Miło Cię widzieć!

26 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

18%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 27.03.2015.

Andes MTB Trail 2015

O projekcie

Andes MTB Trail  W ramach wyprawy wjedziemy rowerami na najwyższe przełęcze wokół masywu Ausungate ( 6 384 m n.p.m.) w Andach. Będziemy najprawdopodobniej jednymi z pierwszych rowerzystów którzy dokonają tego jadąc z pełnym ekwipunkiem bez wsparcia z zewnątrz. Aklimatyzację rozpoczynamy na trasie Nazca – Cusco. Przejedziemy 630 km w 7 dni przez pustynne rejony. Będzie to wymagający odcinek, już po dwóch dniach ciągłych podjazdów złamiemy wysokość 4 000 m n.p.m. Zanim dotrzemy do Cusco w upale pokonamy ponad 12 500 metrów przewyższeń.

Nazca-Cuzco

To będzie dopiero rozgrzewka przed rowerowym trawersem wokół Ausungate. Przejedziemy rzadko uczęszczanymi trasami, w surowym klimacie, pokonując trudne technicznie zjazdy. Właśnie wtedy zmagać będziemy się z największą trudnością – niedoborem tlenu i jazdą rowerem na szlaku, gdzie średnia wysokość to ponad 4 000 m n.p.m. Wszelkie trudności bledną jednak przy nagrodzie – wspaniałych widokach roztaczających się z czterech 5 000 przełęczy.

Ausungate Circut

Nasze wyprawa to nie tylko ekstremalne wyzwania rowerowe. Podczas każdej naszej wyprawy każdą wolną chwilę przeznaczamy na tworzenie filmowych reportaży. Chcemy Wam przekazać jak najwięcej z tego co przeżywamy, jak wygląda nasza przygoda. Kamera na kasku sprawi że oglądając film poczujecie szalone emocje wysokogórskiej jazdy!

O tym przekonajcie się sami:

Przygotowania kondycyjne do wyjazdu do Peru rozpoczęliśmy już w styczniu w zimowej Chorwacji

Filmik z projektu Himalaya MTB Trial

Agnieszka Kaczorowska i Michał Kaczorowski

Sould Adventure to para inżynierów, szukająca ekstremalnych wyzwań rowerowych. Naszym spoiwem zawsze były sporty ekstramalne i podróże. Dawniej podróżowaliśmy autostopem, potem zamieniliśmy cudze auta na własne rowery.

A kiedy w zeszłym roku samodzielnie pokonaliśmy rowerami przełęcz Thorong La w Himalajach, będącą naszym największym wyzwaniem, obudził się w nas apetyt na więcej! Postanowiliśmy, że na dwóch kółkach (w naszym przypadku na pięciu) pokonamy największe przełęcze wszystkich kontynentów. Następnym celem jest Ameryka Południowa.

Swoją pasją staramy się zarażać najbliższych znajomych, ale również szersze kręgi, poprzez naszego bloga. Słyszeliśmy już nie raz, że to właśnie dzięki nam, ktoś odważył się na wyprawę rowerową do Wietnamu czy Indii, że dodaliśmy im odwagi. I takie jest nasze zadanie: pokazać, że można!

Całkowity budżet wyprawy wynosi ponad 20 000 zł.

• 11 000 pln – przeloty (Polska - Peru)
  • 2 000 pln – przelot lokalny (Peru)
  • 500 pln – transport lokalny (Peru)
  • 3 000 pln – wyżywienie, żele energetyczne, żywność liofilizowana
  • 600 pln – opłaty wstępu w rejon Ausungate
  • 500 pln – ubezpieczenie
  • 2 300 pln – śpiwory puchowe
  • 750 pln – części zapasowe (łańcuchy, klocki hamulcowe, dętki, linki, smary)

Jeśli osiągniemy 130% będziemy mogli dokupić dodatkowe akcesoria do filmowania jak pilot czy przenośny ekran. Dzięki temu nasze filmy będą jeszcze ciekawsze!

Czy to w sporcie, czy podróżując zawsze staramy się wykraczać poza granice i tym samym motywować siebie i innych. Wierzymy że Wasze wsparcie pozwoli nam zrealizować kolejny ambitny cel, a nasza opowieść zainspiruje innych (a może i Was) do pokonywania własnych granic, nie tylko w podróży. Dla wszystkich wspierających czekają unikatowe nagrody.

Przygotowania do wyprawy, jak i relacje będziecie mogli śledzić na stronie projektu oraz na fanpagu

A tak może wyglądać Twoja eko torba Soul Adenture edycja specjalna 'Andes MTB Trail 2015'

Bony na opaski kompresyjne od Compressport

Bony na odżywki od Compressport

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 27.03.2015 18:06