Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Przemysław Adamczak / Audiomed

Przemysław Adamczak / Audiomed

Poznań

Osobom niedosłyszącym pomagam od 1999 roku.
Przez te kilkanaście lat przebadałem setki dzieci i doskonale wiem jak problemy z narządem słuchu wpływają na ogólny rozwój dziecka.
Wiem także ilu rodziców nie ma pojęcia, że ich dziecko niedosłyszy. Często dopiero problemy w szkole podstawowej są przyczyną wykonania badania słuchu.
Dwa lata temu po zakupie pierwszego urządzenia typu tablet stwierdziłem, że jest to idealne urządzenie do przesiewowego badania słuchu u dzieci a także u dorosłych. Stąd pomysł na grę słuchową hEARo.
Mam nadzieję, że gra przyda się wszystkim rodzicom, wychowawcom i spodoba się wszystkim dzieciom.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

2552 PLN z 7000 PLN

61 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

36%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.01.2016.

hEARo - zbadaj słuch przez zabawę

O projekcie

   

Aplikacja hEARo powstaje, by propagować badanie słuchu u dzieci. Nasz test słuchu, który przyjął formę interaktywnej zabawy, ma także uczyć dzieci rozpoznawania i rozróżniania dźwięków oraz reagowania na bodźce słuchowe. Ponieważ na co dzień wykonujemy badania słuchu u dzieci, wiemy jak trudne jest przeprowadzenie badania audiometrycznego u dziecka poniżej 5-6 roku życia. Dlatego też postanowiliśmy stworzyć grę, która z jednej strony zaciekawi 3-4 latka, a z drugiej – pomoże wychwycić pierwsze objawy zaburzeń słuchu i umożliwi podjęcie wczesnej rehabilitacji. Naszą grę kierujemy przede wszystkim do rodziców i wychowawców w przedszkolach. Dzięki aplikacji hEARo, rodzic lub opiekun podczas wspólnej zabawy z dzieckiem, będą mogli sprawdzić słuch dziecka. Wyniki testu wskażą, czy występuje podejrzenie niedosłuchu u dziecka i czy konieczny jest kontakt ze specjalistą. Każde podejrzenie niedosłuchu powinno być bowiem sygnałem do przeprowadzenia specjalistycznych badań.

Gra przeznaczona jest dla dzieci od lat 3 i została podzielona na 4 etapy o różnej trudności. Poszczególne etapy gry odpowiadają za:

detekcję - test wykrywania dźwięku dla czterech podstawowych częstotliwości 250Hz, 500Hz, 1000Hz, 2000Hz, 4000Hz, 8000Hz.

identyfikację - celem etapu jest wskazanie odpowiedniego zwierzątka po usłyszeniu jego odgłosu.

rozróżnianie częstotliwości - etap o trudniejszym poziomie. Zadaniem dziecka jest odpowiednie wskazanie który ptak śpiewa i odpowiednie przyporządkowanie usłyszanej częstotliwości.

rozumienie mowy - tu zadaniem dziecka będzie wyszukanie i wskazanie wywołanego zwierzątka z pośród 13 różnych zwierząt.

Każdy z etapów kończy się wynikiem i podsumowaniem w formie graficznej. Gra dostępna będzie w trzech wersjach językowych polskim, angielskim i niemieckim. Aplikacja jest przepięknie zilustrowana a większość zwierząt jest animowana, co jest jej dodatkowym atutem.
Gra działać będzie na wszystkich urządzeniach mobilnych z systemem Android.
Polecamy jednak instalowanie aplikacji szczególnie na urządzeniach typu tablet z co najmniej dwurdzeniowym procesorem.

Termin realizacji 1 kwartał 2016

Przewidywana cena aplikacji w sklepie google play to około 5 zł.

www.facebook.pl/lepiejslysze

www.hearo.pl

           

Aplikacja może służyć zarówno celom edukacyjnym, jak i testowym.


W tej chwili mamy ukończony 3 etap gry. Zebrane środki wykorzystane zostaną na:

  dokończenie gry (4 etap),

  udoskonalenie kalbracji dźwięku,

  wprowadzenie ważnej opcji osobnego badania dla ucha prawego i lewego,

  promocję aplikacji.

Nadwyżkę zbieranej kwoty przeznaczymy na udoskonalenie gry.

130% wsparcia - kolejne udoskonalenie Etapu 4 gdzie dodatkowym utrudnieniem będzie rozumienie mowy w szumie 

150% wsparcia - dodamy nową funkcję lokalizacji i kierowania do najbliższych gabinetów protetyki słuchu, które będą zainteresowane współpracą. Dzięki temu rodzic od razu otrzyma dane teleadresowe najbliższego punktu wykonującego audiometrię u dzieci w swojej okolicy.

200 % wsparcia - realizacja całkowicie nowego Etapu sprawdzającego prawidłową lokalizację dźwięku.


Dla wszystkich wspierających nasz projekt przygotowaliśmy atrakcyjne nagrody.

      

Plakaty, wirtualne puzzle, smycze, koszulki to nie wszystko. Wspierający grę hEARo będą mogli jako pierwsi przetestować aplikację na swoich urządzeniach. Kolejną atrakcją są szkice głównych bohaterów naszego dźwiękowego quizu wraz ze specjalną dedykacją. W nagrodę za wpłatę można także otrzymać naszą zakończoną (dzięki Wam) grę oraz wykonać profesjonalne badanie słuchu. Najhojnieszym wpłacającym chcemy nadać tytuł sponsora gry i umieścić ich logo w naszej aplikacji, stronie www i na naszym fanpage.
          

 

Zapraszamy !

 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 03.01.2016 18:06