Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Dawid Tomaszewski

Dawid Tomaszewski

Ostróda

Zajmuję się reżyserką od roku i od dawna pasjonują mnie filmy typu "Alien". Filmy to moje życie, na co dzień zajmuje się nauką i rozwijaniem swoich pasji. Jeżeli chodzi o reżyserkę, to jestem samoukiem, jedyną wiedzę jaka posiadam jest ta, którą sam zdobędę. Zajmuję się również tworzeniem dekoracji filmowych od kostiumów po złożone elementy sceniczne. Znajomi często mówia, że ze śmietnika potrafię zrobić kino, bo taka jest prawda.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

105 PLN z 105 PLN

7 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

100%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 09.10.2015.

Pogromca Pustki - Akt I

O projekcie

POGROMCA PUSTKI

SILNIK: RPG Maker XP
JĘZYK:
Polski
ZESPÓŁ:
HAXO TV [JEGO CZŁONKOWIE]
RODZAJ FABUŁY:
Nie liniowa
GATUNEK:
RPG, Akcja, Przygodowa, Sandbox
PODOBNE GRY:
Wiedźmin, Titan Quest, Diablo


Możecie sami się przekonać czy warto nas wesprzeć w jakikolwiek sposób, by dostać się obecnie na Steam. To nic nie kosztuje, aby się przekonać, że wkładamy serducho :). Kliknij w linki poniżej i pobierz instalator gry wraz z instrukcją.

DEMO II - v. 0.5
Pogromca Pustki v 0.5
Instrukcja

ZWIASTUN


    Gra "Pogromca Pustki" opowiada o wojowniku, który od dziecka został powołany do obrony ludzkości. Matka i ojciec gdy dorósł wysłali go do "Legionu Pogromców Pustki", by tam dokonało się jego przeznaczenie. Przez wiele lat trenował, by wreszcie stanąć w obronie niewinnych. Senat posłał posłańca do "Legionu", by ten zawarł pakt z innym, konkurencyjnym w rejonie "Zakonem Wrzasku", którego przywódcą jest Arcykapłan Adys, mający pod swoją komendą "Akolitów Zakonu Wrzasku". Szybko okazuje się, że Zakon Wrzasku skrywa pewną tajemnicę, która ma zupełnie inne zamiary niż te, które proponuje Senat. Antyczny świat już niebawem stanie w ogniu walk o pokój, a ty będziesz musiał się opowiedzieć po właściwej stronie...


     Fanpage: [Klik]
     Gospoda RM Archive: [Klik]
     ROJOFanGames[Klik]
     Oficialna strona gry: [Klik]


     Pogromca Pustki dzięki uprzejmości CD Projekt RED może wykorzystywać ścieżkę dźwiękową z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w celach niekomercyjnych, czyli nasza gra nie będzie sprzedawana, a udostępniona wam za darmo i o to nam chodzi :). Wszytkie pathe, dodatki do pierwszego aktu będą za darmo. Drugi akt, będzie już odrębną częścią gry.


   
 Pewnie wchodząc na tablicę naszego projektu zadaliście sobie te samo pytanie. Wyświetlacie ją i czytacie, że to kolejny RPG, z otwartym światem, pełnym przygód itp. itd... . Jednak to co wyróżnia nasz projekt jest czymś, co powinno stanowić kanon tego gatunku gier już od samego początku jego istnienia, a mianowicie rozwój postaci. Często w grach RPG spotykamy się z czymś takim jak "Legendarne przedmioty", które do końca gry psują nam rozgrywkę. Zakładając, że gra RPG jest skupiana tylko i wyłącznie na statystyce, która jest potrzebna by założyć jakiś konkretny przedmiot i ten przedmiot pełni często rolę tak zwanego "złotego środka" na wszystko często smuci, gdyż nie o to tu chodzi. Na ratunek idzie jednak nasz projekt, który pokazuje i uczy jak ważne jest dobieranie umiejętności bohatera. W tej grze nie spotkacie się ze "złotym środkiem", gdyż takich tutaj nie ma. W świecie gry znajdujemy przedmioty od:
- Zwykłe (statystyki od 1-8)
- Magiczne (statystyki od 1-8)
- Epickie (statystyki od 9-12)
- Legendarne 
(statystyki od 12-15)
I ktoś zapyta czy to dużo, ja odpowiem, że nie, gdyż prawdziwa siła ciosu zależna jest od statystyk: siły, inteligencji i zręczności, które trzeba rozwijać, by nasza postać zadawała większe obrażenia.
     No dobrze, ale po co w takim razie statystyki przedmiotów, skoro one praktycznie nic nie dają?.. Owszem dają i to wiele. Przydają się np. w  walce z duchami, gdyż jest to przeciwnik niematerialny, na który trzeba mieć specjalny olej. Dzięki olejowi jesteśmy w stanie zadać mu obrażenia, ale tylko i wyłącznie te, które zadaje sama broń, gdyż nasza siła, czy zręczność nie są w stanie nic mu zrobić. Nie dotyczy to oczywiście magii i inteligencji z nią powiązanych.

