O projekcie
Modern Wizards to gra RPG rozgrywana za pomocą... GPS, w twojej okolicy. Odkryj równoległy świat magii, poznaj pochodzenie legend i przesądów, naucz się potężnych czarów.
Zostań Współczesnym Magiem!
[Polecamy oglądać od początku, ale możesz też przewinąć do KONKRETÓW]
WSTĘP FABULARNY:
Ochotnicy do badań pilnie poszukiwani!
„Firma Bayery Farmaceutics poszukuje ochotników do badań klinicznych nowego środka opracowanego na podstawie 'tradycyjnych receptur'. Ochotników, wykazujących się sprawnością fizyczną, dobrym zdrowiem i brakiem nałogów zapraszamy do kontaktu z oddziałami firmy. Zgłoszenia przyjmowane są drogą elektroniczną.”
Videolog z testów (fabularny):
KONKRETNIE:
Jest to gra na “platformy mobilne” a pisząc po naszemu – telefony. Obecnie na te z Androidem.
Gra wykorzystuje GPS i polega na fizycznym przemieszczaniu się po okolicy, w której się znajdujesz. Na piechotę, samochodem, autobusem, koniem. Polecamy rowerem. (Albo na miotle :P)
Jako gracz wcielasz się w rolę maga i łowcy potworów. Głównym zadaniem jest wykonywanie misji fabularnych. Te polegają na przykład na znajdywaniu roślin, przygotowaniu z nich alchemicznych mikstur, tropieniu potworów, rzucaniu odpowiednich czarów.
Wkrótce udostępnimy singleplayerową „Modern Wizards: The Beginning”, będącą jednocześnie wersją Demo i Betą rozwiązań, które przygotowaliśmy.
Wspomóż nas, a jeszcze tej wiosny i Ty będziesz mógł zostać
Współczesnym Magiem!
CO JEST W WERSJI "THE BEGINNING"?:
- 8 nadprzyrodzonych stworów do wytropienia i pokonania, każdy o innym zachowaniu i umiejętnościach
- 13 różnych roślin i składników do odnalezienia, w tym kilka pochodzenia stworowego ;)
- 2 czary „środowiskowe” i 5 czarów bitewnych, każdy o innych właściwościach
- 7 różnych mikstur możliwych do otrzymania, każda o innym efekcie
- 10 zadań do wykonania, w sumie gwarantujące około 3 godziny fabularnej rozgrywki
- otwarty świat, do którego będziesz mógł wracać w każdej chwili.
A CO BĘDZIE W WERSJI ROZSZERZONEJ?:
To, co uaktywni kod (patrz nagrody po prawo :) w sporym stopniu zależy właśnie od Was, drodzy Wspierający:
- Dodatkowe czary, takie jak "Foreseeing" , "Distant Eye", oraz... "Battlecry"
- Kilka dodatkowych stworów, składników i mikstur
- Nowe questy poboczne
- Możliwość interakcji z innymi graczami
- Okazyjne prezenty od Bayery Development ;)
TECHNICZNIE:
Gra będzie działała w każdym miejscu na świecie (świat jest generowany dla Twojej lokalizacji) i co więcej, aby grać nie musisz mieć zasięgu ani połączenia z internetem. Wszystko dzieje się na Twoim telefonie!
Specjalna funkcja geohashingu zapewnia, że dwaj gracze znajdujący się w tym samym obszarze świata będą mieli wygenerowaną taką samą mapę (choć codziennie inną). To znaczy że jeśli znalazłeś gdzieś roślinę lub potwora, Twój znajomy też go tam znajdzie!
POZOSTAŁE (też ciekawe)
Możesz się jeszcze zapisać na beta-testy :) Zapraszamy pod: http://www.modernwizards.pl/sign-ups
27 lipca na konwencie fantastyki ORKON organizujemy LARPa (grę w terenie). Do tego czasu pojawi się specjalna wersja Orkonowa (m.in. obsługująca interakcje pomiędzy graczami). Więcej info na www.orkon.org i na naszej stronie internetowej.
O NAS I OGÓLNIE:
Nazywam się Bartek Gajewski i ogarniam ten projekt (mnie też widzieliście na filmiku :) . Pomysł pojawił się pod koniec 2011 roku! Razem z Grześkiem Jaśkiewiczem zaczęliśmy go kodować na Politechnice Warszawskiej. Obecnie Modern Wizards jest w tematyce mojego doktoratu.
Do projektu dołączył wkrótce Rafał Jankowski, który pisał questy gry, oraz Jarek Śmietanka który zakodował questy. Marysia Stefani odpowiada za większość grafik, Magda Zawadzka szkicowała stwory, Maciek Kozdra wykonał Intro, Robert Kafka oraz David James posłużyli swoim głosem, Maciek Gugała (NGWebs) zrobił stronę internetową. A to ciągle tylko część gromadki osób która pomogła przy projekcie :)
Wszyscy pracujemy nad projektem hobbystycznie, w czasie wolnym, z pasją i zajawką. Chcielibyśmy dopiąć grę do końca, aby dać Wam masę dobrej zabawy i zupełnie nowe spojrzenie na świat :)
Pomóżcie nam!
KROKI MILOWE:
Jeśli uda nam się przekroczyć deklarowaną kwotę, to są rzeczy za które się bierzemy:
przy 8 000 zł: Wymieniamy wizualizację mapy na bardziej wypasioną i widowiskową
przy 11 000 zł: Wszystkie stwory będą animowane!
przy 14 000 zł: Rozbudowujemy grę o kolejne questy poboczne
przy 17 000 zł: Dorzucimy kolejne cut-scenki w stylu intro i zastępujemy teksty lektorami :D
przy 20 000 zł: Rozpoczynamy prace nad kontynuacją Modern Wizards! Dużo więcej stworów, czarów, składników, mikstrur, nowe funkcjonalności i przede wszystkim - kontynuacja głównego wątku fabularnego!