Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Izabela Jeżowska

Izabela Jeżowska

Wrocław

mezzosopran, absolwentka Wydz. Wokalno-Aktorskiego A.Muz. we Wrocławiu. Dr hab., prof. nadzw. PWST we Wrocławiu (uczy techniki wokalnej i impostacji głosu). Stypendystka Rządu Włoskiego, uczestniczka master-class u Shirley Verrett, Fedory Barbieri i Mirelli Freni. Prowadzi ożywioną działalność naukowo-badawczą na polu pedagogiki wokalnej i aktywną działalność organizacyjno-naukową. Kierownik naczelny i artystyczny Sudeckich Festiwali Muzycznych w Szczawnie-Zdroju, sekretarz naukowy konferencji, autorka licznych referatów i publikacji, członek zespołu redakcyjnego Zeszytów Naukowych PSPŚ. Wykładowca w Polskiej Akademii Nauk. Autorka metody wyzwalania głosu poprzez ruch.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

857 PLN z 3000 PLN

20 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

28%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 09.07.2014.

IX Sudecki Festiwal Muzyczny z warsztatami wokalnymi dla...

O projekcie

Najlepsi pedagodzy śpiewu, zajęcia ze śpiewu klasycznego i estradowego oraz podstawy gry aktorskiej, impostacja głosu, liczne koncerty...

To w skrócie nasz FESTIWAL z warsztatami wokalnymi.
Ale po kolei:

CEL PROJEKTU

Wsparcie, które uzyskamy dzięki Państwa pomocy, przeznaczymy na uzupełnienie budżetu (na razie bardzo skromnego budżetu) IX Sudeckiego Festiwalu Muzycznego w Szczawnie-Zdroju. A konkretnie - dofinansowanie zakwaterowania i wyżywienia Uczestników i Wykładowców Festiwalu, wynajem Sali Teatru oraz zorganizowanie scenografii do spektaklu i zakup materiałów eksploatacyjnych.

O FESTIWALU

Festiwal odbywa się od 2004 roku, przyciągając zarówno uzdolnioną młodzież, jak i tłumy melomanów.

Organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Pedagogów Śpiewu - organizacja pozarządowa, której celem jest pomoc młodym wokalistom i pedagogom śpiewu oraz rozwijanie i propagowanie wysokiej kultury muzycznej.

Początkowo Festiwal odbywał się w Karpaczu i nosił nazwę „Karkonoski”. W 2009 roku wg pomysłu Izabeli Jeżowskiej przeniesiono imprezę do Szczawna-Zdroju ze względu na profesjonalny Teatr Zdrojowy (z doskonałym instrumentarium, nagłośnieniem i życzliwą publicznością). Zwiększyło to znacznie zasięg odbiorców imprezy, a także podniosło jej rangę.

 

To, co wyróżnia warsztaty organizowane w ramach Sudeckiego Festiwalu Muzycznego, to znakomita kadra wykładowców - najwyższej rangi fachowcy z dziedziny nauki śpiewu ze wszystkich ośrodków Polski, a także przedstawiciele wokalistyki zagranicznej. Nic dziwnego, że wielu artystów-śpiewaków, odnoszących dziś sukcesy na całym świecie, zaczynało swą karierę na warsztatach w Szczawnie. Na Festiwalu występują muzycy (wokaliści i instrumentaliści) o uznaniu międzynarodowym.

Monika Świostek - sopran, przy fortepianie - Marcin Grabosz. Teatr Zdrojowy, 2011.

Zaproszenie do grona wykładowców wybitnych pedagogów, a także zaproszenie na występy festiwalowe znanych artystów, nie byłoby możliwe bez wsparcia i dotacji z zewnątrz.


