Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Miłosz Moczkowski

Miłosz Moczkowski

Warszawa

Napisz wiadomość do Projektodawcy

59870 PLN z 50000 PLN

192 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

119%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 16.05.2015.

Dekompresja: shooter na platformy mobilne

O projekcie

 

Z radością informujemy, że mecenat nad projektem objął Pan Marcin Cieślikowski! Marcin jest właścicielem wielu znanych marek związanych z szeroko pojętą fantastyką oraz grami. Część z nich na pewno dobrze znacie. Dzięki temu wsparciu, Dekompresja staje się rzeczywistością.

Marcinie, serdecznie dziękujemy!

     
  Mamy przyjemność poinformować, że patronat nad naszym  projektem objęło Biuro Turystyki Orion, organizujące najlepsze obozy o tematyce RPG! Jest to dla nas o tyle ważne, że to właśnie na tych obozach spędziliśmy wiele niezapomnianych chwil. Dziękujemy!                            

Dekompresja to projekt trójwymiarowego, sieciowego top-down shootera który przenosi klasyczną rozgrywkę shooterów na platformy mobilne: iOS, Android i Windows Phone. Gracze wcielają się w jednego z komandosów piechoty kolonialnej uwikłanego w korporacyjną walkę o kosmiczne surowce. Jego zadaniem jest zneutralizowanie zagrożenia na statkach kosmicznych, planetarnych stacjach górniczych czy księżycach obcych planet. 

 

Do dyspozycji graczy jest zestaw ośmiu unikalnych, ciekawie zaprojektowanych broni.

 

Gracze rywalizują za sobą w trzech trybach rozgrywki dobrze znanych z gatunkowych klasyków: Deathmatch, Team Deatchmatch, Capture the Flag. 

 

Jako wielcy fani gatunku hard science fiction czerpiemy inspiracje z takich filmów jak Pamięć Absolutna, Obcy czy mało znany i bardzo niedoceniany Outland z Seanem Connerym. 

 

 

 

Zacznijmy traktować smartfony i tablety jako pełnoprawne konsole.

 

Kiedy owe urządzenia wchodziły na rynek a ich moc obliczeniowa rosła wykładniczo, patrzyliśmy z optymizmem na przyszłość mobilnego grania. Niestety rozczarowanie przyszło bardzo szybko. Przenośne granie to dziś domena mikropłatności i tandetnej oprawy. Dekompresja ma stanąć w opozycji do tego trendu opierając się na czterech zasadach:

 

  • Gameplay: Celem gry jest klasyczna, dynamiczna rozgrywka a nie zbieranie punktów czy wirtualnej waluty.
  • Jakość: Mamy dość kreskówkowej grafiki i pastelowych kolorów.
  • Kontrolery: MOGA, MOJO, pady. Wszyscy wiemy, jak ciężko gra się na ekranie dotykowym. Wyjmijmy pady z szuflady. 
  • Mikropłatności to zło: Gra nie może być pretekstem do wydłubywania drobniaków z kieszeni. 

 

Mamy dla was świetne nagrody. Już za symboliczną "dyszkę" dostajecie pełną wersję gry! A co powiecie na unikalne emblematy, modele czy efekty broni?


Żeby Dekompresja była produkcją najwyższej jakości i nikogo nie zawiodła do jej realizacji potrzebne jest około 90 000 zł. Blisko połowę tej kwoty chcemy zainwestować sami. O resztę prosimy was.

Pieniądze potrzebne nam są na:

  • Urządzenia: Między innymi telefony i tablety na których będziemy testować gre.
  • Oprogramowanie: Licencje programów takich jak Photoshop czy silnik graficzny.
  • Usługi: Hostingi, marketing
  • Development: Zasoby (grafiki, modele 3D, animacje) oraz implementacja gry.

 

 Jesteśmy zgraną paczką przyjaciół. Poznaliśmy się wiele lat temu, kiedy jeszcze jako szczeniaki jeździliśmy na obozy RPG. Połączyła nas wielka wyobraźnia i miłość do fantastyki. Większość z nas rezyduje w Warszawie, część w Krakowie.

Poniżej prezentujemy screenshoty z wczesnych etapów produkcji. Dzięki nim, możecie zyskać wyobrażenie o klimacie jaki będzie dominował w Dekompresji.

 

 

Media o Twoim projekcie:

Polskie dobre programy: wywiad z twórcami gry Dekompresja

www.dobreprogramy.pl | 2015-05-14

W serwisie PolakPotrafi.pl dobiega końca zbiórka pieniędzy, dzięki którym powstaje Dekompresja, gra debiutującego polskiego studia Sathra Games. To, co wyróżnia ją na tle innych, to ambitny zamiar stworzenia gry na urządzenia mobilne, która grywalnością nie ustępowałaby pozycjom z komputerów stacjonarnych czy konsol. Dziś wiemy już, że zbiórka zakończy się sukcesem. Postanowiliśmy zatem porozmawiać z twórcami Dekompresji.

