Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Karol Troszyński

Karol Troszyński

Poznań, Polska

Cześć, mam na imię Karol i jestem brodaczem. Jestem brodaczem na co dzień w pracy oraz w weekendy kiedy studiuję. Jestem brodaczem po tacie. Jestem brodaczem od 4 lat. Jestem brodaczem dla swojej dziewczyny i dla ludzi na ulicy. Jestem brodaczem dumnym.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

35 PLN z 40000 PLN

4 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 01.07.2018.

Katalog dla Brodaczy

O projekcie

"Katalog dla Brodaczy" to katalog zawierający opisy, zdjęcia i komentarze do ponad 180 najlepszych produktów i akcesoriów dla Brodaczy.

 

 

Poza przedstawieniem gamy produktów, w "Katalogu dla Brodaczy" znajdować się będą także artykuły, porady i sposoby na dbanie o brodę napisane przez ekspertów z BeardMan i marki Pan Drwal. W katalogu znajdą się również wyjątkowe sesje zdjęciowe i wywiad z Panem Adamem Szulcem.

 

Chcemy aby "Katalog dla Brodaczy" był wyjątkowym wydawnictwem. Jego zawartość przyrównać można do "brodatej" encyklopedii lub specjalistycznego magazynu o brodzie i kosmetykach do jej pielęgnacji. Jeżeli projekt uzyska finansowanie chcielibyśmy aby katalog ukazywał się cyklicznie - być może raz do roku lub częściej.

Pierwsze wydanie "Katalogu dla Brodaczy" planujemy na jesień 2018. Do tego czasu czeka nas duzo pracy związanej z redakcja, składem i łamaniem katalogu, drukiem oraz promocją.

W realizacji i wsparciu merytorycznym "Katalogu dla Brodaczy" udział biorą dwie znakomite polskie marki - Pan Drwal i BardMan a także znakomity i światowej sławy barber Adam Szulc.

Adam Szulc jest jednym z najsławniejszych polskich męskich fryzierów. W zawodzie pracuje nieprzerwanie od ponad 30 lat. W autorskim salonie w Poznaniu na os. Stare Żegrze 38 strzyże, goli i przycina wraz z piecioosobową załogą. Do Adam Szulc Barber przyjść można już od wczesnych godzin porannych, a kończą do późnych wieczornych. 

 

 

Pan Drwal to polska marka produkująca wyłącznie naturalne kosmetyki dla mężczyzn. W swojej ofercie posiada zarówno kosmetyki do pielęgnacji brody jak i skóry twarzy, stylizacji fryzur, szampon do włosów oraz wyjątkowe perfumy. Jedną z linii produktów marki Pan Drwal jest specjalna linia Steam punk, która powstała wspólnie przy współpracy z Panem Adamem Szulcem. 

 

BeardMan to sklep internetowy z największą i najlepszą gamą produktów do stylizacji i pielęgnacji brody. Na stronach BeardMan.pl można odnaleźć także zakładkę z Brodatym Blogiem, którą prowadzi pasjonat męskiej elegancji i miłośnik brodatego stylu życia - Krótkobrody. 

Nazywam się Karol Troszyński i jestem głównym pomysłodawcą "Katalogu dla brodaczy". Wspólnie z Panem Adamem Szulcem oraz marką Pan Drwal i BeardMan postanowiliśmy stworzyć unikalny i jedyny taki katalog na polskim, a może nawet i na europejskim rynku.

Projekt "Katalogu dla Brodaczy" ze względu na swoją zawartość i formę jest projektem bardzo innowacyjnym. Jeżeli więc chciałbyś przyłączyć się do jego realizacji to możesz wybrać sobie jedną z nagród i wesprzeć projekt finansowo. Każdą z nagród rzeczowych będziemy wysyłali indywidualnie do skrzynek pocztowych. Katalog oficjalnie pojawi się na jesień 2018, jednak dla osób wspierających projekt dostępny on będzie przedpremierowo.


Jeżeli masz także inny pomysł na przyłączenie się do realizacji projektu, to możesz śmiało do mnie napisać na troszynski.karol@gmail.com. A o samym projekcie dowiedziec się możesz także z fanpage na Facebook'u i z profilu na Instagram'ie. ;)

 

Realizacja każdego wydawnictwa drukowanego sporo kosztuje. W realizacji "Katalogu dla Brodaczy" największe koszty to druk oraz skład, które dla tego projektu wynoszą aż 80% budżetu.

Chcemy, aby "Katalog dla Brodaczy" ukazał się na jesień 2018 roku i wyróżniał się nie tylko zawartością, ale także formatem. Zamierzamy zatem do jego produkcji użyć wyjątkowego papieru typu Munken. Dla okładki jest to papier Munken Kristall 350 g/m2 wraz z uszlachetnieniami taki jak tłoczenia i hot stamping, natomiast środki to papier Munken Lynx Rough 120 g/m2.


Pozostałe koszty związane są z redakcyjną realizacją "Katalogu dla Brodaczy". Chcemy w nim zawrzeć kilka wyjątkowych sesji zdjęciowych w tym z Panem Adamem Szulcem, z którym także ukaże się w katalogu, "o brodzie i o zawodzie golibrody" - wywiad.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 01.07.2018 22:10