Polskie Stowarzyszenie Pedagogów Śpiewu jest organizacją pozarządową o charakterze społecznym, nie prowadzącym działalności gospodarczej. W dwóch poprzednich latach, z powodu braku dofinansowania ze strony instytucji państwowych, edycje Festiwalu musiały zostać odwołane.
Jako Kierownikowi naczelnemu i artystycznemu Festiwalu, zależy mi, by w tym roku młodzi adepci sztuki wokalnej mieli możliwość udziału w tym przedsięwzięciu, i by nie było konieczności odwoływania imprezy. Festiwal jest dla mnie niezwykle ważny - zwłaszcza utrzymanie jego wysokiego poziomu merytorycznego i artystycznego.


Izabela Jeżowska - mezzosopran, Zamek Książ, 2010.

Dlatego w tym roku, mimo braku dotacji, postanowiliśmy zorganizować kolejną edycję, mimo braku dofinansowania - zaryzykowaliśmy, aby Festiwal nie umarł śmiercią naturalną.

Wszystkich, dla których coś znaczy rozwój muzyki wokalnej, wszystkich, którzy kochają operę, musical, operetkę, muzykę kameralną i sakralną, a także amatorów dobrej muzyki estradowej - PROSIMY O WSPARCIE!


Uczestnicy i Wykładowcy po Koncercie Finałowym. Teatr Zdrojowy, 2010.

http://www.psps.com.pl/content/view/98/1/

Jeszcze kilka słów o Festiwalu i Warsztatach:

W warsztatach mogą wziąć udział wszyscy młodzi wokaliści – absolwenci i studenci wyższych uczelni muzycznych oraz uczniowie średnich szkół muzycznych jak i osoby pobierające naukę prywatną z Polski i z zagranicy, a także śpiewający aktorzy.
Istnieje możliwość uczestnictwa w warsztatach w charakterze obserwatora.

W ramach kursu odbywać się będą zajęcia wokalne i sceniczne.


Spektakl z piosenkami z Kabaretu Starszych Panów - śpiewa Anastazja Simińska. Teatr Zdrojowy, 2010.

Celem warsztatów dla wokalistów jest doskonalenie techniki wokalnej i umiejętności interpretacyjnych, poszerzenie możliwości głosowych i rozwijanie umiejętności scenicznych.

Spektakl z piosenkami Zygmunta Koniecznego - śpiewa Martyna Witowska. Teatr Zdrojowy, 2011.


Spektakl z piosenkami Zygmunta Koniecznego. Teatr Zdrojowy, 2011.


Artyści po koncercie. Zamek Książ, 2010.


Publiczność na Koncercie Finałowym. Główny Dom Zdrojowy, 2011.


Koncert Finałowy, śpiewa prof. Anna Jeremus. Główny Dom Zdrojowy, 2011.


Artyści po Spektaklu sekcji estradowej. Teatr Zdrojowy, 2010.

Zajęcia będą się odbywały w dwóch sekcjach: klasycznej i estradowej.

SEKCJA KLASYCZNA
opracowywane będą arie operowe, oratoryjne, kantatowe, musicalowe, operetkowe, duety, tercety i fragmenty oper oraz pieśni.
Szczególnie mile widziane pieśni Ryszarda Straussa (150. rocznica urodzin)

SEKCJA ESTRADOWA
opracowywane będą songi z musicali, piosenki kabaretowe oraz inne utwory z kręgu muzyki popularnej, poetyckiej, jazzowej, bluesoweji rockowej.


Spektakl z piosenkami z Kabaretu Starszych Panów - śpiewają: Katarzyna Jabłońska i Mariola Rudzińska. Teatr Zdrojowy, 2010.

Pod koniec Festiwalu uczestnicy Sekcji Estradowej wystąpią w spektaklu złożonym z piosenek Jacquesa Brela.

Uczestnicy obu sekcji, a także wykładowcy, mogą wystąpić również na koncercie musicalowym.

Wykonawcy po Koncercie Musicalowym. Teatr Zdrojowy, 2009.

