Miło Cię widzieć!

Błażej Paszak

Mechelinki

Witam,
nazywam się Błażej Paszak, mam 17 lat. Moją pasją są żagle. Pływam od dzieciństwa. Uczęszczałem na zajęcia z edukacji morskiej dla dzieci i młodzieży Doświadczenie i wiedzę zdobywałem uczestnicząc z rejsach pełnomorskich i śródlądowych. Teraz, wraz z przyjaciółmi chcielibyśmy dzielić się naszą pasja i z innymi i odkrywać nowe talenty.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

1067 PLN z 4000 PLN

16 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

26%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 24.04.2015.

Wodne pasje

O projekcie

Ruszamy z kampanią crowdfoundingową, aby móc kontynuować prowadzenie darmowych zajęć dla dzieci i młodzieży, również tej niepełnosprawnej,  z gminy Kosakowo, powiatu puckiego, wejherowskiego i Gdyni, która chciałaby poznawać tajniki żeglarstwa. Dotychczas korzystaliśmy ze sprzętu wypożyczanego z HOMu w Pucku, jednakże w tym roku chcielibyśmy wyjść na swoje i rozwinąć nasze dotychczasowe działania poprzez zakup nowej żaglówki.

Jesteśmy licealistami z  gdyńskich szkół, mieszkańcami gminy Kosakowo, działającymi w Stowarzyszeniu "Port Mechelinki".  Tutaj czujemy się najlepiej.  Szperk,  plaża, fale, drugie co do długości molo w Polsce i my na Zatoce Puckiej, to nasze miejsce na Ziemi.  Żeglujemy wspólnie od 6 lat, posiadamy patenty żeglarskie, kończymy kurs instruktorski. Łączy nas wspólna słabość do żagli i chęć zarażenia nią innych. Zaczynaliśmy jako wolontariusze pracujący z dziećmi, teraz to my chcemy się z nimi podzielić tym, czego nauczyliśmy się przez ostatnie lata

Krzysztof Choroś

Naszym głównym instruktorem i jednocześnie wiceprezesem Stowarzyszenia jest kapitan Krzysztof Choroś. To właśnie on zapoczątkował żeglarstwo w naszej gminie i przeprowadził pierwsze zajęcia dla dzieci.

Błażej Paszak – ja.

Żegluję od dziecka, mam 17 lat, pływam od 8. Jestem zapalonym  żeglarzem, przepływałem na morzu wiele godzin. Jest to moja pasja, którą uwielbiam dzielić się z innymi.

Bartek Płotka – 18 lat,

Jak wszyscy uwielbia pływać i jest to jego największa pasja, ale nie jedyna. Poza żeglarstwem interesuje sie także ASG, bierze udział w licznych rozgrywkach na terenie Trójmiasta. Uwielbia również pracę z dziećmi.

Wojtek Szewczyk – 18 lat

Żegluje od czterech lat, na rozwijanie swojej pasji poświęca dużo czasu. Jest wytrwały i umie poradzić sobie w każdej trudnej sytuacji. Niekonwencjonalne rozwiązania to jego największa umiejętność. Dzięki niej z niczego potrafi zrobić coś niezwykłego, co może uratować niekiedy życie.

Nikodem Chojnacki – 18 lat

Żegluje od dziecka. Dzięki swemu doświadczeniu zdobytemu podczas rejsów jest odpowiedzialny i umie poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Jego hobby to samochody, jego największym marzeniem jest posiadanie własnego samochodu. Aby osiągnąc ten cel ciężko pracuje.

Żeglarstwo nie jest tanim sportem, często rodzice nie mają wystarczających środków, aby wysłać dzieci na zajęcia żeglarskie. Chcieliśmy to zmienić, dlatego  6 lat temu postanowiliśmy zorganizować darmowe zajęcia dla dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia dwa razy w tygodniu podczas wakacji. Nasz pomysł został przyjęty z dużym entuzjazmem, a dzieci przybywało z roku na rok.

Uczyliśmy również dzieci niepełnosprawne elementów żeglarstwa, podstawowych manewrów, bezpiecznego zachowania na morzu. Raz na dwa tygodnie w ramach zajęć wypływaliśmy na  Rybitwią Mieliznę, do torpedowni, a nawet na Półwysep Helski. Celem tych wycieczek było poznawanie  zabytków i historii regionu.

