Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Marcin Lewandowski

Marcin Lewandowski

Gdynia

Z zawodu i zamiłowania programista, dziennikarz sportowy, pomysłodawca i twórca wielu projektów internetowych. Pasjonat starych komputerów. Pierwsze gry tworzył w już latach 90-tych na Atari 65XE i Schneiderze CPC 6128. Programowanie porzucił, by spróbować swoich sił podczas jazdy kontrolowanym ślizgiem wstępując do szkółki żużlowej. Jednak nie na długo, bo szybko powrócił przed ekran monitora, by w 2000 roku wydać pierwszy polski portal o sporcie żużlowym SPEEDWAY.info.pl, który istnieje po dziś dzień. Twórca gry Sports Manager.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

9120 PLN z 6000 PLN

82 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

152%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 30.10.2014.

Sports Manager

O projekcie

Sports Manager

Sports Manager to projekt gry pod przeglądarkę internetową dla bardziej wymagających graczy. Pod wieloma względami wyróżnia się spośród konkurencyjnych gier. Przede wszystkim postawiono na dynamikę rozgrywki - zrezygnowano z nużących opcji ekonomicznych i żmudnych przygotowań do zawodów na rzecz meczów rozgrywanych na żywo w czasie rzeczywistym podczas których gracze mają pełny wpływ na ich przebieg, gdzie liczy się nie tylko posiadana kadra ale i doświadczenie oraz taktyka samego gracza.

Ciekawostką jest także fakt, że gracz staje się zarówno właścicielem własnego klubu, jak i menedżerem posiadanych drużyn sportowych. Nowością niespotykaną dotąd w żadnej innej grze jest powiązanie poszczególnych sekcji sportowych z klubem.

Na początku powstanie sekcja żużlowa, jednak systematycznie będą dokładane kolejne sporty zapełniając tym samym nisze na rynku menedżerów takich dyscyplin jak siatkówka, piłka ręczna, futsal czy rugby. Tworzona jest także aplikacja mobilna na urządzenia przenośne, która pozwoli zarządzać własnym klubem z dowolnego miejsca na świecie!

Gra dostępna jest pod adresem: sportsmanager.pl.

Dołącz do nas na Facebooku

powrót do menu »

Główne cechy gry

Sports Manager

Największą zaletą gry są mecze rozgrywane w czasie rzeczywistym pomiędzy drużynami graczy. Mecze ligowe rozgrywane są według ustalonego terminarza, ale już rankingowe czy też towarzyskie można rozgrywać w dowolnym momencie zapraszając do rywalizacji innego gracza. 15 minutowe mecze dostarczają mnóstwo emocji i ten element gry jest bez wątpienia jej sercem i duszą.

Gracz za osiągnięcia sportowe otrzymuje punkty doświadczenia. Wpływają one na miejsce w rankingu liderów gry oraz można za ich pomocą rozwijać własne umiejętności czy ulepszać obiekty sportowe klubu. Zaś podczas okresu transferowego punktami doświadczenia można nabywać nowych zawodników wystawionych na listę transferowych przez pozostałych graczy.

Powyższy zrzut ekran (po kliknięciu w niego otworzy się w nowym oknie wersja w rozmiarze rzeczywistym) przedstawia główny ekran gry z którego zarządzasz swoim klubem sportowym. Zawiera on przede wszystkim 9 podstawowych widżetów, które możesz dowolnie przestawiać wedle własnego uznania. Poniżej opis trzech najważniejszych z nich.

Umiejętności gracza. Warto rozwijać swoje umiejętności. Motywowanie pozwala wpływać na zawodników podczas meczów w trudnych momentach. Umiejętność negocjacji przydaje się podczas transferów, gdzie można niższym kosztem nabyć nowego zawodnika. Zaś szkolenie ma bezpośredni wpływ na rozwój adeptów w akademii sportowej.

Umiejętności gracza

Akademia sportowa. W akademii sportowej adepci podnoszą swoje umiejętności. Wpływ na dynamikę rozwoju ma zarówno wiek adepta, jak i umiejętność szkolenia. Można zrekrutować maksymalnie 5 adeptów, którzy mogą w niej przebywać do momentu ukończenia 16 lat.

