczelny serwisu LowcyPrzygod.tv

 

Zmęczony grami na peceta? Kurz i okruszki z klawiatury przyprawiają Twe płuca o astmę, a cheaterzy z dzikich krajów odbierają Ci radość z rozgrywki online?

Usiądź wygodnie, weź w spracowane dłonie swój smartfon i… zostań BOGIEM!

tumblr_m95zckrQTZ1qa5uv4o3_250

Projekt: ukończenie gry na komórki i tablety z systemem android

 

 

Okaż swój gniew i zafunduj srogą zemstę wszystkim, którzy sprzeciwiają się Twojej woli! Zrealizuj wielki plan powtórki ze słynnych plag egipskich, wykorzystując współczesne zdobycze techniki. Pal drewniane domostwa, wysadzaj w powietrze murowane bloki, organizuj bezlitosne powodzie i poraź niewiernych prądem o niewiarygodnie wysokim napięciu!

„Wtedy rzekli czarownicy do faraona: W tym jest palec Boży. Lecz serce faraona pozostało nieczułe i nie usłuchał ich” – Księga Wyjścia 8:15. (Traktować z prymrużeniem oka).

Od dziś Twój palec na ekranie smartfona to wszechmocny PALEC BOŻY!

Ostrzeżenie Ministra Rozrywki: uwaga, ta gra uzależnia! 

 

Różne budynki mają różne efekty niszczenia, niektóre podowują zniszczenie wszystkiego w pobliżu. Można połączyć efekty zniszczeń, aby spowodować większe spustoszenie - na przykład zniszczenie wieży prądowej na rozlanym terenie skutkuje porażeniem prądem wszystkich zalanych budynków. 

W tej chwili gra jest w fazie zaawansowanej produkcji. Istnieje już grywalna wersja z 90 misjami, 5 rodzajów budynków, do której dostęp ma około 10 testerów. 

 

Nie sprzedaję kota w worku, finalnie dla każdego będzie wersja demo. Pełną zabawę odblokowuje za 10zł, chyba że kupisz tu w nagrodach wersję pełną za 7zł. Za dobrą zabawę trzeba zapłacić, ale sprytni płacą mniej :)

 

 

W wersji docelowej będą państwa i tajne misje. Oto jak będą wyglądać.

Państwa - każde będzie się charakteryzowało osobną melodią i unikatowym tłem. Umieścimy po 20 misji na każdy kraj. Aby móc przejść do następnego państwa, trzeba będzie je odblokować. Przykłady (ostatecznie państwa wybierze społeczność składająca się z darczyńców tej zbiórki, więcej o tym w celach):

 

Polska - w tło w klimacie chaty z mazowsza, do tego muzyka ludowa. Kto by nie chciał zniszczyć swojego kraju i na ruinach zbudować nowego, lepszego?
Korea Północna - w tle płot kolczasty z przechadzającym się żołnierzem, do marszu koreańskiego
Rosja, w tle zaśnieżone ulice i elementy katedry św. Bazyla, muzyka ludowa   
Francja - w tle wieża eiffla, muzyka z przedmieść francuskich, dużo instrumentów.

 

 

Tajne misje - podpowiedzi jak się do nich dostać będą w opisach przed innymi misjami. Będzie to zniszczenie budynków w określonej kolejności, po przejściu misji pojawi się informacja o odkryciu tajnej!

  

 

 

Budynek drewniany.

Ogień niszczy ten budynek bardzo szybko, woda wolno.

 

 

 

Budynek kamienny.

Ten budynek dobrze wytrzymuje działanie ognia, ale w wodzie szybko traci wytrzymałość

.    

 

Wieża elektryczna.

Po dotknięciu razi prądem. Najlepsze efekty osiąga, gdy jest w pobliżu woda, która przewodzi elektryczność.


   

 

Zbiornik wody.

Woda rozlewa się w miejscach po zniszczonych budynkach.


   

 

Stacja benzynowa.

Stacja benzynowa zapala budynki znajdujące się w jej bezpośrednim sąsiedzctwie powodując zniszczenia.