    Oczywiście nasz projekt posiada również dość dobrze rozbudowane zadania poboczne, a oto schemat jednego z nich (brudnopis):


    Całą strukturą gry zajmuje się osobiście. To ja robię 80% roboty i mam wpływ na to jak wygląda jej struktura, jej świat i mechanika. Szata okien, ikonek, terenu, przeciwników i postaci też moja zasługa, z drobnymi wyjątkami Max Dresler. Głównym oficjalnym testerem gry jest nasz kolega Adys, który jest początkującym YouTuberem, podobnie jak ja :). Główny dubbing do pergaminów podkładają Jakub KondratMikołaj Sawa i pare innych osób, które możecie zobaczyć o tu: Członkowie, którzy w większości są testerami, lub osobami od tekstów. Jesteśmy niezależnym zespołem, który chce zrobić coś od siebie dla innych. Coś na co nie ma wpływu żadna korporacja, coś co będzie miało swój unikalny smak. Wkładamy w to dużo serca, czasu i chcemy, abyście i wy nam pomogli osiągnąć sukces, a jak możecie to zrobić?
     Nic prostrzego, wystarczy, ze zbierzemy minimalną kwotę i uda nam się zakupić licencjonowany program RPG Maker XP na platformie Steam. Przygotowałem kilka ciekawych nagród, które mogą być ciekawą opcją, która pozwoli wam mieć jakiś wpływ na projekt :). Chcemy, abyście i Wy w nim uczestniczyli razem z nami i się bawili tak jak my.

     Możecie nam pomóc i dodatkowo wstawić w świat gry własne zadanie, które będzie podlegać pod te standardy:
- Zadanie nie może zawierać sceny gwałtu
- Zadanie nie może zawierać żadnych treści o charakterze pornograficznym
- Zadanie nie może zawierać treści naruszające czyjąś godność i nie może nikogo obrażać
- Imiona postaci muszą być w języku łacińskim, dostępna lista imion znajduje się tu: Męskie imionaŻeńskie imiona
- Zastrzegamy sobie prawo do edycji dialogów, które nam podsyłacie, gdyż muszą być spójne z całym językiem i składnią jaka jest używana w całym świecie gry, jednak ich znaczenie pozostanie takie samo, lub podobne.

 Dawid Tomaszewski:




Max Dresler:











Obecny świat gry:

Planowany:








    Oto co oferuje nasza gra:
- Otwarty świat
- Nie liniowa fabuła z kilkoma zakończeniami
- Ponad 50 grywalnych map
- Eksploracja tajemnych, podziemnych przejść i 
- Cała masa rozbudowanych zadań pobocznych
- Brutalny nieocenzurowany świat gry
- Rozwój postaci poprzez rozdawanie atrybutów (HP, MP, Siła, Inteligencja i Zręczność)
- Rozwój postaci poprzez 4 mistrzostwa, każde po 4 zdolności
- Rozwój postaci poprzez zdolności cech rodowych
- Rozwój postaci poprzez umiejętności cech rodowych
- Możliwość craftngu / wyrobu przedmiotów w zakładkach (kowal i rzemiosło)
- Możliwość wydobywania surowców potrzebnych w craftingu
- Możliwość zbierania ziół i zabawy w alchemię
- Możliwość polowania na zwierzęta
- Możliwość jazdy konno
- Możliwość ręcznej obrony za pomocą tarczy
- Dwa tryby walki AUTO i RĘCZNY (sami wybieramy rodzaj ciosu)
- Bogata eksploracja świata na powierzchni, jak i pod ziemią
- Cykl dnia i nocy
- Zmienna pogoda (pogodna, deszczowa, burza)
- Bestiariusz
- Osiągnięcia
- Pergaminy z ciekawym dubbingiem i dzienniki w formie znajdziek
- System walki oparty o statystyki postaci, a nie przedmioty, które ona nosi
- Teleporty ułatwiające przemieszczanie się
- Sekretne lokacje i śmieszne powiązania
- Walka na arenie koloseum
- Zadania odnawialne, czyli takie, które będziemy mogli wykonywać kilka razy
- 28 różnych broni
- 12 różnych tarcz
- 13 różnych pancerzy
- 12 różnych eliksirów i olei
- 16 różnych pierścieni i naszyjników
- 12 różnych esencji zwiększających statystyki
- 8 różnych reliktów zwiększających statystyki na stałę!
- Możliwość posiadania własnego domu
- Możliwość posiadania własnej gildii, dzięki której możemy napadać na obozy bandytów z naszymi wojownikami
- Możliwość nauczenia postaci obcych języków i wykonywanie zawodu handlarza na innych wybrzeżach
- Systen głodu i pragnienia

1    Główny cel tej prezenacji jest taki, że potrzebujemy zebrać kwotę 105 złotych na zakup oryginalnego RPG Maker XP na platformie Steam, gdyż w planach mamy wystawić Pogromcę Pustki właśnie tam i udostępnić za darmo dla wszystkich bez wyjątku.

2    Jeśli uda się nam dobić do kwoty 500 złotych, to nie dość, że zakupimy RPG Maker XP, to wykupimy do tego tak zwany Greenlight Submission, który pozwoli nam wystawić Pogromcę Pustki na platformie Steam, bez żadnych komplikacji i będzie on tam dostępny zaraz po tym jak ukończymy nad nim prace.

3    Jeśli kwota zawiśnie między 105 złotych, a 500 złotych to zakupimy RPG Maker XP, a resztę przeznaczymy na dodatkowe nagrody dla darczyńców.

4    Każda złotówka powyżej kwoty 500 złotych zostanie przeznaczona na reklamę Pogromcy Pustki na Facebook, czy też YouTube w zależności od uzbieranej kwoty, gdyż zależy nam na tym, by nasza gra dotarła do jak największego grona odbiorców.

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 09.10.2015 18:06