Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Jacek Wesołowski

Jacek Wesołowski

Warszawa

Projektant gier o wszechstronnym doświadczeniu.

Ur. 1980, pracował już nad pięciominutowymi grami przeglądarkowymi, ultratrudnymi platformówkami, strzelankami za małe, średnie i duże pieniądze, a nawet nad jedną odsłoną Street Fightera. Z wykształcenia programista specjalizujący się w sztucznej inteligencji, z powołania tekściarz i wichrzyciel, najwyżej ceni gry dziwne i burzące stereotypy. Opiekun dwóch kotów o imionach Perwersja i Profanacja.

Obecnie prowadzi studio Inżynieria Wszechświetności.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

41276 PLN z 35000 PLN

382 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

117%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018.

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja

Ilustracje - „Przytul Żyrafę”

Dodano 26.02.2023, godz. 13:28

Mamy już komplet rysunków przedstawiających jedną ze zmyślonych gier omawianych w książce, noszącej tytuł „Przytul Żyrafę”. Jej przewodnim motywem jest zarządzanie firmą kurierską, która dostarcza przedmioty pomocne w spełnianiu marzeń mieszkańców. Kurierami są żyrafy, a jednym z zadań gracza jest dbanie o to, by im się nie nudziło i żeby miały co jeść.

Będziemy na tym przykładzie omawiać między innymi projekt interfejsu użytkownika dla gry strategicznej. Omówimy na przykład różnicę między widokiem głównym a „minimapą”. Przyjrzymy się też sposobom konstruowania zachęt, w których gracz nie musi wykazać się zręcznością, ale za to musi troszkę pokombinować.

 

 

Autorką ilustracji do gry „Przytul Żyrafę” jest Katarzyna Gabrysz.

Kilka przykładowych ilustracji znajdziecie na naszym blogu.

 

 

 

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 04.06.2018 22:10