Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

Michał Marcak

Michał Marcak

Tychy

Cały czas szukałem dobrej gry online.
Interesował mnie wysoki poziom merytoryczny, tematyka wojenna, ale zarazem gra nie wciągająca na wiele godzin i nie wymagająca siedzenia w "grze" połowy życia...

Nie znalazłem takiej gry! Postanowiłem taką stworzyć.
I oto jest, gra online Wichry Wojny.

Napisz wiadomość do Projektodawcy

58 PLN z 5000 PLN

5 Wspierający

Zakończony Cel nie został osiągnięty

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 13.02.2014.

Wichry wojny, wojenna gra online

O projekcie

Wichry Wojny- zmień bieg Historii to historyczna, turowa gra strategiczna osadzona w czasach drugiej wojny światowej mocno nasycona strategią czasu rzeczywistego.Rozgrywka toczy się między Polakami a Niemcami we wsparciu innych państw osi i aliantów, których jednostkami gracz ma szansę dowodzić.
Gracz musi opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu.
Jego zadaniem jest stworzyć olbrzymią armię i wraz z graczami-sojusznikami zniszczyć stolicę wroga!
Gra jest próbą odzwierciedlenia czasów okresu drugiej wojny światowej, więc w grze zastosowano jednostki taktyczne z tegoż okresu.
Opis jednostki w fabryce

Gra polega na przesuwaniu realistycznych tekstur na planszy podzielonej na pola w układzie heksagonalnym ( plaster miodu ).
Mała mapka taktyczna 144 mapki taktyczne przedstawiają Pełną Mapę rozgrywki

Świat składa się ze 144 mapek ( powyżej ). W grze bardzo ważne jest podłoże na jakim prowadzone są działania wojenne. Poniżej graficzne przestawiene podłoży dla konkretnej mapki.
Podłoża w grze

Jednostką czasową w grze jest tzw. tura, podczas której silnik gry przelicza najważniejsze strategicznie elementy w grze. Silnik gry jest w 100% moim autorskim silnikiem, cały program wykorzystuje technologie php+mysql+html5+ajax+jquery, gdzie połączenie tych języków programowania daje w zasadzie nieograniczone możliwości modelowania scenariusza jak i interface gry.
Pomysł na ten projekt wziął się z faktu, iż ja sam ( jako gracz ) poszukiwałem gry przeglądarkowej o tematyce drugiej wojny swiatowej. Po długich poszukiwaniach natknąłem się na kilka gier tej tematyki... natomiast "poziom rozgrywki" czy "grywalność" była na tak żałosnym poziomie że niedługo grałem w te gry...

Zawiedziony tym stanem podjąłem się produkcji gry Wichry Wojny- zmień bieg Historii, wypełniając tym samym niszę branżową. Wichry Wojny cenione są za "wojenność" gry i pominięcie elementów logistycznych ( jak dostawa opon czy gąsienic do czołgów itp.)

W Wichrach Wojny budujemy jednostki bojowe i udajemy się na front! Gdzie można dać upust swoim strategiom, budować sojusze bitewne, tworzyć daleko idące plany strategiczne. Dodatkowo doskonała grafika jak i przemyślany układ interface gry powoduje, że od samego początku wprowadzamy gracza w stan ciężkiej, szarej, wojennej rzeczywistości.
Panel dowodzenia jednostką SAPER

Gra jest jedną z nielicznych, gdzie gracze ( po wnikliwej analizie i rozmowie na forum gry ) mają wpływ na dalszy rozwój gry, gdzie ja wprowadzam sugerowane nowości, które wg graczy jak i mojej opinii poprawią "grywalność" a co za tym idzie i podniosą atrakcyjność rozgrywki.
Raport bojowy

Gra od kilku lat notuje swoją powtarzalność, czyli rozgrywka rozpoczyna się 1 września 1939 roku a kończy się gdy jedna ze stolic zostaje zniszczona. Po analizie rozgrywki i przydzieleniu odznaczeń za kampanię następuje RESTART, i gra ponownie rozpoczyna się we wrześniu 1939 roku. Daje to graczom możliwość poprawienia swoich popełnionych błędów taktycznych, poznanie strategii przeciwników, jeszcze lepszej analizy silnika gry jak i dokładniejsze poznanie mapy taktycznej na której trwa cała rozgrywka. W nowej wersji gry ( dostępnej pod adresem www.winds-of-war.eu ) zaplanowaliśmy obsługę gry w językach: polskim, niemieckim, rosyjskim i angielskim.

Z analizy i rozmowy z graczami do grona graczy- społeczności Wichrowej można zaliczać głównie osoby dorosłe, sympatyków militariów i tematyki wojskowej, czynnych żołnierzy Wojska Polskiego, Rezerwistów, policjantów, członków Grup Rekonstrukcji Historycznej ale i nastolatków żądnych poznania historii i lat okresu wojennego.
Gracze ci cenią "treści" jakie dostarcza im gra, otrzymuję liczne e-maile z podziękowaniem za to
, że w tak miły i sympatyczny sposób przytaczam jednostki bojowe z tamtego okresu, ich dane taktyczne i ogólne zastosowanie.
Opis jednostki 210mm Morser 18L/29

Gra oferuje graczom płatny dostęp do niektórych opcji w grze, które "poprawiają" grywalność i samą technikę gry, nie wpływając znacząco na sam poziom gry. Nie ma dużej różnicy między graczami "premium" a graczami grającymi bez wsparcia finansowego.

System płatności jak i cała obsługa płatności powierzona jest systemowi CASH BILL. Dzięki ww systemowi gracz w szybki sposób może zakupić ZŁOTO ( dodatkowa waluta w grze ) którym można płacić za dodatkowe jednostki, ulepszenia jednostek, wykupienie konta SPONSOR, gra daje również możliwość wymiany złota na kredyty ( waluta Wichrów Wojny ), opłacenie podwyżki dla pracowników w fabrykach itp.

ZŁOTO gracz może kupić wysyłając SMS premium ( sms o podwyższonej opłacie ) lub wykonać normalny przelew środków z banku.

Silnik gry "sprzężony" jest ze skryptami systemu CASH BILL, więc w łatwy sposób uzyskujemy kontrolę nad płatnościami i w maksymalny sposób ułatwiamy graczom tą operację.

Pozyskane fundusze wykorzystam na dokończenie projektu od strony graficznej, uruchomienie serwera dedykowanego tylko pod grę Wichry Wojny i kampanię reklamową w internecie, głównie Google AdWords.
Zapraszam Wszystkich do wsparcia mojego projektu!

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 13.02.2014 18:06