Akademia sportowa

Drużyna. Kadra drużyny może liczyć maksymalnie 10 zawodników. Każdy zawodnik rozpoczyna karierę sportową w wieku 15 lat i kończy najpóźniej po sezonie w którym osiągnie 45 lat. Można wyznaczyć zawodnika, który będzie pełnił rolę kapitana drużyny.

Ważnym wskaźnikiem jest "duch drużyny", który brany jest pod uwagę podczas symulacji meczów. Czym mniej rotacji w składzie i lepsze osiągane przez drużynę wyniki tym bardziej jest ona ze sobą zgrana podczas kolejnych meczów.

Drużyna

Przegląd drużyny

Jak na grę społecznościową przystało w grze będzie dostępny czat, ogólny oraz meczowy. Na tym ostatnim będzie można komentować przebieg zawodów oraz wspierać dopingiem jedną z drużyn.

Czat

powrót do menu »

Progi do realizacji

Przed nami podstawowy cel do osiągnięcia jakim jest zebranie środków niezbędnych do wydania tej gry. Jednak jak przystało na platformę finansowania społecznościowego nie zamierzamy poprzestać tylko na tym jednym celu! Pamiętajcie, że każdy kolejny osiągnięty próg będzie stwarzał nowe możliwości jakie zastaniecie w grze!

6.000 zł Gra zostanie wydana! Powrócą emocjonujące mecze!!!

6.500 zł Dojdą prywatne turnieje pucharowe! To dopiero będzie zabawa!!!

7.000 zł Dojdą animacje meczowe! Najbardziej brakujący element gry...

7.500 zł Jeszcze lepsze animacje meczowe! I cóż nam więcej potrzeba?!

8.000 zł Tajemnica! To będzie coś wyjątkowego!!!

Odkrywamy zawartość tajemniczego progu finansowego!

Tajemniczy próg finansowy zawiera coś wyjątkowego. Wyjątkowego z tego względu, że to Wy, wspierający ten projekt, wybierzecie co dodatkowego pojawi się w grze!

Aktualizacja: Każda osoba, która wsparła projekt, otrzymała prawo oddania głosu. Poniżej wyniki przeprowadzonej ankiety.

Dodatkowe możliwości w grze wybrane przez wspierających:

28%9 pkt. • Statystyki i wykresy zawodników i drużyn
 
25%8 pkt. • Turnieje indywidualne dla adeptów akademii
 
16%5 pkt. • Rozgrywanie meczów ligowych w dowolnej porze
 
9%3 pkt. • Kreator nowego adepta
 
9%3 pkt. • Czwórmecze młodzieżowe rozgrywane w południe
 
6%2 pkt. • Forum dyskusyjne dla graczy
 
3%1 pkt. • Grupa dyskusyjna dla graczy
 
3%1 pkt. • Wiadomości prywatne
 
0%0 pkt. • Codzienny newsletter z wynikami drużyn
 
0%0 pkt. • Sekcja żużla na lodzie w dniu premiery gry
 

Kolejne sporty jakie pojawią się w grze wybrane przez wspierających:

34%11 pkt. • Koszykówka
 
25%8 pkt. • Siatkówka
 
19%6 pkt. • Piłka ręczna
 
16%5 pkt. • Rugby
 
6%2 pkt. • Futsal
 

Z przywileju udziału w głosowaniu skorzystało 32 wspierających.

powrót do menu »

Kilka słów o nagrodach

Docelowo grę będzie można wypróbować przez 30 dni całkowicie za darmo bez żadnych zobowiązań. Po tym okresie można kontynuować zabawę, a koszt przedłużenia ważności konta o 30 dni wyniesie zaledwie 10 zł. Dostępne w sprzedaży będą także pakiety kredytów dla bardziej niecierpliwych graczy, którymi to będzie można przyspieszyć powrót do zdrowia kontuzjowanym zawodnikom czy zregenerować ich zmęczenie po meczu.