W tym roku, po raz czwarty wykładowcy wybiorą najbardziej aktywnego uczestnika Festiwalu, który pod koniec otrzyma zwrot kosztów kursu (dotyczy szkolenia, a nie zakwaterowania i wyżywienia:)


Zygmunt Konieczny - Gość Honorowy Festiwalu, po spektaklu "Przychodzimy, odchodzimy". Teatr Zdrojowy, 2011.

 

W ramach Festiwalu odbędzie się szereg koncertów z repertuarem pieśniarskim, operowym i oratoryjno-kantatowym, a także musicalowym i piosenkarsko-estradowym w wykonaniu uczestników i wykładowców Warsztatów. Uczestnicy będą mieli okazję wystąpić na deskach teatru, w kościele oraz na Zamku Książ.

Na wszystkie koncerty jest wstęp wolny!

Izabela Jeżowska - mezzosopran, Zamek Książ, 2011.


PROGRAM FESTIWALU:

11.07., piątek, godz. 19.00 - Koncert Inauguracyjny, Teatr Zdrojowy (Iwona Kowalkowska - sopran, Renata Mieszkiełło - fortepian, Katarzyna Ćwiertnia - wiolonczela)
12.07., sobota, godz. 19.40 (po mszy św.) - Koncert Sakralny, Kościół pw. Wniebowzięcia NMP w Szczawnie-Zdroju (uczestnicy i wykładowcy)
13.07., niedziela, godz. 19.00 - Koncert Arii i Pieśni na Zamku Książ (uczestnicy i wykładowcy)
17.07., czwartek, godz. 19.00 - Koncert Musicalowy, Teatr Zdrojowy (uczestnicy i wykładowcy)
18.07., piątek, godz. 19.00 - Spektakl z piosenkami Jacquesa Brela, Teatr Zdrojowy (uczestnicy Sekcji Estradowej)
19.07., sobota, godz. 18.30 - Koncert Finalowy (Pożegnalny), Główny Dom Zdrojowy (uczestnicy i wykładowcy)

Nasz Festiwal na Facebooku:

https://www.facebook.com/events/688918397832036/

 

LUDZIE FESTIWALU

Kierownik naczelny i artystyczny:
dr hab. IZABELA JEŻOWSKA (PWST we Wrocławiu)
Konsultacja merytoryczna:
prof. EUGENIUSZ SĄSIADEK
(Akademia Muzyczna we Wrocławiu, Prezes Honorowy PSPŚ).

Do prowadzenia warsztatów zaproszeni zostali:

  • WOKALIŚCI:

- dr hab. prof. PWST IZABELA JEŻOWSKA (PWST Wrocław) – śpiew, piosenka, impostacja
- dr hab. prof. AM. IWONA KOWALKOWSKA (Akademia Muzyczna Poznań) – śpiew
- prof. dr hab. ZIEMOWIT WOJTCZAK (Akademia Muzyczna Łódź) – śpiew, piosenka
- prof. WŁODZIMIERZ ZALEWSKI (UMFC Warszawa, Akademia Muzyczna Łódź) – śpiew
- prof. EUGENIUSZ SĄSIADEK (Akademia Muzyczna Wrocław) – śpiew

  • PIANIŚCI:

- dr JOANNA LITWIN-FENC (Akademia Muzyczna Wrocław)
- dr RENATA MIESZKIEŁŁO (Akademia Muzyczna Wrocław)
- mgr MARCIN GRABOSZ (OSM Wrocław, Akademia Muzyczna Wrocław, PWST Wrocław)

  • AKTOR / REŻYSER: mgr ARTUR GOTZ (Teatr „6. Piętro” M. Żebrowskiego Warszawa, Teatr Nowy im. K. Dejmka w Łodzi) – inscenizacja i reżyseria spektakli i koncertów
  • ASYSTENT REŻYSERA i KIEROWNIKA: stud. PIOTR BUBLEWICZ (PWST Wrocław)

 Sylwetki pedagogów:

