Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Puzzle Wars

Puzzle Wars

Kraków

Napisz wiadomość do Projektodawcy

1 PLN z 25000 PLN

1 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "bierzesz ile zbierzesz". Twórca Projektu otrzyma wszystkie środki, które zostaną wpłacone, bez względu na osiągnięcie kwoty minimalnej. Projekt kończy się 01.07.2020.

Puzzle Wars - gra łącząca match 3 i strategię przyzywań

O projekcie

Będąc miłośnikiem gier logicznych i strategicznych nie znalazłem połączenia tych gatunków, które dało by mi satysfakcje z rozwoju, konieczności planowania krótko i długofalowego, dowolności w tworzeniu własnych oddziałów i jednocześnie dawało możliwość zagrania relatywnie szybko, poświęcając dość mało czasu jednorazowo.

 

Postanowiłem więc stworzyć Puzzle Wars, którego Demo znajdziecie poniżej.

 

Opowieść o budzącym się do życia królestwie, podroży w poszukiwaniu skrawków dawnej wiedzy. Opowieść o równowadze między stalą i magią, siłą i mądrością, mocą i wiedzą i jak żadne z nich nie może trwać bez drugiego.

 

 

Tytuł czerpie inspiracje z takich gier jak PuzzleQuest czy Empires and Puzzles które osiągnęły duży sukces komercyjny.

W tytule zostaną zaimplementowane systemy tworzenia własnych oddziałów poprzez ekwipowanie zdobytymi przedmiotami. Będzie to miało wpływ nie tylko na statystyki oddziału la również jego wygląd na polu bitwy.

Gracz będzie miał do dyspozycji znane intuicyjne mechanizmy rozgrywki, nowatorskim elementem mojego tytułu jest połączenie sprawdzonych mechanik którego jeszcze nigdzie nie widziałem.

Cel finansowania:

Jednym z głównych celów zbiórki jest opłacenie profesjonalnego grafika który zaprojektuje wyjątkową szatę graficzną. Kolejnym celem jest zakup muzyki stworzonej stricte pod ten tytuł, oraz opłacenie kampanii marketingowej. Zakres oczekiwanego finansowania to 25 000 zł, za tą kwotę skończę grę i opłacę grafika co uważam jest niezbędne dla sukcesu tytułu.

 

Termin Realizacji:

Na chwilę otwierania tego projektu prace nad grą trwają już od 6 tygodni i jestem w fazie minimalnego produktu do beta testów, do przejścia do optymalizacji kodu i rozgrywki potrzebuję kolejne 6-8 tygodni, ta faza powinna zająć około 4 tygodni. Więc za 3 miesiące produkt będzie gotowy.

Kto jest klientem docelowym:

Główny target to młodzież i młodzi dorośli szczególnie mężczyźni, jest to grupa trudna do pozyskania z uwagi na dużą koncentrację reklam na niej. Planuję dotrzeć do swojej publiki płacąc za recenzję gry w YouTube, poprzez platformy takie jak Państwa, wydanie gry na Steam a w przyszłości również na inne platformy ale to po osiągnięciu 100% jako cele dodatkowe.

Zagrożenia:

W dziedzinie marketingu jestem najsłabszy, wskazane wyżęj metody to te na które ja sam zwracam uwagę więc z chęcią zasięgnę rady w tym temacie.

O Autorze:

Dodatkowym motorem jest fakt że, moja wykonywana na co dzień praca w dzisiejszych warunkach jest zupełnie nie opłacalna, jestem taksówkarzem w Krakowie. Postanowiłem więc skorzystać z darmowego kursu który firma Unity udostępniła wszystkim w ramach walki z Covid-19 i tak oto powstaje moja druga w życiu gra (nie licząc tych z kursów).

Jestem więc samoukiem w dziedzinie GameDev-u, do tego zaczynam w Indie czyli muszę wiedzieć z każdego tematu coś, a to do łątwych nie należy. 

Model finansowania: "bierzesz ile zbierzesz"

Twórca Projektu otrzyma wszystkie środki, które zostaną wpłacone, bez względu na osiągnięcie kwoty minimalnej. Projekt kończy się 01.07.2020 22:10