     

 

Poniżej widzimy rozlewanie się wody po całym terenie. Gdy budynek kamienny stoi w wodzie, traci wytrzymałość, co jest widoczne jako malejący zielony pasek obok budynku. Rozlanie drugiego zbiornika wody skutkuje zniszczeniem wszystkich budynków. 

 

Na górze pokazany jest Twój dokładny wynik. Interv to jest liczba interwencji, czyli dotknięć ekranu. Później czas wykonania misji w sekundach. Interwencje są ważniejsze od czasuNa dole globalne wyniki z innymi graczami. Na pierwszym ekranie użykownik K_KOMP jest na 7. miejscu, na drugim ekranie zajmuje 4. miejsce. 

   

Zależnie od ilości uzbieranych pieniędzy planujemy zrobić grę znacznie ciekawszą i większą:

  1. Cel podstawowy 8000zł. 
  2. Gdy zbierze się 9000zł stworzymy dwie wersje językowe: polską i angielską. Stworzymy też społeczność na fb do której będą zaproszeni wszyscy, którzy wpłacili więcej niż 100zł. Społeczność będzie mogła wybrać jakie państwa stworzymy.
  3. Gdy zbierze się 11000zł stworzymy wersję offline - będzie można grać bez dostępu do internetu. Do społeczności dopiszemy wszystkie osoby, które wpłaciły więcej niż 90zł. Społeczność będzie mogła wybrać kolejność funkcjonalności, które będziemy wykonywać. 
  4. Gdy zbierze się 13000zł stworzymy animowane chmurki i samolociki upiększające wygląd gry. Do społeczności dopiszemy osoby, które wpłaciły więcej niż 80zł. Społeczność będzie mogła wymyślić jakie upiększenia znajdą się w grze.
  5. Gdy zbierze się 15000zł stworzymy wersję na iOS (iPhone 4, 4s, 5, 5s, 6, 6+, wszystkie wersje iPad. Wszyscy gracze, którzy kupili pełną wersję dostaną automatycznie wersję na iOS). Do społeczności dopiszemy osoby, które wpłaciły więcej niż 70zł. 
  6. Gdy zbierze się 17000zł stworzymy pod koniec każdego świata misje boss z unikatowym wyglądem jednego z budynków. Do społeczności dopiszemy osoby, które wpłaciły więcej niż 60zł. Cała społeczność wybierze co ma być inspiracją do wyglądu unikatowych budynków.
  7. Gdy zbierze się 19000zł stworzymy wersję gry na komputer, czyli na przeglądarkę (chrome, firefox i inne) razem z wykonaniem designu strony. Do społeczności dopiszemy osoby, które wpłaciły więcej niż 50zł. Wersja komputerowa będzie dostępna podczas bety tylko dla społeczności
  8. Jeśli uzbiera się więcej niż 19000zł, to wymyślimy coś bardzo wyjątkowego dla was. 

 

Zależnie od osiągniętych celów, termin realizacji może się nieco wydłużyć. Planujemy ukończyć i opublikować grę w ciągu dwóch miesięcy od skończenia udanej zbiórki.

1700zł - zapłacenie grafikowi za: zaległe obrazy, wypieszczenie pozostałych animacji, wykonanie tła pod państwa,

1000zł - wykupienie paczek realistycznych dźwiękow destrukcji różnych budynków, wynajęcie studia nagrań na profesjonalne dogranie ścieżki, zapłacenie drugiemu muzykowi, który brał udział przy tworzeniu oryginalnej ścieżki,

800zł - opłacenie serwera VPS pod grę na pierwszy, startowy okres (2 lata), opłacenie domeny fingerofgodgame.com na pierwszy rok,

200zł - zakup izotoników, kawy dla mnie (Krzyśka) i Michała podczas prac nad wykańczaniem projektu,

2500zł - obsługa nagród (zamówienie kubków panoramicznych i standardowych, odbieranie i zawożenie ludzi na dworzec przy nagrodzie "dzień z nami")

1000zł - koszty promocji i marketingu (im więcej osób zainteresuje się grą, tym bardziej będziemy ją rozwijać i dostaniecie więcej za tą samą cenę),

800zł - prowizja dla polakpotrafi

Chcemy dopracować projekt jak najbardziej, zanim zostanie wypuszczony na rynek. Tylko dzięki crowdfundingowi możemy wiedzieć, czy nasz wykorzystany czas i energia na stworzenie produktu jak najwyższej jakości mają sens. Każda złotówka i każda osoba się liczy, dajecie nam nie tylko pieniądze, ale też energię do działania!