IZABELA JEŻOWSKA

mezzosopran, absolwentka Wydz. Wokalno-Aktorskiego A.Muz. we Wrocławiu. Dr hab., prof. nadzw. PWST we Wrocławiu (uczy techniki wokalnej i impostacji głosu). Stypendystka Rządu Włoskiego, uczestniczka master-class u Shirley Verrett, Fedory Barbieri i Mirelli Freni. Prowadzi ożywioną działalność naukowo-badawczą na polu pedagogiki wokalnej i aktywną działalność organizacyjno-naukową. Kierownik naczelny i artystyczny Sudeckich Festiwali Muzycznych w Szczawnie-Zdroju, sekretarz naukowy konferencji, autorka licznych referatów i publikacji, członek zespołu redakcyjnego Zeszytów Naukowych PSPŚ.
Wykładowca w Polskiej Akademii Nauk.
Autorka metody wyzwalania głosu poprzez ruch.

 

IWONA KOWALKOWSKA

Była solistką Opera Nova w Bydgoszczy oraz Warszawskiej Opery Kameralnej. Współpracowała z Teatrem Wielkim Operą Narodową w Warszawie.  Jako solistka śpiewała pod batuta wielu wybitnych polskich dyrygentów. Poza granicami kraju występowała m.in. w KoreI Południowej, w Holandii, w Anglii, w Niemczech, na Białorusi. Obecnie zajmuje się muzyką kameralną, koncertując  zarówno w Polsce jak i poza jej granicami.
W 2004 roku została laureatką “Un Premier Prix a’l Unanimite’ avec Fe’licitations du Jury” au Concours International  de: CHANT degre’ „SUPERIEUR” UFAM w Paryżu. W swoim dorobku solistycznym posiada wiele partii w operach W.A.Mozarta, partii oratoryjno-kantatowych oraz pieśni kompozytorów różnych narodowości. Brała udział w pierwszej światowej rejestracji płytowej opery Georga Bizeta „Don Procoppio”( DYNAMIC 2003), a w  2008 roku dokonała nagrania płytowego cyklu pieśni St. Niewiadomskiego „Słonko” (MUZA 2008).
Od 2005 do 2009 prowadziła klasę śpiewu solowego na Wydziale Instrumentalno-Pedagogicznym w Białymstoku, Katedra wokalistyki UMFC w Warszawie, oraz jako visiting professor w Daegu w Korei Południowej w Keymiung University.
Od 2009 roku jest profesorem Akademii Muzycznej w Poznaniu, gdzie prowadzi klasę śpiewu solowego.

ZIEMOWIT WOJTCZAK

Profesor doktor habilitowany sztuki, zatrudniony w Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. Wykonawca wielu pierwszoplanowych partii w Teatrze Muzycznym w Łodzi. Artysta czynnie koncertujący w kraju i poza jego granicami. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych oraz ponad stu recenzji płytowych pisanych dla miesięcznika "Muzyka21". Redaktor naukowy serii wydawnictw katedry wokalistyki łódzkiej uczelni.
Jest członkiem Senatu uczelni, członkiem Uczelnianej Komisji Wydawniczej, był członkiem Rady Bibliotecznej i Senackiej Komisji Bibliotecznej, pełnił funkcję rzecznika prasowego uczelni, uczestnicząc m.in. w pracach zespołu przygotowującego prezentację multimedialną z okazji obchodów 60-lecia łódzkich uczelni akademickich. Brał aktywny udział w pracach nad wdrożeniem na Wydziale Wokalno-Aktorskim nowych standardów nauczania. Niemal od początku pracy na Wydziale jest członkiem Rady Wydziału. Był również opiekunem Koła Naukowego Wokalistów.
Został odznaczony odznaką „Zasłużony Działacz Kultury” przyznawaną przez Ministra Kultury i Sztuki. Dwukrotnie też otrzymał nagrodę Rektora Akademii Muzycznej w Łodzi.
Jako pracownik naukowy Akademii Muzycznej w Łodzi, Ziemowit Wojtczak bierze czynny udział w sesjach i konferencjach naukowych w kraju i za granicą. Był delegowanym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów Śpiewu na Website Development Session organizowaną przez European Voice Teachers Association. Był współorganizatorem cyklu sesji naukowo-artystycznych organizowanych przez Katedrę Wokalistyki. Jest również promotorem kilkunastu prac magisterskich i dyplomowych; brał udział jako recenzent w pięciu postępowaniach przewodowych na stopień doktora sztuki i doktora habilitowanego sztuki; jest promotorem w trzech przewodach doktorskich.

