Miło Cię widzieć!

O projektodawcy

Wujek_Stefan

Kraków

Tomasz Capała urodzony 19 wrzesnia 1989r w Krakowie. Studiuje na Akademii Ignatianum. Od zawsze interesowały mnie podróże, zwiedzanie nowych często opuszczonych miejsc i poznawanie ciekawych nierzadko całkowicie innych oraz zwariowanych ludzi. Razem z moją dziewczyną pomimo braku pieniędzy oraz na przekór obowiązkom podążaliśmy za swoim marzeniem. Przez lata studiów zwiedziliśmy całą Europe i nie tylko. Byliśmy zmuszeni podróżować mając bardzo ograniczoną kwotę pieniędzy lub nie mając ich w ogóle.
Dzięki takiemu stylowi podróżowania mieliśmy okazje poznać dogłębnie kultury innych krajów, mieszkać u ludzi miejscowych czasem też na ulicy. Chcieliśmy się podzielić swoim doświadczeniem oraz pokazać każdemu że nie trzeba mieć duzo pieniędzy by poznawać świat. Chcemy pokazać że warto spełniać marzenia oraz ruszyć dalej.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

6 PLN z 1650 PLN

2 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 02.05.2015.

Kultura bez komercji. Republica de Cuba

O projekcie

Pod koniec Kwietnia wraz z moją dziewczyną Kasią planujemy zrealizować odwieczne marzenie wyprawy na Kubę. Podczas eksploracji jednej z największych a zarazem najładniejszych wysp karaibskich chcemy zrealizować projekt pt. „ Kultura bez komercji : Republica de Cuba”.

Kubańczycy nie mieli szczęścia do historii. Na początku ich wyspa okupywana była przez Hiszpanów, później przez miejscowych dyktatorów. Za sprawą Fidela Castro oraz jego brata Raula kraj stał się istnym skansenem. Złe stosunki z USA, komunizm, embarga oraz ograniczenia, restrykcyjna dyktatura Castro odseparowały Kubę od reszty świata dzięki czemu od prawie półwiecza zachowuje swój niepowtarzalny klimat nie skażony zachodnią globalizacją. Niestety wszystko się kiedyś kończy tak jak najładniejsze miejsca na świecie. Ciągle polepszające się stosunki Kuby z USA powodują drastyczne reformy, znoszenie ceł, embarg i otwarcie się wyspy na kraje bardziej rozwinięte.

Jako zagorzali poróżnocy po wielomiesięcznym poszukiwaniu promocji lotniczych, udało się nam nabyć bardzo tanie bilety na Kubę. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi że będziemy mogli esklorować tą piekną wyspę przed planowanymi zmianami, dzięki którym wyspa zmieni się w hotelowo-komercyjny kurort.

Jesteśmy świadomi, że niektórzy z was nie będą mogli zobaczyć tego co my, dlatego czujemy się zobowiązani by wyjść wam na przeciw i uchwycić całe piękno jednej z największych wysp karaibskich.

Podczas podróży chcemy zrealizować projekt video- fotograficzny   Kultura bez komercji : Republica de Cuba” ukazujący Kubę jako podróż w czasie do lat 50 ubiegłego wieku, Kubę nie skażoną zachodnim kapitałem oraz bez infrastruktury kurortowej… czyli to co prawdziwi podróżnicy kochają najbardziej.

Projekt obejmuje:

- Utworzenie jedynej w swojej rodzaju galerii zdjęć pod nazwą   Kultura bez          komercji : Republica de Cuba

- Relację z wyprawy na blogu zplecakiembezgranic.pl

- Video relacja z wyprawy na kanale zplecakiembezgranic

- Finalnym etapem projektu będzie organizacja wernisażu który odbędzie się w Krakowie. Całość wyprawy, wernisaż oraz pełna galeria będzie dodatkowo dostępna na moim blogu oraz na kanale youtube.

Kilka lat temu z ciekawości wszedłem na portal polakpotrafi.pl by wesprzeć projekt Busem przez świat. Prócz wsparcia projektu Busem przez świat przeglądnąłem też inne projekty. Zainteresował mnie projekt który zainspirował mnie do założenia swojego autorskiego projektu. Było w nim napisane że wszystko to co człowiek daje od siebie po jakimś czasie powraca i to nie koniecznie jako korzyści materialne.

Każdy człowiek ma jakieś swoje zainteresowania. Czasami jest zwariowany na jakimś punkcie. Crowdfunding jest idealny by wesprzeć ludzi podobnych do ciebie, osoby mające podobne zainteresowania a do tego na tyle zdeterminowane i odważne by o nie walczyć.

Kwota projektu o którą prosimy to 1650zł, która w całości będzie przeznaczona na dokompletowanie sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia relacji tzn zakupienie szkieł, statywów , filtrów itp.

Co jeśli projekt przekroczy 100%? Żaden grosz się nie zmarnuje. Dodatkowe środki otworzą przed nami nowe możliwości w zakupie sprzętu np mikrofony do kamer, statywy wodowyporowe a także  wstęp do parku krokodyli czy nurkowanie wewnątrz wraku Hiszpańskiej łodzi admiralskiej Cristobal Colón, zatopionej wspólnie z całą flotyllą roku 1898 przez marynarkę amerykańską oraz wiele wiele więcej.

Dla osób zaangazowanych w projetk przygotowaliśmy bardzo fajne nagrody między innymi:

ORAZ WIELE WIELE WIĘCEJ

Dodatkowo osoby wpierające projekt finansowo dostaną oficjalne zaproszenie na wernisaż który odbędzie się w Krakowie.

Dziękujemy za wsparcie i zapraszamy do odwiedzania nas w internecie.

Z plecakiem bez granic

Tomasz Capała Facebook

Katarzyna Furman Facebook

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 02.05.2015 21:09