Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Odkryj Geniusz

Odkryj Geniusz

Zielona Góra, Polska

Mikołaj Lisiak jest absolwentem Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Université de Rennes 2 we Francji. Posiada ponad 3 letnie doświadczenie trenerskie w dużej korporacji finansowej oraz ponad 5-cio letnie doświadczenie w dziedzinie szybkiego czytania oraz technik pamięciowych. Swoje doświadczenia zdobywa szkoląc w Polsce jak i we i Francji. Miał dzięki temu okazje zdobywania wiedzy od mistrza USA w zapamiętywaniu jak i mistrza Francji.
Ulubiony cytat Mikołaja to: "Samodoskonalenie jest jak wiosłowanie pod prąd, jeśli przestanę to zaczynam się cofać"

Napisz wiadomość do Projektodawcy

1096 PLN z 9482 PLN

18 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

11%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 21.08.2016.

Odkryj Geniusz

O projekcie

 

 

Pomysł gry karcianej powstał gdy spotkaliśmy się podczas warsztatów technik pamięciowych. Gosia zastanawiała się jak może lepiej pomóc dzieciom w nauce matematyki i stąd pomysł innowacyjnej metody nauki tabliczki mnożenia dla dzieci.

Odkryj Geniusz to gra karciana, podczas której dzieci muszą połączyć w pary odpowiednie zadania matematyczne i wyniki. Innowacyjność polega na tym, że każda cyfra została zastąpiona przez postaci rysunkowe łatwe do wyobrażenia a dodatkowo całe zadanie jest połączone ciekwą historyjką. Dzięki temu dzieci uczą się matematyki poprzez grę i zabawę.

Warto wiedzieć, że w szkole, 7 na 10 uczniów boi się sprawdzianów i kartkówek,
3 na 10 boi się bycia obiektem niemiłych żartów lub pośmiewiska. Generalnie mówiąc, wszystko co powoduje stres, obniżenie samooceny i pewności siebie, niepowodzenie, ocenianie po popełnionych błędach – wszystkie te elementy są lub mogą być przyczyną różnych problemów w nauce. 

Głęboko wierzymy, że nauka właśnie tabliczki mnożenia jest fundamentem do tego aby dziecko budowało pozytywne skojarzenia do uczenia się nie tylko matematyki. Techniki pamięciowe użyte podczas gry, przydają się również w nauce innych przedmiotów a gra jest świetnym wstępem dla dziecka do zrozumienia technik pamięciowych i zykorzystywania ich z sukcesem w przyszłości.

Rolą rodzica jest edukowanie oraz danie dziecku ochoty do osiągnięcia sukcesu w nauce. Czasami można zobaczyć (lub przeczytać) w mediach jak nauczyciele opowiadają o zrezygnowanych rodzicach, którzy już nie mają siły i nie wiedzą jak pomóc swojemu dziecku w szkole i nauce. Prawdą jest, że z biegiem czasu zaczęto przypisywać szkole rolę edukacyjną. To jest błąd: szkoła instruuje a rodzice edukują i kształcą.

Dzisiejsze wyzwanie w uczeniu się to umiejętność skupienia uwagi i koncentracji Twojego dziecka. Zwłaszcza w czasach gdy źródła rozpraszania uwagi są tak liczne.

 1. Wydamy grę karcianą do nauki tabliczki mnożenia - potrzebujemy  9 482 złotych (uwzględniając prowizje dla portalu PolakPotrafi oraz podatki i nagrody)

Stworzymy komputerową wersję gry oraz zorganizujemy warsztaty dla dzieci w 10 miastach w całej Polsce - potrzebujemy na to dodatkowe środki

To co jest interesujące u dzieci to fakt jak się buduje jego baza wiedzy. Dzięki szkole, ale głównie środowisku rodzinnym, buduje ono (dziecko) sobie coś w rodzaju biblioteki, wspomnień, umiejętności, które pozwolą jemu robić postępy.

 Cel nr 2: Gdy cel  nr 1 zostanie osiągniety to zbieramy na realizacje gry komputerowej Programem zajmie sie Rafał Szmigielski, a grafiką Bartek Horowski - potrzebujemy 5985 pln

 Cel nr 3: Gdy cel nr 2 zostanie osiągniety to zbieramy na zintegrowanie gry na tablety i smartfony - zajmie się tym Rafał Szmigielski -  potrzebujemy 3850 pln

 Cel nr 4: Gdy cel nr 3 zostanie osiągniety to zbieramy na nagranie szkolenia na wideo z technikami do zapamiętywania ortografii, poezji, trudnych słowek oraz wyjątków w gramatyce (ponad 2 godziny szkolenia) Zajmiemy sie tym wraz z Gosią a realizacje przeprowadzi Justyna Poniatowska - potrzebujemy 4500 pln

 Cel nr 5:  Przeprowadzimy 20 darmowych warsztatow w 10 miastach polski ( w bibliotekach wojewodzkich) - potrezebujemy 12 000 pln

Termin realizacji projektu to ostatni kwartał 2016 roku.

 

 

 

Stworzyliśmy już prototyp gry i zorganizowaliśmy serię kilkunastu warsztatów z dziećmi w ramach testowania gry. Efekty są naprawdę fantastyczne. 

 

Zebraliśmy również odpowiednie osoby (Justyna, Bartek i Rafał), które pomogą nam w realizacji celów.

Mamy już w zespole osoby, które pomogą stworzyć wersję komputerową gry oraz wersję na urządzenia mobilne.

 

Drukiem kart zajmie sie firma Dalej Razem Sp. z o.o. - jest to firma, która zatrudnia osoby z zespołem Aspergera lub autystyczne - www.dalejrazem.pl 

 

 

Kubek z jednym z działań (do wyboru - napisz do nas jakie działanie chcesz na swoim kubku ):

Szkolenie VOD "Jak pomóc swojemu dziecku w nauce" ( wartości 77 € - ponad 300 złotych)  

Moduł 1 - Fundamenty – Wspierające i świadome środowisko
Moduł 2 – Każdy ma do odegrania swoją rolę
Moduł 3 – dobre nawyki szkolne
Moduł 4 – 7 fundamentalnych potrzeb
Moduł 5 – W jaki sposób motywować Twoje dziecko
Moduł 6 – Skupienie i uwaga
Moduł 7 – Zapamiętywanie i skuteczna nauka

  Kurs VOD optymalizacji Pamięci "Prestisimo"

Zobacz krótkie nagranie, z którego dowiesz się na czym dokładnie polega kurs i czego się z niego nauczysz.

 

 

 

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 21.08.2016 12:12