Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Drago110

Drago110

Katowice, Polska

Napisz wiadomość do Projektodawcy

Oczekujący

0 PLN z 15000 PLN

0 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 11.03.2016.

Glabza - Rozwiń swoją cywiilizacje i podbij Kosmos

O projekcie

Cel Projektu

Prezentuję wam najnowszą, autorską, niespotykaną do tej pory grę przeglądarkową Glabza! Zawsze chciałeś zostać imperatorem i zjednoczyć galaktykę pod swoimi rządami? A może pociąga Cię władza pieniądza? Dzięki rozbudowanemu systemowi walk, sojuszy, zarządzania oraz ekonomii teraz to wszystko jest w zasięgu Twojej ręki!

Każdy z graczy zaczynając rozgrywkę dostaje teren na którym zaczyna budowę własnego państwa. Z biegiem czasu i rozwojem technologii swoje terytorium rozszerza się kolonizując inne planety.

W grze mocno postawiliśmy również na współpracę między graczami. Zawieranie potężnych sojuszy oraz rentownych traktatów handlowych pozwoli wam rozwinąć skrzydła w każdej z waszych ulubionych dziedzin.

Strona Główna - Miejsce, w którym znajdziesz wszystkie informacje o Twoim państwie.
Mapa - zakładka, w której znajdziesz wszystkie państwa sąsiadujące z Twoimi regionami
Market - kształtuje ekonomie w grze. To właśnie tutaj możesz sprzedawać swoje technologie, pojazdy, minerały... w sumie co tylko zechcesz.
Energia - możesz tu zarządzać siłownami energetycznymi w różnych regionach oraz monitorować sytuacje energetyczną w swoim państwie.
Finanse - Kontroluj/rodzielaj aktualny budżet państwa na obrone/edukacje/zdowie. Wprowadaj nowe podatki/opłaty.
Edukacja - W grze zostały przedstawione trzy typy wykształcenia - podstawowe, średnie i wyższe, które może zostać rozwinięte w specjalizacje.
Obrona - Formuj i zarządzaj oddziałami lotnictwa, piechoty oraz marynarki wojennej. Atakuj inne państwa, zawieraj sojusze.
Rolnictwo -  Stwórz własne genetycznie modyfikowane jedzenie i zapewnij swoim poddanym odpowiednie wyżywienie.
Zdrowie -
Dbaj o formę swoich mieszkanćów. zatrudniaj ratowników medycznych, pediatrów, chirurgów i innych specjalistów ratujących życie Twoich obywateli.
Sprawy Zagraniczne -
Podbijaj wraz z innyi graczami kosmos - dzięki organizacjom kosmicznym możecie połączyć swoje technologie i wyruszyć w kosmos aby zdobywać , planety, układy słoneczne a może nawet całe galaktyki?
Oczywiście nikt nie każe Ci być przyjaźnie nastawionym do innych...
Infrastruktura -
Dbaj o komfort i o sprawny dojazd do pracy mieszkańćów. Buduj połączenia drogowe, lotnicze, autobusowe między regionami, fabryki. Osiedla a nawet systemy antyrakietowe.
Technologie -  
Prowadź badania prowadzące do rozwoju nowych technologii, dzięki którym będziesz mógł rozwijać swoje produkty od np silników elektrycznych aż po napędy atomowe.
Produkcja -
Produkuj elementy i dzięki wprowadzonym nowym rozwiązaniom technnologicznym składaj w całość twoje cacuszka.

O Mnie

Witam, nazywam się Paweł Kuszka. Mam 20 lat i  pochodzę z Katowic.
 z zawodu jestem Programistom. Od dziecka interesują mnie gry o tematyce strategicznej.
Spędziłęm wiele czasu przy tego typu grach, zarówno przeglądarkowych ( Ogame, Plemiona, Grepolis ),
 jak i desktopowych ( Serie Civilization, Tropico, SimCity ) i we wszystkich z tych gier brakowało mi kilku elemntów rozgrywki,
które ograniczała tematyka wybranej gry. Dlatego postanowiłem stworzyć coś nowego i innowacyjnego tak właśnie powstał COFS. w wolnym czasie zajmuje się również grafiką 3D 

http://inoligota.pl/aktualnosci/bulwary-slepiotki/


Jestem również twórcą i adminisratorem portalu społecznośćiowego emoti.pl zrzeszającego ponad 7000 aktywnych użytkowników. W Mojej karierze programistycznej używałem technologi takich jak : PHP, HTML ( Bootstarp ) , CSS, JAVASCRIPT ( jquery ) , SQL, BASH brałem udział przy budowie rozbudowanych systemy CRM/CMS.

Budżet Projektu

Większość z modułów gry byłem w stanie stworzyć sam. jednak ogrom  projektu przekracza możliwośći dalszej rozbudwy przez jedną osobę. dlatego potrzebuje pomocy programistów, grafików i copywriterów.

15,000
PLN


- Opłacenie serwera na min 6 mies. ( 2 000 zł ) *

Jest to najtańsza z możliwych opcji. (  Na początek ) Jak sami się domyślacie gra ma ogromne możliwości dlatego też potrzebować będzie serwera o ponad przeciętnych możliwościach.

- Dopracowanie Modułów ( 8 000 zł )

Jak już wspomniałem niektóre z modułów są nie kompletne lub nie posiadają wszystkich elemntów. Niektóre wymagają odświeżenia ponieważ logika zawarta w grze 3 lata temu odbiega od obecnej.