Pomagając mi sfinansować ostatni etap prac nad grą otrzymujecie niepowtarzalną szansę wpłynięcia na jej ostateczny kształt oraz tak przy okazji zdobyć kilka unikalnych bonusów, których nie będzie można zdobyć nigdy więcej!

Jedną z takich nagród jest uczestnictwo w tzw. sezonie zerowym podczas którego będzie można rozgrywać mecze towarzyskie oraz rankingowe. Osiągane przez zespół wyniki wpływają rozwój poszczególnych zawodników, co ma znaczenie przy obliczaniu siły drużyny. A właśnie na jej podstawie zostaną przydzielone drużyny do pierwszych, inauguracyjnych rozgrywek ligowych!

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że gra przez pierwsze 3 sezony będzie dostępna tylko dla osób wspierających, które wybiorą nagrodę Starter lub Sezon zerowy oraz oczywiście dla przyjaciół gry.

Inną wartą zainteresowania nagrodą jest własna postać w grze! Miło byłoby zapisać się w historii tej gry nie tylko jako dobry menedżer, ale i zawodnik, który prowadził drużynę do sukcesów! Nigdy więcej nie pojawi się już taka okazja, a więc warto rozważyć wybór tej nagrody! Dodam, że występuje ona w kilku wariantach.

Natomiast wybierając konto premium na okres 12 sezonów gry czyli 6 miesięcy oszczędzasz aż 50%!

Jeżeli nie grywasz w menedżery sportowe to możesz wybrać jedną z kilku niezwiązanych z grą nagród:

Wejście do strefy zawodników i plakat z autografami podczas Extreme Day w Rybniku, który odbędzie się 18 października.

Extreme Day w Rybniku

Bilet wstępu na Adrenalina Fight w Radlinie czyli na największą galę MMA w regionie, która odbędzie się 15 listopada.

Adrenalina Fight w Radlinie

Usługa obszycia kierownicy skóry, którą wykona znany tapicer samochodowy, firma Maff. Kierownica w kolorze czarnym. Jeżeli kierownica na to pozwala to może być obszyta w dwóch gatunkach skóry: gładkiej i perforowanej (dziurkowanej). Skóra dedykowana z palety Bentleya (oryginał).

Obszycie kierownicy skóry

Spotkanie przed lub po koncercie z współzałożycielem i gitarzystą takich zespołów jak Pidżama Porno i Strachy Na Lachy, Andrzej "Kozakiem" Kozakiewiczem, podczas którego będziesz mógł wymienić kilka zdań oraz zrobić sobie pamiątkową fotkę.

Spotkanie z Kozakiem

Autograf z dedykacją na wybranym przez siebie zdjęciu od współzałożyciela i gitarzysty takich zespołów jak Pidżama Porno i Strachy Na Lachy, Andrzeja "Kozaka" Kozakiewicza.

Zdjęcie z autografem Kozaka.

Poczucie wsparcia tego projektu i przyczynienie się do jego powstania - bezcenne!

powrót do menu »

Dlaczego finansowanie społecznościowe?

Ważne jest dla mnie działać niezależnie, bez wsparcia funduszy inwestycyjnych czy też prywatnych inwestorów, którzy mogliby tę niezależność naruszyć. Oczywiście, cenię sobie rady innych osób - czy to graczy moich poprzednich produkcji czy też potencjalnych inwestorów z którymi prowadziłem rozmowy o współpracy - i wyciągam z nich wnioski, ale mam także własną, latami wypracowywaną wizję tego projektu i nie chciałbym, aby integrowały w nią osoby, które nie podzielają mojego celu - stworzenia gry niszowej, z pasji i dla pasji, z niesamowitą atmosferą i innej niż wszystkie! Kompletnie nie interesuje mnie wydanie gry o niewielkiej wartości, przeznaczonej dla przeciętnego gracza jakich wiele na rynku...

