Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Hilda

Hilda

Katowice

Jesteśmy grupą przyjaciół, dla których Śląsk to nie tylko dom, lecz również wyzwanie.
Jest wiele miejsc na świecie, pięknych i niepowtarzalnych, gdzie widoki zapierają dech w piersiach. Są również miejsca takie, które tworzą jedyny w swoim rodzaju klimat. Miejsca z historią, tradycją, a przede wszystkim, miejsca nie do końca jeszcze odkryte.

Tak, odkrywamy Śląsk codziennie na nowo, poznajemy jego klimat i różnorodność.

Chcemy ukazać lokalną rzeczywistość poprzez rzetelne artykuły i kierować je do ludzi aktywnych społecznie, sportowo oraz do ludzi o otwartych umysłach. Poprzez nasz magazyn pragniemy też kreować nowych idoli. Ludzi, którzy wnoszą w ten region, na co dzień, coś więcej niż tylko swoje 5 minut. Ludzi, którzy zmieniają oblicze Śląska.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

10017 PLN z 10000 PLN

23 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

100%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 16.11.2014.

WYDAJ Z NAMI MAGAZYN HILDA!

O projekcie

Wydaj z nami Magazyn HILDA!


Witamy w naszym projekcie!

To już 4 numer, który wydajemy dzięki wspaniałym ludziom, wspierającym nas od początku. Zobacz naszą odjazdowa prezentację i poświęć chwilę naszej drużynie. Wesprzyj nas, jeśli nasze serce trafia do Twojego!

A oto prezentacja naszej drużyny!

 

PROJEKT WSPIERAJĄ:

Arkadiusz Godlewski – Prezes Parku Śląskiego oraz były Przewodniczący Rady Miasta Katowice i wiceprezydent Katowic. Prawnik i menedżer, absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów MBA.

„Wspieram projekt redakcji Magazynu Hilda, gdyż współpraca z lokalnymi inicjatorami działań kulturalnych i społecznych to jedna z ważniejszych kwestii w pracy samorządu regionalnego. Mam nadzieję, że ta zdolna grupa redaktorów osiągnie sukces. Również Państwa zachęcam do wsparcia.”

 

NASZ TEAM
 
Każdy z naszego teamu reprezentuje grupę umiejętności, którymi wspiera projekt.

 

Chcemy Was prosić o pomoc w wydaniu nowego numeru magazynu!

Potrzebujemy na to 10.000 zł.

 

Magazyn HILDA jest 28 stronicowym bezpłatnym dwumiesięcznikiem i wychodzi w nakładzie 3000 egz. Jest drukowany na papierze bardzo dobrej jakości aby zdjęcia i grafiki w nim zawarte były odwzorowane na poziomie ogólnopolskich czasopism. Okładka pokryta jest lakierem UV, co nadaje jej dodatkowych walorów estetycznych. Staramy się aby merytorycznie  również być na jak najwyższym poziomie.

Tak wyglądały poprzednie numery (kliknij w obrazek by zobaczyć wersje PDF):

Nasze cele na najbliższy miesiąc:

Dotychczas opłacaliśmy wszystkie rachunki dzięki pomocy przychylnych nam ludzi: Rodziny, Przyjaciół i Sponsorów. Chcielibyśmy tym razem Was poprosić o wsparcie

Nasz główny cel to zebranie funduszy na następny – 4 numer (listopadowy).  Szczegółowe cele dalekosiężne, które moglibyśmy zrealizować szybciej, rozpiszemy poniżej, jeśli tylko okaże się, że Wasze wsparcie przerośnie nasze oczekiwania i wyobrażenia. Czego oczywiście sobie życzymy.

 

Tak wygląda gotowy projekt okładki 4 numeru (listopad/grudzień), który wydamy, jeśli uda się nam zebrać niezbędne fundusze:

 

 

Nasza IDEA


HILDA powstała z pasji. Połączyła nas miłość do regionu, z którym jesteśmy związani. Piszemy o  Śląsku i jego mieszkańcach, którzy swoją pracą, pasją i zaangażowaniem zmieniają jego oblicze.

 

A KIM JEST SAMA HILDA?

 

 

Hilda to Superbohaterka. Jest kobietą o blond włosach i błękitnych oczach. Ubiera błękitne spodnie i słoneczny podkoszulek z wyhaftowanym sercem. Pełnym błękitu. Na ramiona zarzuca czarny płaszcz z wysokim kołnierzem, aby móc niezauważoną wyruszyć na nocny patrol. Z ręki nie wypuszcza telefonu, by być zawsze dostępną, gdy coś się dzieje. Każdą informację skrzętnie notuje. Opisuje wydarzenia, które widziała oraz zapowiada nadchodzące. Uwielbia się dobrze bawić i zdrowo zjeść. Codziennie biega dla przyjemności oraz by jej wszystkie nadprzyrodzone moce  utrzymywać w dobrej kondycji. Czasem zobaczycie ją przelatującą nad miastem, czasem wmieszaną w tłum. Zawsze gotową aby nieść pomoc i walczyć o prawa tych, którzy jej potrzebują”.

 

Chcesz stać się częścią drużyny Hildy?

Oto nasza odznaka - otrzymasz ją, gdy pomożesz nam i wesprzesz projekt:

Odznaka ma wymiary 20/17mm i jest zapinana na tzw. motylek.

 

Jakie inne nagrody na Was czekają?

1. Nasz najnowszy numer magazynu - listopadowy z dostawą do domu!

2. Opcja LUX - magazyn z autografem redaktora naczelnego!

3. Zaproszenie VIP na imprezę zespołu redakcyjnego!

4. Twoje logo na naszej stronie!

5. Twój patronat wybranego działu!

6. Twoja reklama w naszym magazynie!

7. Koszulki z Hildą! Jeśli zrobimy 130% budżetu, to za każde wsparcie powyżej 100 PLN otrzymasz koszulkę!

Czym możemy się pochwalić i co warto o nas jeszcze wiedzieć?

