Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

de-PRESJA

de-PRESJA

Warszawa

Jesteśmy trzyosobową grupą warszawskich licealistek, które chcą pomóc swoim rówieśnikom poprzez poszerzanie wiedzy na temat depresji, łamanie stereotypów i uprzedzeń, informowanie o możliwościach bezpłatnej pomocy, gdy ktoś podejrzewa u siebie depresję oraz o metodach zapobiegania tej chorobie.

Będąc częścią ogólnopolskiej akcji Zwolnieni z Teorii pragniemy zrobić coś dobrego, zamiast biernego słuchania o depresji, chcemy aktywnie pomagać innym, a być może nawet uratować czyjeś życie...

Napisz wiadomość do Projektodawcy

442 PLN z 400 PLN

12 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

110%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 17.03.2015.

Reklama społeczna: de-PRESJA

O projekcie

 

 

 O projekcie

 

Projekt de-PRESJA to reklama społeczna skierowana głównie, choć nie tylko, do młodych ludzi - uczniów gimnazjów, liceów oraz studentów. Celem akcji jest uświadomienie nastolatków na temat depresji, często nazywanej „chorobą XXI wieku”. Chcemy, aby temat depresji wśród młodzieży przestał być sprawą bagatelizowaną i lekceważoną, ale właśnie dzięki naszym działaniom został dostrzeżony i zrozumiany. Ta choroba może dotknąć co czwartego z nas, a młodzi ludzie mało o niej wiedzą i na ogół nie zdają sobie sprawy z tego, że potrzebują pomocy.

Chcemy to zmienić poprzez nagłaśnianie problemu za pośrednictwem Facebooka, filmów na YouTube, drobnych wydarzeń promujących naszą akcję oraz plakatów, ulotek, na które zostanie przeznaczony budżet.

Potrzeba nam tylko 400 zł, jest to stosunkowo nieduża kwota, która może zmienić wiele. Pozwól nam zrealizować nasz cel i pomóc dużej rzeszy nastolatków!

 

O nas

Jesteśmy trzyosobową grupą warszawskich licealistek, które chcą pomóc swoim rówieśnikom poprzez poszerzanie wiedzy na temat depresji, łamanie stereotypów i uprzedzeń, informowanie o możliwościach bezpłatnej pomocy, gdy ktoś podejrzewa u siebie depresję oraz o metodach zapobiegania tej chorobie. Niewiele osób, szczególnie tych młodych, zdaje sobie sprawę, że są narażeni na depresję. Tymczasem nieleczona depresja może prowadzić do tragicznych skutków. Trzeba jej przeciwdziałać, póki nie jest za późno. Razem możemy to zmienić!

 

Dlaczego crowdfunding?

Planując budżet naszego projektu rozważałyśmy kilka sposobów pozyskania potrzebnych nam funduszy. Wybrałyśmy crowdfunding, gdyż uważamy, że każdy wspierający może się osobiście zaagnażować w nasz projekt, poczuć, że zmienia świat na lepsze i mieć z tego powodu dużą satysfakcję.

 

Jeżeli zbierzemy więcej niż zaplanowałyśmy...

Wtedy dodatkowe pieniądze przekażemy Fundacji Itaka, która prowadzi portal stopdepresji.pl i wspiera ludzi cierpiących na depresję. 

 

Kontakt

Zapraszamy na naszego fanpage'a Reklama społeczna: de-PRESJA oraz stronę internetową. Zachęcamy też do odwiedzenia naszego kanału na Youtube.

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt na adres mailowy: de_presja@op.pl. 

 

Nasi partnerzy

 

 

 

Reklama społeczna de-PRESJA będzie stopniowo realizowana do 22 marca 2015 roku i jest ona wykonywana w ramach Zwolnionych z Teorii.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 17.03.2015 10:10