Przez te wszystkie lata projekt realizowany był domowym budżetem, ale dotarłem do takiego momentu, że ten nie jest już w stanie udźwignąć ostatniego etapu, w którym wystąpiła konieczność zakupienia stosownych licencji na oprogramowanie oraz zabezpieczenia środków na przyszłe opłaty za usługi hostingowe dla okresu testowego i pierwszych pięciu sezonów gry (3 miesiące). Po tym czasie projekt powinien zacząć sam na siebie zarabiać...

W przypadku pozytywnego zakończenia akcji premiera gry przewidziana jest do 15 dni od daty jej zakończenia.

powrót do menu »

Na co zostaną wydatkowane pieniądze?

Największa część z zebranej kwoty zostanie przeznaczona na zakup licencji na wykorzystywane w aplikacji oprogramowanie. Ważne jest także zabezpieczenie środków na przyszłe opłaty za usługi hostingowe dla okresu testowego i pierwszych pięciu sezonów gry, które będą najważniejsze dla powodzenia całego projektu.

Korzystam z usług sprawdzonej już przeze mnie firmy Heroku, która wyznaczyła nowy sposób budowania i wdrażania aplikacji internetowych. Ze względu na to, że firma ta oferuje we współpracy z Amazonem profesjonalny hosting w chmurach, jest to rozwiązanie gwarantujące najwyższą jakość i przy tym bardzo ekonomiczne, gdyż płaci się za faktycznie zużyte zasoby oraz nie wymaga korzystania z kosztownych usług administratorów. Jednak największą bez wątpienia zaletą takiego wyboru jest możliwość szybkiego zareagowania na dynamicznie zmieniający się ruch poprzez czasowe lub stałe zwiększanie lub zmniejszanie zasobów.

Nadwyżka z zebranej kwoty zostanie przeznaczona na dalszy rozwój projektu.

Niezbędne minimum, by projekt mógł zostać wydany

Licencje na wykorzystywane w projekcie oprogramowanie

Razem: $995.00 (3233,75 zł*)

Szacowane miesięczne koszty hostingowe wraz z dodatkowymi usługami

Razem: $227.45 (739,21 zł*)

Podsumowując koszt licencji oraz usług hostingowych za okres 3 miesięcy oscyluje w okolicach 5451.38 zł*. Do tego dochodzi prowizja, jaką pobiera platforma PolakPotrafi.pl od udanych projektów.

* przy kursie dolara na poziomie 3,25 zł

powrót do menu »

Speedway Manager na Facebooku

Artykuł, który ukazał się w toruńskim wydaniu Gazety Wyborczej

Koncepcja meczów rozgrywanych na żywo pomiędzy zainteresowanymi graczami została przetestowana w grze będącej swoistą zapowiedzią obecnej produkcji Speedway Manager na Facebooku wydanej w 2011 r. i spotkała się z nadspodziewanie pozytywnym odzewem graczy. Przez bardzo krótki okres przewinęło się przez nią ponad 12.000 maniaków menedżerów sportowych, a każdego miesiąca rozgrywano 15.000 meczów z udziałem graczy! Gra dostarczała mnóstwo pozytywnych emocji, a najbardziej wytrwali gracze potrafili spędzać w niej nawet po kilka godzin każdego dnia, bo to nie tylko rywalizacja, ale także nawiązywanie nowych znajomości i przyjaźni. Zabawa w menedżera wciągnęła nie tylko kibiców, ale również dziennikarzy sportowych, byłych i obecnych zawodników, i co ciekawe - także osoby, które nie specjalnie interesują się żużlem. Aspekt społecznościowy był tutaj nadzwyczaj istotny.

Ciężko samemu oceniać własny projekt, by nie zostać osądzonym o brak obiektywizmu, dlatego też tutaj głos oddaje samym graczom.

