O projekcie
Dlaczego?
Jakiś czas temu stwierdziłam, że podążamy za światem i wielu ludzi z pasjami, zapewne idąc za własnymi zainteresowaniami kreuje atrakcje, które nawet zapierają dech w piersi. Można powiedzić, że już przestaliśmy być nudni i można zaprezentować nasze możliwości poza granicami Polski. Stąd pomysł pokazania turystom zagranicznym w krótkim filmie promocyjnym, że oprócz tego, że tanio,to można w Polsce fajnie spędzić czas. Przy okazji pokazać nasz piękny kraj i złamać utarte stereotypy o nim. W mediach popularne jest łamanie przepisów kulinarnych, dlaczego nie wyjść dalej? Film , który będzie promował te ukryte perełki ( ukryte, poniewaź szeroko pojęta reklama bardzo w tym temacie kuleje), pokaże, że obranie Polski jako kierunek turystyczny nie jest błędem. W filmie użyty będzie język najbardziej uniwersalny, czyli angielski, ale bierzemy pod uwagę wyprodukowanie takich filmów z użyciem innych języków obcych w przyszłości, jeśli tylko warunki finansowe na to pozwolą. Dlatego każdą nadprogramową złotówkę przeznaczymy na kolejne filmy. Nie będzie to żadenmętny przegląd bogatej oferty lecz fajna zajawka, zaproszenie z " jajem" do tej lepszej, nowej Polski
"Cudze chwalicie swego nie znacie"
Wyszukując atrakcji, które światu chciałam pokazać pomagałam je odkrywać rodzinie, znajomym, współpracownkom, którzy z zachwytem zabierają tam teraz swoje rodziny i znajomych. Kiedyś usłyszałam od fotografa amatora : " nie wiedziałem, że mieszkamy w takim ładnym mieście". A takich miast i mamy przecież mnóstwo. Nie wspomnę o bogatej i przepięknej przyrodzie lub np.: kuchni. Wszystko to czeka na "odkrycie".
Zatem:
Jeździłam tu i ówdzie i rozpytywałam ludzi mieszkających za granicą, czego oczekują jako turyści od Polski, ale też czego się obawiają. Pozbierałam wszystko do kupy i teraz działam.
Co możemy pokazać? Naprawdę wiele!
Loty balonem, city games, escape room-y, zabawy na powietrzu, kuligi, ogniska, spływy kajakowe i tratwami, pobyty nad jeziorami, rajdy rowerowe, wyprawy do puszczy, safari oraz niesamowita kuchnia polska oi wiele, wiele więcej!
Mamy oferty dla miłośników ptaków i zwierząt
dla żądnych zabawy w dosłownym tego znaczenia propozycje sywestrowe i świąteczne i wiele innych:
nie zapominamy o turystach aktywnych, którzy znajdą coś na całkiem wysokim poziomie.
Film, który odda w całej krasie nasze turystyczne bogactwo, będzie udostępniany na kilku social mediach, stronie www.leisureforyou.eu, ale również prezentowany w wielu polskich przedstawicielstwach turystycznych. Film będzie pełnił rolę ulotek i folderów. Pozostajemy w kontakcie z zagranicznymi biurami podróży oraz National Geographic Traveller, którzy sami się z nami skontaktowali i są żywo zainteresowani przekazem, że do Polski warto wstąpic nie tylko na piwo, wiec im również będziemy wysyłać wyprodukowane filmy. Zadbamy o to, by trafiły do jak najliczniejszej liczby odbiorców. Film będzie wspierany tradycyjnymi ulotkami i ciągle aktualizowanymi postami, oraz ofertami.
Skąd pomysł na Polak Potrafi.pl?
Turystyka rejestrowana w mieście Białymstoku w obecnym czasie nie ma możliwości ubiegania się o jakiekolwiek dotacje, a Leisure For You, będący głównym pomysłodawcą jest właśnie stąd. Nie wchodzi również w rachubę finansowa pomoc z Urzędu Miejskiego Miasta Białystok ani z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Jesteście więc Państwo takim światełkiem w tunelu by ten projekt doszedł do skutku. Dobrze wypromowane atrakcje mogą nam pozwolić na wspólne zabawy w przyszłości, gdyż planujemy organizować dni turysty, wtedy już z udziałem dwóch wymienionych wcześniej urzędów, ale również turystów rodzimych. Podlasie jest piękne i z pewnością zaskoczy Państwa swoją urodą i sympatią, a już na pewno świetną kuchnią.
Kontaktują się z nami biura podróży z całego świata, film będzie wspaniałą wizytówką naszego regionu dla klientów tych biur i nie tylko.
Kto zwariował na tym punkcie?
Ja jestem pomysłodawcą, ale tych, którzy wspierają projekt swoją pasją, ciekawością, pracowitością jest naprawdę wielu. Pełni optymizmu i energii, są niezastąpionym źrodłem kolejnych fajnych pomysłów. Ludzie nie bojący się wyzwań i nie stojący w miejscu. To wielki potencjał! Gwiazdek jest znacznie więcej:
Dysponujemy pełną listą usługodawców oferujących zaplecze językowe, by zburzyć barierę językową. Ludzi,którzy chcą wspólnymi siłami dbać o dobre samopoczucie turystów i deklarują współpracę podczas ich pobytów. Ludzi z pasją i wiedzą.To ważne.
Kto pomaga i wspiera?
Trochę czasu zajęło znalezienie teamu, który odważnie podejmie się produkcji filmu, który przecież ujrzy cały świat. W tych ludziach była pasja i elektryczność, która zaświeciła żaróweczkę w mojej głowie z nagłówkiem: TO ONI!
Oto zespół Mumins Interactive
Na co liczymy?
Na to, że sukces pozwoli odkrywać kolejne regiony, w miarę ich poznawania. Że Polska przestanie być tabu turystyczno- poznawczym. Że zaczniemy się bawić wszyscy!
To z kolei da nowe miejsca pracy, gdyż będzie zapotrzebowanie np.: na przewodników, tłumaczy i kolejnych usługodawców.
Mamy się czym pochwalić, więc to zróbmy!!!
Udostepniamy za pomocą:
Media o Twoim projekcie:
Na portalu Polak Potrafi.pl ruszyła promocja projektu „Podlasie dla turystów nie tylko z Polski”
Pomysłodawczyni projektu – pochodząca z Białegostoku Ewa Petelska – ma pomysł na promocję Podlasia za granicą. Cykl krótkich filmów reklamowych w językach angielskim, niemieckim, rosyjskim, francuskim, hiszpańskim miałby rozreklamować nasz region.
„Podlasie dla turystów nie tylko z Polski”
Na portalu Polak Potrafi.pl ruszyła promocja projektu „Podlasie dla turystów nie tylko z Polski”.