Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

beata.dakka

beata.dakka

Londyn

Witajcie. Jestem początkującym producentem filmowym. Moja firma od roku specjalizuje się w spotach reklamowych, wizytowkach biznesowych dla firm. Współpracuje z młodymi, zdolnymi filmowcami z Polski. W kręgu moich zainteresowań są projekty csr-owe, film, malarstwo abstrakcyjne oraz podróże.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

144 PLN z 14900 PLN

5 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 26.05.2019.

Działaj, nie śpij

O projekcie

Celem naszego projektu jest uświadomienie społeczeństwu jak ważną rolę odgrywa człowiek i jego wizyty w schroniskach dla bezdomnych psów. Pies to wyjątkowo przyjazne i ufne zwierzę, ale zraniony właśnie przez człowieka często zapada w psią depresję. Ta samotność jest dla niego nie do zniesienia za kratami. 

 

 

Często ludzie samotni również popadają w depresję. Wystarczy jednak wyjść na spacer i od razu czujemy się lepiej. Jeśli człowiek połączy te spacery z wizytami w schronisku, może znaleźć przyjaciela na całe życie, w postaci równie samotnego psa. Projekt jest remakiem kampanii, która powstała spontanicznie, amatorsko z dedykacją dla bezdomnych psów, wolontariuszy i ludzi borykajacych się z depresją. Chcemy, aby w tej kampanii wzięli udział zawodowi aktorzy, twarze rozpoznawalne w całej Polsce. Planujemy zmienić kanał dystrybucyjny z YouTube na sale kinowe. Projekt zostanie zrealizowany przez zawodowych filmowców.  

 

Chcemy zaangażować psy ze schroniska oraz osoby cierpiące na depresję. Wierzymy w moc takiej terapii. Po pierwszym spocie kilka psów zostało adoptowanych. Jedna osoba pokonała depresję. Mamy nadzieję, że dzięki Wam, ludziom dobrej woli, powstanie wspaniały spot i znajdziemy domy dla wielu bezdomnych psów w Polsce. Kampania w postaci spotu video zostanie przetłumaczona na język angielski. 

 

 

Projekt zostanie zrealizowany przez grupę projektową Dakka Prod. Londyn i zawodowych filmowców. W skład  grupy wchodzą:

 

Beata Dakka - koordynator projektu. W swoim kilkunastoletnium doświadczeniu w obsłudze korporacji i klienta biznesowego posiada również autorskie projekty, zrealizowane m.in w T-Mobile podczas aukcji świątecznych dla dzieci. Beata pasjonuje sie projektami csr-owymi, filmem, malarstwem abstrakcyjnym, fotografią.

 

Krzysztof Rymsza - reżyser. Absolwent Akademii Filmu i Telewizji. Ma na koncie projekty reżyserskie (spoty reklamowe, reportaże, filmy fabularne), na podstawie własnych scenariuszy. Największe projekty jego autorstwa to "Lokator" (średni metraż) i "Memento Mori" - pełnometrażowy film fabularny, obecnie na etapie postprodukcji.

 

Patryk Dróżdż - operator filmowy, montazysta, kolorysta i fotograf. Absolwent Akademii filmu i Telewizjii w Warszawie.  Pasjonat kina amerykańskiego, twórczości Tarantino i Wachowskich. Jego portfolio dostępne jest pod adresem: www.patrykdrozdz.com

 

Ewelina Lisoń - fotograf. Podróżując po świecie i festiwalach muzycznych realizuje swoją największą pasję jaką jest fotografia. Ma już spory dorobek artystyczny dostępny na Instagramie: www.instagram.com/signedbyfox

 

Dariusz Wyrzykowski - multimediami zajmuje sie od początku lat 90-tych, ma olbrzymie doświadczenie w realizacji projektów, zna biegle kilka języków. Ostatni jego projekt o zwierzętach i depresji dostępny jest pod adresem: www.kickstarter.com/projects/2125941027 Darek będzie odpowiedzialny za stronę marketingową projektu. 

 

Portfolio grupy projektowej jest dostępne pod adresem www.dakkaprod.com

 

Grupą docelową są odbiorcy w każdym wieku, ludzie, którym nie jest obojętny los zwierząt i ludzi. 

 

Budżet zostanie przeznaczony na wypożyczenie profesjonalnego sprzętu, dzięki któremu materiał końcowy będzie można emitować na dużym ekranie kinowym. W budżet zostało wpisane również wynagrodzenie dla ekipy filmowców, aktorów, lektora oraz tłumacza z języka polskiego na angielski. Plan zdjęciowy zostanie ubezpieczony i koszty są również uwzględnione w budżecie grupy projektowej.

 

Działania marketinowe będą obejmowały prowadzenie fan page na FB, kanale You Tube oraz kontakty z mediami.

 

Poniżej link do filmu, który stworzony został ponad 6 lat temu, przez kilka osób z obecnego zespołu filmowego, jako akcja non-profit, przy zerowym budżecie:

 

 

 

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 26.05.2019 22:10