❝ Speedway Manager na Facebooku to była aplikacja, której nigdy wcześniej nie spotkałam. Wiele godzin spędzonych przed monitorem komputera z chęcią odniesienia kolejnego zwycięstwa. Świetna zabawa, rywalizacja ze znajomymi przy czym towarzyszyło mnóstwo radości przy wygranym meczu, a także ogrom śmiechu z powodu porażek. Czekam na Sports Managera z utęsknieniem. Niebawem rozpocznie się martwy okres żużlowy, więc będzie znakomita możliwość poczucia choć odrobiny tych emocji, których doświadczamy w trakcie sezonu żużlowego. ❞ — Katarzyna Biskup, była redaktor naczelna działu żużel na Sport24.pl, obecnie redaktorka w serwisie SPEEDWAY.info.pl i Tygodniku Żużlowym

❝ Speedway Manager to gra która nadawała przez długi czas kolorytu życiu codziennemu! Człowiek wracał z pracy, szkoły i od razu sprawdzał jak wygląda jego sytuacja w lidze i rozgrywał zacięte mecze, od niespodziewanych porażek do zaskakujących wygranych! Walczył w rankingu o drogocenne trofea i dokonywał przedsezonowych wzmocnień. Wszystko po to by móc spełniać swoje fantazje menedżera drużyny żużlowej! A w role zawodników wcielali się znajomi, których niejednokrotnie zapraszaliśmy potem do wspólnej zabawy. ❞ — Gniewomir Gładych

❝ Speedway Manager był najlepszym menedżerem w jaki do tej pory grałem. Super atmosfera, wspaniali ludzie (zarówno twórcy jak i gracze) oraz niepowtarzalne emocje to coś co odróżniało tę grę od innych podobnych produkcji. Sports Manager jest długo oczekiwaną produkcją w świecie kibiców żużla, a po uruchomieniu pozostałych sekcji sportowych jestem pewien, że okaże się grą nr 1 dla kibiców wszystkich tych dyscyplin sportowych. Ten projekt musi odnieść sukces, innej opcji nie ma! ❞ — Mateusz Kamiński

❝ Sports Manager to na tę grę czekam z utęsknieniem od prawie dwóch lat! Gra zapowiada się niesamowicie ciekawie ze względu na to iż będzie bardziej rozbudowana pod względem meczowym. Brakuje mi również spotkań ze starymi znajomymi ze Speedway Managera. ❞ — Dawid Żuchowski

Wybrane publikacje na temat Speedway Manager na Facebooku:

Zdecydowanie jest to punkt przełomowy, który pokazał, że jest zapotrzebowanie na tego typu grę. Sports Manager przejmie najlepsze cechy Speedway Manager na Facebooku i postawi jeszcze większy nacisk na jej najmocniejszą stronę, integrację społeczności skupionej wokół gry!

powrót do menu »

Długa historia projektu

Ten projekt rodził się bardzo długo, często w wielkich bólach, przede wszystkim z powodów finansowych i początkowo małego doświadczenia. Była to dość żmudna, ale ciekawa praca. Gdyby nie nieprzeciętny zapał, pasja i determinacja nie stałbym dziś przed szansą wydania menedżera sportowego jedynego w swoim rodzaju! Poniżej pragnę pokrótce przedstawić najważniejsze etapy prac nad projektem.

Rok 2004. Speedway Manager On Line

Od tego wszystko się zaczęło. Brakowało mi menedżera żużlowego w którym mógłbym rozgrywać mecze ze znajomymi. Z książką w ręku ucząc się nowego dla mnie języka programowania stworzyłem pierwszego menedżera żużlowego. Dzięki tej grze zostałem zatrudniony w Wirtualnej Polsce i tak zaczęła się moja kariera zawodowego programisty. Warto odnotować, że był to pierwszy na świecie internetowy menedżer żużlowy z meczami rozgrywanymi na żywo! Jako, że była to era modemowego połączenia z internetem, co niestety wiązało się z dużymi kosztami, w zabawie uczestniczyło ledwie 25 graczy.

Speedway Manager On Line

Rok 2005. Club Manager Online

Właśnie w tym roku zrodziła się idea stworzenia wielosekcyjnego menedżera sportowego z rozgrywanymi meczami na żywo. Powstał pierwszy zarys koncepcji oraz szkic interfejsu gry. Zabrakło jednak doświadczenia programistycznego oraz właściwych technologii do realizacji pomysłu.