 WŁODZIMIERZ ZALEWSKI

śpiewak związany z Teatrem Wielkim - Operą Narodową w Warszawie i Teatrem Wielkim w Łodzi. W 1976 roku ukończył Wydział Wokalno-Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej w Łodzi w klasie prof. Zdzisława Krzywickiego. Jest laureatem wielu konkursów wokalnych, nagród i wyróżnień. Wyrywacz serc Elżbiety Sikory.
Ma w repertuarze ponad 50 pierwszoplanowych partii operowych, które prezentował na scenach polskich i zagranicznych, między innymi w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Grecji czy Holandii. Za najważniejsze role uznaje: Gurnemanza w Parsifalu, tytułową w Holendrze tułaczu Richarda Wagnera, Zachariasza w Nabuccu, tytufową w Attyli, Filipa II i Wielkiego Inkwizytora w Don Carlosie, Waltera w Luizie Miller, Fiesca w Simonie Boccanegra Giuseppe Verdiego, Scarpie w Tosce Giacoma Puciniego, barona Ochsa von Lerchenau w Kawalerze srebrnej róży Richarda Straussa, Don Pizzara w Fideliu Ludwiga van Beethovena, tytułową w Borysie Godunowie Modesta Musorgskiego, księcia Griemina w Eugeniuszu Onieginie, Koczubeja w Mazepie Piotra lljicza Czajkowskiego, Mendozę w Zaręczynach w klasztorze Siergieja Prokofiewa, Kreona i Posłańca w Królu Edypie Igora Strawińskiego, Sinobrodego w Zamku księcia Sinobrodego Béli Bartóka, tytułową w Don Giovannim i Sarastra w Czarodziejskim flecie Wolfganga Amadeusa Mozarta, Van Betta w Carze i cieśli Alberta Lortzinga, Zbigniewa i Skołuby w Strasznym dworze oraz Stolnika w Halce Stanisława Moniuszki.
Uczestniczył w światowych i polskich prapremierach następujšcych dzieł: Drausen von der Tur Sandora Balassy'ego, Kohlhaas Karla Koglera (nagranie płytowe i filmowe), Maria Stuart i Lord Jim Romualda Twardowskiego, Ubu Rex Krzysztofa Pendereckiego,
Dokonał wielu nagrań płytowych, telewizyjnych i radiowych. Artysta wykonuje także bogaty repertuar oratoryjny, który obejmuje utwory: Georga Friedricha Händla (Mesjasz), Johanna Sebastiana Bacha (Pasja wg św. Jana, Pasja wg św. Mateusza, Msza h-moll, Oratorium na Boże Narodzenie, Oratorium Wielkanocne), Wolfganga Amadeusa Mozarta (Requiem), Gioachina Rossiniego (Stabat Mater, Mała msza uroczysta), Giuseppe Verdiego (Messa da requiem), Antonína Dvořáka (Requiem, Stabat Mater), Ludwiga van Beethovena (Missa solemnis, IX Symfonia). Ma w repertuarze także cykle pieśni: Schwanengesang Franza Schuberta, Dichterliebe Roberta Schumanna, Vier ernste Gesänge Johannesa Brahmsa, Pieśni i tańce śmierci Modesta Musorgskiego, Pieśni do sonetów Michata Anioła Hugona Wolfa, oraz liczne pieśni kompozytorów polskich i obcych.

