Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Kampania Przeciw Homofobii

Kampania Przeciw Homofobii

Warszawa

KPH jest ogólnopolską organizacją pożytku publicznego, która od 2001 roku działa na rzecz przeciwdziałania dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową.
Organizowaliśmy m.in. pierwszą w Polsce kampanię społeczną na temat osób LGBT: "Niech nas zobaczą". Zajmujemy się też rzecznictwem i edukacją oraz badaniami nt. sytuacji prawnej i społecznej osób LGBT.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

5931 PLN z 5000 PLN

139 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

118%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 14.04.2014.

Najbliżsi Obcy

O projekcie

 

 

W drugiej połowie kwietnia 2014 planujemy ruszyć z najnowszą kampanią społeczną, ale potrzebujemy waszej pomocy! Udało się nam już zebrać blisko 70 000 zł, ale na ostatnie prace produkcyjne przy kampanii brakuje nam 5000 zł! Wierzymy, że z Waszą pomocą uda nam się zrealizować pierwszą w historii Polski kampanię wideo o związkach partnerskich.

Uwaga, uwaga! Kochani, kochane, bardzo dziękujemy za wasze wpłaty! Jeśli chcecie wpłacać dalej mimo, że kampania już prawie uzyskała założone wsparcie to róbcie to bez obaw! Każda złotówka się liczy. Wszystkie dodatkowe pieniądze przeznaczymy na promocję spotu. Jeśli będziemy mieć dodatkowe 700 zł wykonamy promocyjne przypinki kampanii, za dodatkowe 1000 zł wydrukujemy pocztówki, kampanię można promować także smyczami, bransoletkami i innymi gadżetami!

- Zespół Kampanii Przeciw Homofobii

 

Szczegółów scenariusza zdradzać nie możemy, ale kampania społeczna o związkach partnerskich pod roboczym tytułem "Najbliżsi Obcy" będzie adresowana do osób neutralnie nastawionych do związków partnerskich w Polsce, a takie osoby stanowią większość! Kampanię współtworzy z nami Partnerstwo dla Związków. Realizowana jest z pomocą firmy LOWE i domu produkcyjnego Prime Time. Reżyseruje duet reżyserski Konqubinat (ich inne filmy możecie podziwiać tutaj: http://www.konqubinat.com/. Wspólnie stworzyliśmy scenariusz bijący romantyzmem i rodzinnością, a jednocześnie posiadający element zaskoczenia. 

 

Jeżeli znacie nasze poprzednie akcje wiecie, jacy jesteśmy skuteczni! Żeby nie brnąć za daleko w przeszłość przypomnę nasz ostatni rok:

 

  •  w marcu 2013 roku wypuściliśmy kampanię Rodzice, Odważcie się Mówić, w której udział wziął aktor Władysław Kowalski ze swoim homoseksualnym synem. Na pewno pamiętacie plakaty przewijające się w mediach i na ulicach (http://www.odwazciesiemowic.pl/). 

Udało nam się także pozyskać Mirosława Zbrojewicza (Gruchę!) do filmu promocyjnego kampanii:

Wartość reklamowa kampanii przekroczyła 2,7 mln złotych i tym samym ponad trzydziestokrotnie koszt własnej produkcji!

 

  •  w maju 2013 roku wraz z MTV opublikowaliśmy serię filmików opowiadających o życiu, rodzinie, przyjaźniach i pierwszych miłościach młodzieży LGBT. "Spoko, ja też!" promowane było m.in. przez takie osoby jak Michał Piróg i Doda. Dzięki temu dotarło do ponad 100 tys. młodych widzów.

Tym razem "Najbliżsi Obcy" mają za zadanie trafić do mainstreamu dzięki internetowi i mediom.

Film kierował będzie do strony www.PopieramZwiazki.pl, na której sojusznicy_czki związków partnerskich będą mogli wyrazić swoje poparcie. Chcemy zmobilizować do dyskusji i do otwartości! Nie stanie się to bez Waszej pomocy!

Organizatorki_rzy:

Partnerstwo Dla Związków

Patro_matronaty:

Wicemarszałkini Sejmu Wanda Nowicka

 

Replika

Partnerzy_rki:

LOWE Warsaw

Expresso

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 14.04.2014 18:06