Club Manager Online

Rok 2011. Speedway Manager na Facebooku

Minęło sporo czasu od momentu, gdy zrodziła się idea, ale te wszystkie lata zostały wykorzystane na rozwój kariery zawodowej i nabycie tak potrzebnego mi do realizacji tego projektu doświadczenia programistycznego oraz dopracowywanie koncepcji gry. Efektem tego powstała aplikacja na Facebooku, której celem było zweryfikowanie mojego pomysłu i poznanie reakcji graczy na wdrożone innowacje.

Speedway Manager On Facebook

Rok 2012. Sports Manager Game

Sama idea menedżera sportowego z meczami rozrywanymi na żywo zdała egzamin celująco, co skutkowało rozpoczęciem prac nad grą z kolejną innowacją - powiązaniem wszystkich sekcji sportowych gracza z jego klubem. Wiele było gier na rynku, które oferowały kilka sportów, ale nie spotkałem takiej, w której wszystkie sekcje sportowe byłyby powiązane z klubem gracza.

Sports Manager Game

Rok 2012. Konkurs na e-biznes

Koncepcja nadal ewoluowała, były wielkie plany - kilka wersji językowych, wiele sekcji sportowych i najróżniejsze rozgrywki. Powstał biznesplan, który poddałem ocenie specjalistom poprzez udział w ogólnopolskim konkursie na e-biznes organizowanym przez Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego, w którym ostatecznie zajął wysokie drugie miejsce. To otworzyło mi nowe możliwości. Projekt trafił pod opiekę znanego inkubatora przedsiębiorczości InQbe, gdzie przez kolejne pół roku biznesplan był dopracowywany pod okiem specjalistów. Współpraca ta pozwoliła mi inaczej spojrzeć na projekt oraz wytknęła wiele błędów biznesowych, bo choć projekt realizowany jest z pasji, to musi zarabiać, by móc istnieć i rozwijać się!

Rok 2014. Sports Manager

Nabyłem doświadczenie i wiedzę programistyczną, pojawiły się ciekawe rozwiązania technologiczne, a sama koncepcja dojrzała na tyle, by móc w końcu poważnie pomyśleć o realizacji projektu. Po radach Tomasza Szulgo zrezygnowałem z ekspansji na wiele rynków i wielu zbędnych funkcjonalności, postawiłem na prostotę i skupiłem się na najsilniejszych punktach projektu. Od maja trwają prace programistyczne nad ostatecznym produktem, grą Sports Manager i obecnie są już na ukończeniu.

Sports Manager

powrót do menu »

O mnie czyli kto za tym stoi?

Z prawej autor projektu

Nazywam się Marcin Lewandowski. Nie, nie ten znany lekkoatleta. Wiem, ze to popularne nazwisko, dlatego przyjaciele znają mnie jako Martio. Można powiedzieć, że pochodzę z żużlowej rodziny. Tym sportem w latach 90-tych zaraził mnie wujek i kuzyn, mój ojciec sam uprawiał ten sport w szkółce żużlowej Unii Tarnów. Będąc nastolatkiem poszedłem w jego ślady i zapisałem się do szkółki żużlowej Wybrzeża Gdańsk. Jednak lepiej mi szło rozgrywanie meczów w grach z gatunku menedżerów żużlowych, aniżeli jazda ślizgiem kontrolowanym. Drugą moją wielką pasją, obok sportu, jest programowanie. W 2003 roku brakowało mi na rynku gry do której mógłbym zaprosić swoich znajomych i rywalizować z nimi zamiast z komputerem, którego ogrywałem na wszystkie możliwe sposoby. I tak zrodziła się moja wielka pasja! W 2004 r. z książką w ręku ucząc się nowego języka programowania stworzyłem swojego pierwszego menedżera.