Kwota 4200zł zostanie przeznaczona na zakup łodzi odkrytopokładowej klasy Puck. Jest ona skonstruowana do celów szkoleniowych i turystycznych. Charakteryzuje ją duża dzielność, wygoda, proste rozwiązania techniczne, bezpieczeństwo i niezatapialność.

13.03

Dzięki uprzejmości osób osiągnęcliśmy już ponad 200zł!  Od dzisiaj również można przeczytać o nas na stronie http://www.rgkosakowo.pl/.

16.03

Dzisiaj patronatem medialnym objęła nas witryna www.tawernaskipperow.pl bardzo dziękujemy! Zapraszamy do wspierania naszej inicjatywy.

Każde wsparcie jest krokiem w kierunku spełnienia

naszych marzeń.

Dziękujemy!

Kontakt z nami:

e-mail: wodne.pasje@gmail.com

telefon: 505915841

Zapraszamy równiez na naszą strone internetową:

Stowarzyszenie Port Mechelinki

Stowarzyszenie Port Mechelinki - Facebook

Patroni medialni:

Media o Twoim projekcie:

Ludzie Naszego Miasta. Młodzi żeglarze uczą dzieci

gdansk.naszemiasto.pl | 2015-03-30

Czwórka licealistów, mieszkańców gminy Kosakowo, postanowiło kupić jacht. Żeglują od lat i wpadli na pomysł, by swoje umiejętności przekazać dzieciom.

Projekt "Wodne Pasje": Pomóż licealistom w ważnej inicjatywie

www.zagle.com.pl | 2015-03-20

Nie od dziś wiadomo, że żeglarstwo nie jest tanim sportem. Rodzice często nie mają wystarczających środków, aby wysłać dzieci na zajęcia żeglarskie. Z tego powodu licealiści z gminy Kosakowo chcą uczyć dzieci i młodzież ze swojej gminy za darmo! Mają wiedzę, pasję, energię, zapał. Brakuje im tylko narzędzia do realizacji pomysłu. Dlatego ruszyli z kampanią crowdfundingową na portalu Polakpotrafi.pl. Każdy może ich wspomóc, wspierając ideę nawet drobnym datkiem. Cel chłopaków z Kosakowa to zebranie minimum 4200 zł na zakup łodzi odkrytopokładowej klasy Puck, na której będą prowadzić szkolenia z edukacji żeglarskiej, również dla osób niepełnosprawnych.

Zarażać żeglowaniem!

mlodagdynia.pl | 2015-03-18

Licealiści z gminy Kosakowo chcą uczyć dzieci i młodzież ze swojej gminy, powiatu puckiego, wejherowskiego i Gdyni żeglowania. Za darmo! Mają wiedzę, pasję, energię, zapał. Brakuje im tylko narzędzia do realizacji pomysłu.

POLECANE! Projekt Stowarzyszenia Port Mechelinki – Wodne pasje

sailbook.pl | 2015-03-18

Żeglarstwo nie jest tanim sportem, często rodzice nie mają wystarczających środków, aby wysłać dzieci na zajęcia żeglarskie. Chcieliśmy to zmienić, dlatego 6 lat temu postanowiliśmy zorganizować darmowe zajęcia dla dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia dwa razy w tygodniu podczas wakacji. Nasz pomysł został przyjęty z dużym entuzjazmem, a dzieci przybywało z roku na rok.

Projekt Stowarzyszenia Port Mechelinki – Wodne pasje

www.sailnews.pl | 2015-03-18

PROJEKT WODNE PASJE

sailbook.pl | 2015-03-15

Ruszamy z kampanią crowdfoundingową, aby móc kontynuować prowadzenie darmowych zajęć dla dzieci i młodzieży, również tej niepełnosprawnej, z gminy Kosakowo, powiatu puckiego, wejherowskiego i Gdyni, która chciałaby poznawać tajniki żeglarstwa. Dotychczas korzystaliśmy ze sprzętu wypożyczanego z HOMu w Pucku, jednakże w tym roku chcielibyśmy wyjść na swoje i rozwinąć nasze dotychczasowe działania poprzez zakup nowej żaglówki.

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 24.04.2015 18:06