Dołącz do naszej społeczności!

Ładowanie strony
embe

embe

6

Wsparł

0

Własne projekty

Wsparł zobacz wszystkie

Kopalnie pana Estebana, scenariusz do Diademu polski kickstarter

Kopalnie pana Estebana, scenariusz do Diademu

Warsaw, Poland

Scenariusz pełen akcji i tajemnicy, toczący się w dzikich obszarach Księstwa Thrazan i oferujący MG gotową fabułę, dopracowane mapy i przeciwności do pokonania dla graczy. Obecnie znajduje się w redakcji - pomóż wydać go drukiem!

212% Postęp

2120 PLN z 1000 PLN

Udany! Cel osiągnięty


Zobacz projekt
Inżynieria gier. Level design dla początkujących ciekawe projekty

Inżynieria gier. Level design dla początkujących

Warszawa

Każdy ma prawo zbudować grę! Inżynieria Gier wprowadzi Cię w temat przystępnie, dogłębnie, na przykładach, zwracając uwagę na rzeczy nieoczywiste.

113% Postęp

32803 PLN z 29000 PLN

Udany! Cel osiągnięty


Zobacz projekt
Klejnot Wybrzeża - dodatek do gry fabularnej Diadem polski kickstarter

Klejnot Wybrzeża - dodatek do gry fabularnej Diadem

Warsaw, Poland

Pomóż zilustrować i wydać drukiem dodatek do gry fabularnej Diadem, książkę z opisem fantastycznego miasta - miejsca dziesiątek przygód dla drużyny postaci graczy. Wśród nagród projektu jest także podręcznik główny do tej gry.

22% Postęp

664 PLN z 3000 PLN

Udany! Cel osiągnięty


Zobacz projekt
Secret Service polskie indiegogo

Secret Service

Warszawa

To prawda! Chcemy wrócić! Marzy nam się Secret Service na papierze. Pachnący, wyjątkowy, godny swojej legendy. Aby to umożliwić - potrzebujemy Waszego wsparcia!

305% Postęp

284110 PLN z 93000 PLN

Udany! Cel osiągnięty


Zobacz projekt
Gra planszowa Labyrinth: The Paths of Destiny II edycja finansowanie społecznościowe

Gra planszowa Labyrinth: The Paths of Destiny II edycja

Wrocław

Celem projektu jest wydanie II edycji przygodowej gry planszowej Labyrinth: The Paths of Destiny, której I edycja otrzymała w roku 2012 prestiżowy tytuł Gra Roku: Wyróżnienie Graczy w ogólnopolskim konkursie Gra Roku.

41% Postęp

8218 PLN z 20000 PLN

Udany! Cel osiągnięty


Zobacz projekt
Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja finansowanie społecznościowe

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

Warszawa

Pierwszy taki w Polsce podręcznik projektowania gier komputerowych. Dla zawodowców, dla hobbystów, dla graczy i dla badaczy. 700 stron!

117% Postęp

41276 PLN z 35000 PLN

Udany! Cel osiągnięty


Zobacz projekt

Wskazówki

Rozpocznij swój własny projekt lub wesprzyj interesujące Ciebie projekty