W całości oddałem się temu projektowi. Moje wszechstronne zainteresowania pomogły mi w tym. Przez wiele lat byłem dziennikarzem i fotoreporterem sportowym, co pozwoliło mi obserwować sport od kuchni. Doznałem zaszczytu obsługiwać medialnie zawody nie tylko rangi krajowej, ale i międzynarodowej, włączając w to mistrzostwa świata, co powinno przełożyć się na realizm gry. Programowanie, które początkowo było jedynie jedną z pasji, dziś jest moim sposobem na życie. Doświadczenie zdobywałem pracując w znanych portalach charakteryzujących się dużą popularnością takich jak Wirtualna Polska, Nokaut.pl czy Gastronauci.pl, co wyrobiło we mnie umiejętność tworzenia kodu wysokiej jakości, co ma duże znaczenie przy późniejszym optymalizowaniu i zwiększeniu wydajności aplikacji, a to z kolei przekłada się na niższe koszty jej utrzymania. Samą wiedzę zdobywałem m.in. uczestnicząc w konferencjach takich jak "MySQL Northern Europe Customer Conference" w Londynie, "MongoDB Conference" w Berlinie czy "EuRuKo" w Krakowie. Jako ciekawostkę mogę dodać, że podczas tej ostatniej poznałem twórcę języka Ruby, którego wykorzystuję tworząc ten projekt. Myślę, że mam wszelkie predyspozycje do podjęcia wyzwania stworzenia nowatorskiej gry dla sympatyków menedżerów sportowych i tego wyzwania się podjąłem!

Bardzo ważna jest dla mnie także muzyka rockowa, która dodaje mi tak potrzebnej podczas prac nad projektem energii. Postanowiłem podkreślić to dodając mały, rockowy element do gry, ale o tym niech opowiedzą sami zainteresowani Andrzej "Kozak" Kozakiewicz z zespołu Strachy Na Lachy oraz Maridal z trójmiejskiego zespołu eM.

powrót do menu »

Kto wspiera ten projekt?

❝ Kiedyś w realu byłem menedżerem takich klubów żużlowych jak Sparta ASPRO, WTS Atlas (Sparta), czy Iskra Ostrów, a także bokserskiej Gwardii Wrocław. Teraz chętnie przeniosę się przed komputer do wirtualnej rzeczywistości i zagram w Sport Managera. Tyle, że muszę powstanie tej gry wspomóc, do czego namawiam także i kibiców żużla. Zwłaszcza tych młodych, nowoczesnych... ❞ — Bartłomiej Czekański, dziennikarz Tygodnika Żużlowego

Mecenas projektu

Mecenasem projektu jest GLASS-BRUDZIŃSKI Adwokaci i Radcy Prawni.

GLASS-BRUDZIŃSKI Adwokaci i Radcy Prawni

Kancelaria GLASS-BRUDZIŃSKI Adwokaci i Radcy Prawni to zespół doświadczonych prawników zarówno w obsłudze klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Działalność Kancelarii koncentruje się na obsłudze prawnej przedsiębiorców, służąc im pomocą w rozwiązywaniu nawet najbardziej skomplikowanych problemów prawnych. Kancelaria świadczy także usługi na rzecz Klientów indywidualnych rozwiązując dla nich zagadnienia z zakresu prawa cywilnego, w tym rodzinnego oraz spadkowego, jak i w zakresie innych dziedzin prawa.

Partnerzy projektu

Paweł Baran
Krzysztof Magiera
Karol Lejman
Łukasz Trzeszczkowski
Robert Kowalski
Paweł Baran
Były zawodnik, a obecnie kierownik drużyny Unii Tarnów.
Krzysztof Magiera
Współwłaściciel Adrenalina Sport organizującej wydarzenia sportowe.
Karol Lejman
Prezes One Sport organizującej m.in. mistrzostwa Europy na żużlu.
Łukasz Trzeszczkowski
Fotograf żużlowy, którego zdjęcia trafiają na łamy Przeglądu Sportowego czy Tygodnika Żużlowego.
Robert Kowalski
Były redaktor naczelny serwisów o grach komputerowych na Wirtualnej Polsce i Onet.
Andrzej Kozakiewicz
Mariusz Dalecki
Sławomir Kuchta
NiceSport.pl
GKS Wybrzeże S.A.
Andrzej "Kozak" Kozakiewicz
Współzałożyciel i gitarzysta zespołów Pidżama Porno i Strachy Na Lachy oraz honorowy ambasador gry.
Mariusz "Maridal" Dalecki
Lider popularnego trójmiejskiego zespołu eM oraz mentor tej akcji na PolakPotrafi.pl.
Sławomir Kuchta
Właściciel firmy Maff, tapicer samochodowy z pasją!
NiceSport.pl
Portal sportowy NiceSport.pl będący patronem medialnym gry już od 2011 roku.
GKS Wybrzeże S.A
Klub żużlowy GKS Wybrzeże S.A., który nie pozostaje bez wpływu na powstanie tego projektu.