Powstanie polska gra na urządzenia mobilne – Dekompresja

www.gry-na-fony.pl | 2015-05-12

Gra zostanie stworzona między innymi dzięki samym zainteresowanym graczom. Jej powstanie mogą wspierać na PolakPotrafi.pl. Do końca projektu pozostało jeszcze 4 dni, a licznik wskazuje już 118% niezbędnej kwoty.

Dekompresja, polska core'owa strzelanina na smartfony, jednak powstanie

gamezilla.komputerswiat.pl | 2015-05-12

Crowdfundingowe początki na PolakPotrafi.pl były ciężkie, ale na tę chwilę zebrano już 118% wymaganej kwoty.

Polski eksperyment w projektowaniu gier mobilnych

wyborcza.pl | 2015-04-13

Polscy projektanci chcą zerwać z trendami obowiązującymi w sektorze gier na urządzenia przenośne. W ciągu 10 dni zbiórka na sfinansowanie gry pt. "Dekompresja" w serwisie Polak Potrafi zgromadziła blisko 20 tys. zł z potrzebnych 50 tys. zł.

Polski eksperyment w projektowaniu gier mobilnych

www.bankier.pl | 2015-04-13

Polscy projektanci chcą zerwać z trendami obowiązującymi w sektorze gier na urządzenia przenośne. W ciągu 10 dni zbiórka na sfinansowanie gry pt. "Dekompresja" w serwisie Polak Potrafi zgromadziła blisko 20 tys. zł z potrzebnych 50 tys. zł.

Projekt Konsola i Polak Potrafi wspierają twórców gry Dekompresja

serwis.projektkonsola.pl | 2015-04-13

Na PolakPotrafi.pl pojawiła się bardzo interesująca inicjatywa. Jej pomysłodawcy chcą stworzyć grę na urządzenia mobilne i telefony. Mowa o grze Dekompresja.

Polski eksperyment w projektowaniu gier mobilnych

it.wnp.pl | 2015-04-13

Polscy projektanci chcą zerwać z trendami obowiązującymi w sektorze gier na urządzenia przenośne. W ciągu 10 dni zbiórka na sfinansowanie gry pt. "Dekompresja" w serwisie Polak Potrafi zgromadziła blisko 20 tys. zł z potrzebnych 50 tys. zł.

Polski eksperyment w projektowaniu gier mobilnych

finanse.wp.pl | 2015-04-13

Polscy projektanci chcą zerwać z trendami obowiązującymi w sektorze gier na urządzenia przenośne. W ciągu 10 dni zbiórka na sfinansowanie gry pt. "Dekompresja" w serwisie Polak Potrafi zgromadziła blisko 20 tys. zł z potrzebnych 50 tys. zł.

Polski eksperyment w projektowaniu gier mobilnych

wyborcza.biz | 2015-04-13

Polscy projektanci chcą zerwać z trendami obowiązującymi w sektorze gier na urządzenia przenośne. W ciągu 10 dni zbiórka na sfinansowanie gry pt. "Dekompresja" w serwisie Polak Potrafi zgromadziła blisko 20 tys. zł z potrzebnych 50 tys. zł.

Dekompresja - polski, oldskulowy shooter sci-fi na komórki i tablety

onet.tv | 2015-04-10

Dekompresja to najnowszy projekt czterech młodych, zdolnych Polaków - Miłosza Moczkowskiego, Zbigniewa Grzędowicza, Macieja Jaworskiego i Grzegorza Michalaka, rezydujących w Warszawie i Krakowie. Dekompresja to projekt trójwymiarowego, sieciowego top-down shootera który przenosi klasyczną rozgrywkę shooterów na platformy mobilne: iOS, Android i Windows Phone. Gracze wcielają się w jednego z komandosów piechoty kolonialnej uwikłanego w korporacyjną walkę o kosmiczne surowce. Jego zadaniem jest zneutralizowanie zagrożenia na statkach kosmicznych, planetarnych stacjach górniczych czy księżycach obcych planet.

Dekompresja: polska gra z konsolową grafiką na telefonach – i bez mikropłatności

www.dobreprogramy.pl | 2015-04-10

Gry mobilne przestają już być tylko ciekawostką, która nijak się mają do dużych komercyjnych produkcji udostępnianych na komputery stacjonarne i konsole. Mimo to mobilni gracze nie maja lekkiego życia – bolączką są ograniczenia dotykowego interfejsu czy zbytnio uproszczona oprawa graficzna. Propozycją, która może pozytywnie wpłynąć na ten stan rzeczy jest Dekompresja, polska produkcja studia Sathra Games.

Dekompresja - polska gra mobilna dla core'owych graczy

gamezilla.komputerswiat.pl | 2015-04-09

W ciągu tygodnia polska ekipa zebrała na PolakPotrafi.pl niemal połowę potrzebnych funduszy. Czasu jest sporo, a gra przykuwa uwagę i zapowiada się na niezły kawałek shootera.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 16.05.2015 18:06