 

 Krzyśka Bobnisa

Zombie Car Smasher

dostępny na android do zagrania i ściągnięcia za darmo tutaj: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.krzysiekprojekt.zombieCarSmasher

  

Michała Skrzypczyńskiego

Profil na soundcloud https://soundcloud.com/m-sk-4

Oraz muzyka jego autorstwa do gry Lost Temple

 

Rodzinie, przyjaciołom, znajomym, którzy wspierali nas przym projekcie. Testowali wczesne wersje i zachęcali do kontynuowania. 

 

 

Można się ze mną skontaktować za pomocą maila: kbobnis@gmail.com lub facebooka: https://www.facebook.com/bobnis.krzysztof.

Z Michałem można się skontaktować przez email m.sk@email.com.

 

 



Po zakończeniu zbiórki, wszystkie osoby, które kupiły nagrody wymagające kontaktu z nami (wybór wzoru na kubek, umówienie się na dzień z twórcami, własna misja...) otrzymają od Krzyśka maila z informacjami i komunikacja odbywać się będzie tą drogą. Czyli nie martwcie się teraz o nic, tylko wybierajcie nagrody, póki jeszcze są (dotyczy tych limitowanych). 

Artifex Mundi, dodatek do nagrody "pełna wersja"

Gdy skończy się akcja, to napiszę do was maila, w odpowiedzi wszyscy, którzy kupili nagrodę "pełna wersja" lub mają "pełna wersja" jako część swojej nagrody, będą mogli wybrać jedną grę z firmy artifex mundi (z tych poniżej) i otrzymają do niej klucz na steam. Link do gier:  http://store.steampowered.com/search/?publisher=Artifex%20Mundi%20sp.%20z%20o.o.

Kubki

Kubki będą zamawiane w firmie sklep.orfi.pl. Z ich strony: 

"Oferowane kubki ceramiczne mają specjalnie przygotowaną powłokę, która umożliwia absorbcję wydrukowanego na odpowiednim medium wzoru. Proces transferu (wgrzewania) w zewnętrzną warstwę kubka przebiega pod ciśnieniem i w wysokiej temperaturze. 
Uzyskane w ten sposób nadruki są bardzo trwałe, kubki nadają się do codziennego użytku - w przeciwieństwie do wielu oferowanych na rynku kubków z nadrukami wykonanymi w innych technologiach typu "kalkomania"."

Zamawiamy Kubek biały 300ml z zielonym wnętrzem i uchem - do zmywarki (taki jak na obrazku poniżej). Zdjęcia na kubkach poniżej są poglądowe.

 

Kubek ze standardowym obrazkiem

Nadruk jednostronny (standardowy): 9 cm szer. x 7 cm wys., rozdzielczość 300 dpi (ok. 1060 x 830 pikseli), 

wzory S1, S2, S3, S4, S5 w kolejności od lewej. Można wybrać tylko jeden budynek.

 

Kubek z panoramicznym obrazkiem

Nadruk panoramiczny: 20 cm szer. x 7 cm wys., rozdzielczość 300 dpi (ok. 2360 x 830 pikseli). 

Projekt kubka wzór P1 (duże budynki wszystkie będą na kubku)

 Projekt kubka wzór P2 (4 różne poziomy, wszystkie będą na kubku )

Projekt kubka wzór P3 (jeden poziom w kolejnych etapach destrukcji, wszystkie będą na kubku)

Projekt kubka wzór P4 (pełno budynków, całość będzie na kubku)

  Wybierz swoją nagrodę po prawej, aby wesprzeć ten projekt i stać się jego częścią. Jeśli nie masz pieniędzy, a chcesz pomóc, przekaż ten link osobom, które to może zainteresować. 

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 10.03.2015 18:06