Promujemy Hildę filmem „Katowice 50 lat temu”. Jest to archiwalny materiał, z naszych prywatnych zbiorów, którym zainteresował się już portal TVN24 i został on tam również opublikowany:

„Katowice 50 lat temu” YouTube

 

 

"Katowice 50 lat temu" - portal TVN24

 Fanpage magazynu

 

 Strona domowa 

 

 

W każdym numerze pojawia się Superbohater miesiąca.

 Jest to zawsze najbardziej wyjątkowa osoba, która zasługuje na to miano, robiąc rzeczy heroiczne dla dzieci, całego społeczeństwa czy regionu.

Jednym z takich Superbohaterów jest Przemysław Fabjański, dyrektor I LO im. Juliusza Słowackiego w Chorzowie, który gościł u nas w numerze czerwcowym. Zachęcamy do przeczytania jego opowieści z wypraw geograficznych i spotkań z niezwykłymi ludźmi (Wersja PDF ).
 

Wspieramy również akcje charytatywne dla dzieci z domów dziecka:

Złombol 2014 czyli przejazd starymi autami, rodem z PRL, z Katowic aż do Lloret de Mar w Hiszpani. Cel: zbiórka pieniędzy. W tym roku ponad 400 ekip wyruszyło w trasę i zebrały ponad 650 tys zł. Oto ŻUKato, któremu kibicowaliśmy i film ze startu w Katowicach:

Z naszej strony nie brakuje również pomocy dla zwierząt:

Wspieramy Marabuta Afrykańskiego, który mieszka w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym.

Wspieramy wydarzenia kulturalne i sportowe oraz ciekawe miejsca, promując je zarówno w magazynie jak i na fanpage’u:

 

Lubimy stare zdjęcia i specjalnie z tej okazji stworzyliśmy dział Śląski Album:

 

Pewnie niektórzy z Was zadają sobie pytanie: ale dlaczego w formie papierowej?

Oczywiście posiadamy na naszej stronie wersje elektroniczne wszystkich wydań, jednakże jako miłośnicy sztuki, artyści i wizjonerzy – kochamy zdjęcia, książki i papier. Kolorowy magazyn, wydrukowany na papierze, posiada niezwykłą wartość. Niektórzy z naszych czytelników kolekcjonują każde wydanie. Chcemy umocnić nadzieję u wszystkich tych, którzy wierzą, że te pozorne dwa kroki w tył to tak naprawdę ogromny krok w kierunku zachowania pewnych wartości w życiu człowieka.
 
Technicznie:
 
Promujemy nowy styl myślenia o Śląsku i jego walorach.  To nasz dom, w którym ukryta jest niezliczona ilość skarbów. Główny teren naszej działalności to Katowice oraz miasta ościenne. Trafiamy z Hildą w 40% do młodych ludzi (18-24), przede wszystkim studentów – do uczelni, klubów i lokali gastronomicznych, a w 60% do zakładów pracy, centrów medycznych oraz podczas regionalnych eventów. Dla przykładu, ostatnio gościliśmy na targach BIZNES EXPO, przy Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, gdzie najnowszy numer Hildy został bardzo miło przyjęty.

 

Nasze czasopismo nie jest skierowane do wszystkich.

Przygotowując każdą stronę staramy się myśleć o osobach, które będą czytać nasz magazyn. Kierujemy go do ludzi otwartych i pozytywnie nastawionych do świata. Do tych, co nie tyle szukają sensacji, co edukacji i rozrywki. Do mieszkańców Śląska i osób związanych z tym regionem, w przedziale ok. 18-50 lat. Do tych, którzy są wrażliwi na kulturę i sztukę oraz posiadają nieszablonowe podejście do życia.
 
Nasze cele długofalowe:
 
3000 egzemplarzy dociera jedynie do 2-3 miast. Naszym długofalowym celem jest dotarcie do całego Śląska, a co za tym idzie – zwielokrotnienie nakładu. Również obecna objętość stron to dopiero dla nas początek. Chcielibyśmy rozszerzyć ilość działów tematycznych, pozwolić sobie na dłuższe i bardziej wyczerpujące artykuły, o wysokiej jakości merytorycznej, zatrudniać ludzi w prawdziwej redakcji z żaluzjami w oknach i przyćmionym światłem wewnątrz i płacić wszystkim godnie za ciężką pracę.
 
Pomóżcie nam zrealizować kolejny numer!
 
Każda wpłata, połączona z pozytywnym feedbackiem dla naszego projektu w postaci komentarza, maila czy wskazówki to moment, w którym wpływacie na dalsze losy HILDY i stajecie się jednocześnie jej częścią.
Jeśli uda się nam wszystkim przekroczyć  zakładany próg finansowy, niezbędny do dalszego działania, każda kolejna złotówka zostanie przekazana na przygotowanie kolejnych numerów!
 

 

*kwota wsparcia zawiera koszt wysyłki Pocztą Polską na terenie Polski, wysyłki za granicę kontakt redakcja@hilda.com.pl
 
 
*reklama (logo, baner, pełna koncepcja reklamowa) w magazynie musi być zgodna z obowiązującym prawem i nie może zawierać treści kontrowersyjnych, erotyki, materiałów politycznych, nie może promować używek ani innych produktów niezgodnych z linią czasopisma. Nadesłane materiały muszę spełniać warunki przygotowania reklamy do druku.
 

 

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 16.11.2014 09:09