Dołącz do naszej społeczności!

O projektodawcy

Dom Wydawniczy Netter. Redakcja Merkuriusz Polska

Dom Wydawniczy Netter. Redakcja Merkuriusz Polska

Poznań, Polska

\"Merkuriusz Polska”, jest prestiżowym, opiniotwórczym wydawanym od 12 lat pismem, na łamach którego prezentowane są wybitne osobistości i spektakularne wydarzenia. To cenione forum dyskusji o Poznaniu, Wielkopolsce i Polsce co sprawia, że staje się także magazynem, który jest integralną częścią procesu opiniotwórczego i kształtuje wizję naszej przyszłości. Staramy się budować lepszą rzeczywistość zarówno dla nas samych jak i dla gości i sąsiadów.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

0 PLN z 250000 PLN

0 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania (model "wszystko albo nic") do 13.01.2019 22:10

Gra 'Wielkopolanie po wolność. Bitwa o Ławicę'

O projekcie

Kim jesteśmy?

Liderem projektu jest redakcja "Merkuriusz Polska", od 12 lat na rynku. Z redaktora naczelną Mariolą Zdancewicz na czele

Andrzej Wilowski - publicysta i dziennikarz, oznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski

Wydawnictwo Zin Zin Press z Witoldem Tkaczykiem, zajmujące się komiksami ponad od 20 lat, współpracujące z najlepszymi krajowymi autorami tego gatunku.

Za trzon techniczny odpowiada firma It Generator z szefem Jackiem Knaflewskim na czele, która zajmuje się tworzeniem oprogramowania, projektowaniem, wykonywaniem oraz wdrażaniem aplikacji mobilnych.

Konrad Zaraz opowiedzialny za udźwiękowienie 

Co chcemy stworzyć?

Historyczno - edukacyjną grę fabularną z elemenatami taktycznymi. Pomysł powstał w związku ze zbliżającym się stuleciem odzyskania przez Polskę niepodległości, rocznicą zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego i jego największego wydarzenia - bitwy o Ławicę (spektakularny, niedoceniany, historycznie fakt).Naszym celem jest stworzenie wielowątkowej, edukacyjnej gry, która będzie połączeniem komiksu z potyczkami w 2D.

Co chcemy osiągnąć?

Chcemy wpłynąc świadomość i wiedzę historyczną ioraz zwrócić uwagę na zapomniane najważniejsze wydarzenie w walce o niepodległość - Bitwę o Ławicę, która legła u podstaw powstania  polskiego lotnictwa cywilnego. 

O grze. 

Gra będzie obrazować miejsca, wydarzenia i fakty, które legły u podstaw Powstania Wielkopolskiego Gracz wcieli się w rolę powstańca wielkopolskiego. Pozna on więc realia, historię walki o niepodległośc i wraz z oddziałem wykona zadania związane z atakiem na okupanta, zarówno z bronią w ręku jak i takie, które można rozwiązać pokojowo, wykazując się sprytem i intelignecją. Gra będzie się dotyczyć głównie w Poznaniu i okolicach.Oprzemy się na ujęciach retrospektywnych, co wzbogaci kontekst historyczny i realia. Pierwszą częścią projektu będzie rozgrywka o Ławicę. Gracz i jego oddział ma szansę rosnąć w siłę, zyskiwać dostęp do lepszego uzbrojenia, a w fazie końcowej wręcz użyć samolotów wroga w celu dokonania rewanżowego bombardowania. W zależności od decyzji podejmowanych w grze przed główną rozgrywką będzie można wdać się lub nie w otwarte potyczki z Niemcami zarówno na uliach Poznania jak i w okolicach Ławicy. 

Gra będzie podzielona na misje, w ramach których gracz musi osiągnąć określony cel, aby przejść do następnej rozgrywki. W ramach niektórych zadań będzie musiał rozmawiać z wrogiem, żeby rozwiązać problem pokojowo w innych wręcz odwrotnie. W trakcie będzie mógł wpływać na swoją postać i rozwijać jej umiejętności.

Projekt będzie dostępny na urządzenia mobilne z oprogramowaniem Android oraz iOS, a także na komputery. Planujemy stworzenie również wersji anglojęzycznej. 

Na co wydamy zebrane pieniądze?

 

 40 000 zł - przygotowanie scenariusza do gry

50 000 zł - przygotowanie materiałów graficznych

100 000 zł -programowanie, testy

20 000 zł-marketing  

 40 000 zł- udźwiękowienie