powrót do menu »

Media o Twoim projekcie:

Sports Manager ruszy już w połowie listopada

www.gram.pl | 2014-10-22

Dostępna w przeglądarce gra pozwoli wcielić się w rolę managera drużyny żużlowej.

SPORTS MANAGER ZOSTANIE WYDANY DZIĘKI FINANSOWANIU SPOŁECZNOŚCIOWYM

serwis.projektkonsola.pl | 2014-10-20

SPORTS MANAGER TO PROJEKT GRUPKI ZAPALEŃCÓW, KTÓRZY ZGŁOSILI SIĘ DO FANÓW O POMOC W PRZYGOTOWANIU ZAAWANSOWANEGO SYMULATORA SPORTOWEGO, UDAŁO SIĘ.

Sports Manager

www.lowcytrendow.pl | 2014-10-13

Marcin Lewandowski programista i dziennikarz sportowy, stworzył grę o nazwie Sports Manager, którą można wesprzeć na portalu crowdfundingowym PolakPotrafi.pl. Jest to projekt uniwersalnego menedżera sportowego online, który ma zapewnić solidną porcję dobrej rozrywki nawet najbardziej wymagającym graczom.

Twórca wielu menedżerów sportowych wydaje kolejną grę!

nicesport.pl | 2014-10-10

Autor polskiej przeglądarkowej gry społecznościowej Sports Manager zbiera pieniądze poprzez crowdfunding, który jest coraz bardziej popularny wśród niezależnych twórców. I co ważniejsze, jest bliski osiągnięcia celu!

Trwa zbiórka funduszy na polską grę Sports Manager

hcgamer.pl | 2014-10-02

Amerykański portal Kickstarter.com sprawił, że crowdfunding z niszowego sposobu finansowania kreatywnych pomysłów stał się coraz powszechniej stosowanym narzędziem pozyskiwania funduszy, zarówno dla projektów kulturalnych, multimedialnych jak i gier.

Crowdfunding wchodzi do gier

www.wprost.pl | 2014-09-30

Polska gra społecznościowa Sports Manager sięga po finansowanie ze zbiórki publicznej. Crowdfunding jest coraz bardziej popularnym narzędziem finansowania wśród niezależnych twórców.

SPORTS MANAGER SZUKA WSPARCIA NA POLAK POTRAFI!

serwis.projektkonsola.pl | 2014-09-23

SPORTS MANAGER TO RODZIMA INICJATYWA GRY PRZEGLĄDARKOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA WYMAGAJĄCYCH GRACZY. NA PORTALU POLAKPOTRAFI RUSZYŁA WŁAŚNIE ZBIÓRKA PIENIĘDZY, KTÓRĄ WSPIERA RÓWNIEŻ PROJEKTKONSOLA!

Sports Manager – polski, przeglądarkowy menedżer sportowy

gadzetomania.pl | 2014-09-23

W serwisie Polak Potrafi pojawił się ciekawy projekt – przeglądarkowa gra Sports Manager. Sądzę, że warto zwrócić na nią uwagę, bo wydaje się – co nie jest regułą – dobrze przemyślana, dopracowana, a do tego tworzona przez człowieka z pasją i udokumentowanym doświadczeniem.

Sports Manager - rewolucja w grach żużlowych

nicesport.pl | 2014-09-16

Na popularnej platformie finansowania społecznościowego PolakPotrafi.pl ruszyła akcja pozyskania funduszy niezbędnych do wydania projektu nowatorskiej gry pod przeglądarkę internetową z gatunku menedżerów sportowych.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 30.10.2014 18:06