- Opisy Wszystkich Technologi, budynków ( 1 000 zł )
- Zbudowanie podstawowej funkcjnalności modułów tzw. ( P0 )  ( 5 000 zł )



- Szata Graficzna ( 3 000 zł )

W grze brakuje dużej ilośći grafik. takich jak technologie,budynki.
- Uzupełnienie o brakujące grafiki ( 2 000 zł )
- Odświeżenie wyglądu gry ( 1 000 zł )


- Produkcja Gadżetów ( 2 000 zł )

Myślę że ten punkt nie wymaga opisywania :)

A co Jeśli..?

No właśnie, a co jeśli uda nam się zebrać większą kwote niż ta którą zaplanowaliśmy?
 W Pierwszej kolejności za wspomniane już 15 000 zł mam zamiar zaopatrzyć gre w lepszą oprawę graficzną, dopracować moduły i zainwestować w porządny serwer.
 Jak pewnie sami się domyślacie setki tysiące mieszkańców będzie wywoływało ogromne ilości zapytań do serwera dlatego musi być on wydajny. gra ma ogromne możliwośći rozwoju dlatego pracy przy niej jest sporo.

Przygotowałem dla was specjaną legende, dzięki której będziecie mogli zobaczyć na co zostaną przeznaczone dodatkowe środki.

Chciałem abyście to wy właśnie zadecydowali czy checie aby gra powstała dlatego podzieliłem funkcjalność głównych modułów gry na 4 poziomy. każdy jeden poziom przynosi wiele nowych usprawnień i funkcjalnośći modułów. oznaczonych skrótem ( P1, P2, P3 itd.)



15,000
PLN


Jeżeli Kwota Przekroczy 15,000 PLN
- Tłumaczenie Aplikacji na język Angielski
- Rozbudowa Istniejących modułów
- Energia ( P1 )
- Finanse ( P1 )


20,000
PLN


Jeżeli Kwota Przekroczy 20,000 PLN

- Rozbudowa Istniejących modułów
- Zdrowie ( P1 )
- Energia ( P2 )
- Obrona ( P1 )
- Rolnictwo ( P1 )


30,000
PLN


Jeżeli Kwota Przekroczy 30,000 PLN
- Rozbudowa Istniejących modułów
- Edukacja ( P1 )
- Produkcja ( P1 )
- Wersja Mobilna Gry




40,000
PLN

Jeżeli Kwota Przekroczy 40,000 PLN
- Zakup optymalnego serwera
- Rozbudowa Istniejących modułów
- Technologie ( P1 )
- Infrastruktura ( P1 )


50,000
PLN

Jeżeli Kwota przekroczy 50,000 PLN
- Rozbudowa Modułu Organizacji Kosmicznych o możliwość budowy statków kolonizacyjnych ( Możliwość Kolonizacji ciał Niebieskich )
- Budowa Interaktywnej mapy przedstawiającej świat gry. Odwzorowanie fabryk, miast, osiedli zbudowanych za pomocą trybu tekstowego.
- Rozbudowa Istniejących modułów

W zależności od wyskości kwoty Moduły zostną ulepszone do Pozimu 4.


Dlaczego CrowFunding

Od ponad 3 lat tworzę logikę/struktrę oraz kod gry jednak przez ten czas technologia i mój styl trochę się zmieniły. Gra wymaga dopracowania niektórych modułów oraz uzupełnienie brakujących. jak się domyślacie gra ma ogromne możliwośći i nie jestem w stanie opisać ich tu wszystkich. dlatego postanowiłem podzielić głowne moduly gry na trzy kategorie.


Gotowe
Generator map ( Planet, komet, układów słonecznych ), Logika gry, Silnik gry

Do ukończenia
( Jeżeli moduł jest gotowy mniej niż 20 %
Obrona, Produkcja, Mapa, Market, Finanse, Sprawy Zagraniczne

Do Poprawki
( Jeżeli moduł jest gotowy więcej niż 50 %  ) 
Edukacja, Zdrowie, Technologie, Energia, Infrastruktura

Zdecydowałem się na Crowfunding ponieważ włąśnie minął wyznaczony przeze mnie deadline i dokończenie gry samodzielnie wykracza po za możliwości jednej osoby. jeśli zainteresowała cie moja gra mam nadzieje że pomożesz mi dotrzeć do jej ukończenia.

Tokeny - Druga waluta w grze za która można zakupić usługi Premium takie jak : promowanie produktu na giełdzie, Konto Premium.

Kontakt

Skontaktować możecie się ze mną drogą elektroniczną.

Email: Pawelkuszka@gmail.com

Termin Realizacji

Start Beta-Testów
2 miesiące po ukończeniu zbiórki na polakpotrafi.pl


Termin Dostawy Gadżetów
Pierwsze gadżety otrzymacie tydzień przed rozpoczęciem beta-testów.

Pierwsza ogólnodostępna wersja
3 miesiące po ukończeniu zbiórki na polakpotrafi.pl

Jeśli uzbie­ramy mini­mum 50 % wyma­ga­nej kwoty powsta­nie rów­nież strona na któ­rej będzie­cie mogli śle­dzić prze­bieg prac nad pro­jek­tem.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 11.03.2016 18:06