EUGENIUSZ SĄSIADEK

urodził się 17 lutego 1929 r. w Żyrawie – woj.lwowskie. Ukończył studia wokalne w klasie doc. Walerii Jędrzejewskiej (w 1956 r.) w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej we Wrocławiu oraz studia matematyczne (w roku 1952) na Uniwersytecie Wrocławskim. Ponadto odbył w roku akademickim 1967/1968 studia podyplomowe w Conservatorio di Santa Cecilia w Rzymie. Swą działalność artystyczną, rozpoczętą w roku 1951, kiedy to był uczniem klasy śpiewu solowego w Średniej Szkole Muzycznej we Wrocławiu, przejawiał głównie w kameralistyce wokalnej, specjalizując się w wykonawstwie muzyki dawnej i pieśni romantycznej. Wykonywał również wiele partii solowych w oratoriach i kantatach oraz innych utworach wokalno – instrumentalnych. Współpracował stale z kilkoma polskimi zespołami muzyki dawnej (Capella Bydgostiensis, Capella Cracoviensis, Fistulatores et Tubicinatores Varsovienses), a w latach 1968-1996 prowadził założony przez siebie Zespół Complesso di Musica Antica we Wrocławiu. Koncertował we wszystkich większych ośrodkach muzycznych Polski, w wielu krajach Europy, a także w Australii i Kanadzie. Wystąpił łącznie w ponad 3.000 koncertach, w wielu audycjach radiowych i telewizyjnych, nagrał 19 płyt. W latach 1982 -1984 był dyrektorem naczelnym i artystycznym Państwowej Opery we Wrocławiu.

Eugeniusz Sąsiadek prowadzi także bogatą działalność pedagogiczną. Wykształcił wielu znanych solistów - śpiewaków zajmujących obecnie czołowe pozycje w teatrach operowych oraz na estradach koncertowych w Polsce i za granicą, a także w szkolnictwie muzycznym. Są wśród nich laureaci konkursów wokalnych ogólnopolskich i międzynarodowych (łącznie ponad 80 nagród i wyróżnień). Obecnie - jako emerytowany profesor zwyczajny - prowadzi nadal zajęcia dydaktyczne w dwóch akademiach muzycznych: we Wrocławiu   i w Katowicach.

W Uczelni Wrocławskiej pełnił szereg funkcji kierowniczych: był dziekanem Wydziału Wokalnego i Wokalno - Aktorskiego (1968-1981 i 1984-1987), prorektorem (1981-1984) i rektorem (1987-1990 oraz w roku 1995). W latach 1970-1972 był we Wrocławiu kierownikiem Katedry Wykonawstwa Indywidualnego, a następnie – do roku 2000 - kierownikiem Katedry Wokalistyki. Podobną funkcję pełnił również w Akademii Muzycznej w Katowicach (1999-2001). Z jego inicjatywy organizowane są od ponad 30 lat kursy mistrzowskie, interpretacyjne i pedagogiczne, konferencje naukowe oraz konkursy wokalne. Zespół Redakcyjny pod przewodnictwem prof. Eugeniusza Sąsiadka opracował i opublikował 46 wydawnictw naukowych w dziedzinie wokalistyki. Jest autorem ponad  50 prac naukowych. 

Eugeniusz Sąsiadek jest ponadto od wielu lat działaczem społecznym. Od roku 1964 sprawował w Zarządzie Wrocławskiego Oddziału Stowarzyszenia Polskich Artystów Muzyków funkcję sekretarza (1964-1968), wiceprezesa (1968-1974), prezesa (1974-1984 oraz 1992-2007), a od roku 2007 jest Honorowym Prezesem Oddziału. W Polskim Stowarzyszeniu Pedagogów Śpiewu jest prezesem przez sześć kadencji (1988-2009). W latach 1988-1992 był wiceprezesem, a w latach 1992-1997 prezesem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Polskich Artystów Muzyków. Był też radnym Wojewódzkiej Rady Narodowej (1984-1990, w tym przewodniczącym Komisji Kultury w latach 1986 -1990) oraz Rady Miejskiej Wrocławia (1994-2002, w tym wiceprzewodniczącym Komisji Kultury w latach 1994-1998).

 ARTUR GOTZ

aktor i wokalista, absolwent PWST we Wrocławiu (2006 r.).
Aktualnie związany ze scenami warszawskimi: Teatrem "6 piętro" i Teatrem Kamienica oraz aktor Teatru Nowego im. K. Dejmka w Łodzi.
Współpracował z teatrami: Współczesnym w Warszawie, Rozrywki w Chorzowie i The Imagination w Londynie.
Jako wokalista debiutował w Piwnicy pod Baranami, współpracuje z Zygmuntem Koniecznym, w 2010 miała miejsce premiera jego debiutanckiej płyty „Obiekt seksualny” (wyd. Luna Music Wrocław). Obecnie pracuje nad kolejną płytą „Mężczyzna prawie idealny” z piosenkami, które napisała dla niego Agnieszka Chrzanowska.
Artysta prezentuje swoje recitale w całej Polsce, a także w Amsterdamie, Berlinie, Brukseli, Pradze, Wiedniu, na Cyprze, w USA, zagrał również radiowe koncerty na antenie Radia Kraków, Radia Gdańsk, Radia Dla Ciebie w Warszawie oraz Radia PiK w Bydgoszczy. Laureat Międzynarodowej Nagrody Konsula Generalnego Republiki Czeskiej, w 2013r. otrzymał Stypendium Artystyczne Prezydenta Miasta Łodzi, a w 2014r. Stypendium Miasta Stołecznego Warszawy. Zagrał kilka ról filmowych i telewizyjnych.

 

CROWDFUNDING:

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w tym roku znów nie przyznało dotacji. Urząd Marszałkowski na organizację całego Festiwalu przyznał 5 tysięcy złotych. Starosta wałbrzyski zawiódł.

Mam nadzieję, że miłośnicy muzyki nie zawiodą!

Wsparcie, które (mamy nadzieję) uzyskamy od Państwa, przeznaczymy głównie na dofinansowanie zakwaterowania i wyżywienia Uczestników i Wykładowców Festiwalu, wynajem Sali Teatru oraz zorganizowanie scenografii do spektaklu i zakup materiałów eksploatacyjnych.

 

KOLEJNE PROGI:

125% - nagroda dla najbardziej wyróżniającego się Uczestnika Warsztatów oraz kwiaty dla wykonawców

150% - nagroda dla najbardziej wyróżniającego się Uczestnika Warsztatów, kwiaty dla wykonawców oraz dofinansowanie honorariów dla Wykładowców (w chwili obecnej trzech Pedagogów zadeklarowało rezygnację z wynagrodzenia, aby Festiwal mógł się odbyć...)

200% - nagroda dla najbardziej wyróżniającego się Uczestnika Warsztatów, kwiaty dla wykonawców oraz jeszcze większe dofinansowanie honorariów dla Wykładowców

 

WSPIERAJĄ NAS:

 

 http://www.stoart.org.pl/

http://www.umwd.dolnyslask.pl/

http://psps.com.pl/

 

 http://www.teatr-zdrojowy.pl/

 

http://www.szczawno-zdroj.pl/

  http://www.szczawno-jedlina.pl/

http://www.ksiaz.walbrzych.pl/

 

http://www.noclegiluna.pl/

http://www.gospodapodwieza.pl/

 

http://www.walbrzyszek.com/

 

__________________________________________________________

BARDZO ŁADNIE PROSZĘ....:

Izabela Jeżowska - "szefowa" Festiwalu
(za zdjęciu - podczas koncertu na Zamku Książ)

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 09.07.2014 18:06